vineri, 5 iulie 2013

Gackt blog - 29 iunie 2010

Sfârșitul primei zile în Fukuoka

E acel gen de moment iar.

Ca să fac verificarea în Tokyo și organizarea în Fukuoka în același timp,
Nu m-am odihnit deloc. Sunt obooooosit.

Chiar și așa, concertul de astăzi a fost plin de tipi grozavi.
Cu toți au avut o privire bună în ochii lor,
Cum a fost prima zi în Fukuoka, multe fete
Aveau gurile și ochii larg deschiși.
A fost o priveliște intreresantă pentru prima zi.

Mă întreb cum va fi mâine.

Am petrecut dimineața aceasta în spital.
Cumva, se pare că funcțiile mele interne au decăzut puțin.
Medicamentele prescrise să-mi scadă febra au avut efecte colaterale.
Ei, nu am ce-i face.
Decât să fiu oprit de ea, sunt recunoscător că am putut trăi astăzi cu toată energia mea.
Dacă am să pot încă cânta mâine, voi fi recunoscător și pentru asta.

Pot cei care nu trăiesc serios astăzi să trăiească serios mâine...?

Aceste cuvinte lasă mereu un ecou în inima mea.

Întotdeauna sunt serios.
Pentru că doar eu singur le pot da multor persoane un imbold.
Pot fi sigur că viața mea are încă sens.

Decât să te gândești la diferite lucruri în aceste momente grele,
Dacă te gândești că în acea zi, un eveniment s-a întâmplat cu recunoștință,
Atunci poți face față zilei de mâine.

Sper că mâine va fi vreme bună.
Va fi bine dacă mă pot odihni în umbră.

Ei bine...să încerc mai mult?
Toți să se ducă la culcare puțin mai devreme pentru mine
Ahahahaha.

Deja ați adormit?

A fost o așteptare lungă...

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!