vineri, 12 iulie 2013

Gackt blog - 10 august 2010

Dacă nu e nimic, oamenii sunt cu siguranță interesați.

Pentru DEARS

Ziua bună.
Sunt în Nagano exersând călăritul pentru festivalul Kenshin, și febra mea nu a scăzut încă...

Ei atunci, am petrecut un moment privind și așteptând,
Întrebându-mă ce fel de răspuns matur ar da cu toții,
Dar sunt bucuros că îmi dau seama de anumite lucruri.

În timp ce multe cuvinte murdare au zburat înainte și înapoi,
Mulți bărbați au așteptat liniștiți răspunsul meu.
Vă mulțumesc sincer.

Mulțumiri sincere femeilor care au crezut în mine și au așteptat cuvintele mele.
Sunteți foarte răbdătoare.

Printre e-mail-urile trimise în ultimele zile
Era acest pasaj.
Era chiar foarte interesant.

”Răspândirea internetului a transformat fațada oamenilor
Și adevăratul lor caracter înapoi în ceea ce era,
Așa că poți vedea frumusețea și teribilismul oamenilor dintr-o singură privire.
A devenit astfel încât oricine poate da informații ușor
Și nu știi în cine să ai încredere.

Să crezi e puterea noastră ca oameni.
Sunt multe interpretări la același act ca numărul de oameni care-l văd”

Întâi de toate,
Îmi pare enorm de rău pentru bărbații care abia așteptau să meargă la concertul
Doar pentru ei de pe 28.
Și pentru toate femeile care vroiau să privească din zona de observare,
Că spectacolul s-a schimbat atât de brusc.

După ce toate biletele s-au vândut,
Am fost loviți de un proiect incredibil de inspirat
Pe care ar trebui să-l materializăm anul viitor.
Acesta a venit în relație cu celălalt.
Nu pot face nimic decât să-mi cer scuze.
Îmi pare enorm de rău.

Din moment ce cred că sunt mulți bărbați
Care ar vrea să întrebe de ce s-a schimbat spectacolul,
Aș vrea să le răspund acum.

Sunt două motive.

Primul, după cum am spus mai înainte,
Dar după vânzarea biletelor
Am fost lovit de ideea unui proiect incredibil de uriaș.
Decât să fac următorul Otoko Matsuri în august,
Am ajuns la concluzia că voi ținti pentru următoarea mare petrecere.
Pe scurt, nu e doar al meu.
Am un sentiment că va fi un proiect și mai mare.
Nu pot spune mai multe pe moment.
Vă rog așteptați puțin mai mult pentru detaliile acestui proiect.

Al doilea motiv este
Că a fost un val de aplicații pentru concertul Costumelor de Baie de pe 29.
Și au fost prea multe.
Ar fi fost un număr extrem de mare de fete care ar fi pierdut biletul de loterie.
Ei, sunt bucuros pe de altă parte,
Deși inițial se vorbise despre anularea concertului de pe 28,
Din moment ce ar fi fost ultima șansă pentru femei să vadă turneul YFC,
Și pentru fetele care au rămas pe 29
Să mutăm concertul pe 28.
Desigur, nu aveam motive să resping asta.
Acesta este al doilea motiv.

Așa că atunci când trebuia făcută schimbarea
S-a decis să așteptăm să vedem ce răspunsuri primim de la bărbați.

Rezultatul a fost că majoritatea priveau și așteptau, dar...

Dintr-un motiv, vocile femeilor care nu participau au devenit ascuțite.
Ei, intenționam să accept orice cuvânt,
Nu contează cât de murdar, așa că a fost o exersare bună.
Vă mulțumesc.

Mă gândeam să fac și spectacolul de pe 28 un festival al Costumelor de Baie,
Dar din moment ce era finalul turneului,
Am decis să-l facem special.

Acestea fiind spuse, pe 28 avem un alt plan
Pentru opusul” festivalului Costumelor de Baie”.
Am început ”festivalul hainelor strânse”!!!

E un joc ridicol de a purta mai mult de trei straturi de haine cu mâneci lungi.
Vom avea cu toți o petrecere udă?
Cred că toți pot participa fără plângeri.
Ei, chiar dacă poți participa, nimeni nu poate ști dacă poate rezista până la sfârșit.
Oricum, am crezut că vom face un festival fierbinte.
Într-un mod sau altul, este ultimul concert YFC pentru femei.
Cu toți, ardeți pentru mine după dorința inimii voaste.

Pentru cei care au cumpărat bilelele pentru că vroiau să meargă la Otoko Matsuri de pe 28
Și încă vor să meargă la ”Festivalul Hainelor Strânse”,
I s-a spus întregului staff să ofere servicii de după vânzare
Tuturor celor care au cumpărat bilete.
Cu siguranță îi voi face să vă ofere serviciile așa cum trebuie.
Vă rog să comfirmați detaliile la Informații DEARS, Știri sau prin telefon.

Oricum, nu vă supărați pentru așa ceva.
Cu siguranță voi șterge întristarea acestui sentiment la concert.

Și bărbații înflăcărați,
Îmi veți împrumuta puterea voastră
Să transform următorul vis în realitate?

Vă voi scrie în curând.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!