sâmbătă, 6 iulie 2013

Gackt Birthday Countdown 2010

Se pare că Gackt a făcut o numărătoare de ziua lui. La fiecare 2 ore, un mic mesaj apare cu un cuvânt lipsă. Fiecare cuvânt are câte un semn colorat. La sfârșit, acestea vor forma un cuvânt care va deschide cadoul dăruit de Gackt.

Primul cuvânt este...


”Dorința mea este să mor pe ◯◯

Cred că mesajul se referă la un moment din turneul RR II, iar cuvântul lipsă este ”テー (”scenă”).

Al doilea cuvânt este…


”Este exact din cauză că noi suntem oameni ce au puterea să schimbe propriul ◯◯◯. Așa că hai să-l schimbăm împreună.
Posibil ca cuvântul lipsă să fie ”うんめ” (”destin”).

Al treilea cuvânt este…


”Sentimentele mele pentru ◯◯◯◯ nu pot fi învinse de nimeni. Îi iubesc pe toți.”
Cuvântul lipsă este ” ファミリ” (”familie”)

Al patrulea cuvânt este…


Dragostea este ceva ce dai, romantismul e ceva ce . Ajunge iubirea mea la tine?”
Cuvântul lipsă este ”” (”a căuta”)

Al cincilea cuvânt este…


”În dragoste și prietenie, ce este important este cât de mult ◯◯◯ cealaltă persoană.”
Cuvântul lipsă este ” あいし” (”a iubi”)

Al șaselea cuvânt este…


◯◯ mei mă urmează nu doar crezând în muzica mea, ci și în modul meu de a gândi și de a trăi. Oricine spune ”De asta este el GACKT” este familia mea prețioasă.”
Cuvântul lipsă este ” ファ” (”fan”).

                La sfârșit, o ușă secretă unde trebuia introdus cuvântul creat ”スイートテ” (”sweet ten”), un mic mesaj ”Felicitări, te-ai descurcat minunat. Un cadou doar pentru tine.” iar în spatele ușii se afla un wallpaper.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!