joi, 25 iulie 2013

Gackt blog - 16 martie 2011

Vă rog să citiți dacă aveți îndoieli despre proiectul caritabil. GACKT

Pentru DEARS

Presupun că suntem obosiți cu toți, în mai multe sensuri a cuvântului.
Presupun că cei din zonele distruse rezistă destul de bine.
Presupun că înaintează chiar dacă e dificil și izolat.

Toți luptă cu toată puterea lor.

Tuturor celor din forțele de apărare care lucrează fără a dormi sau odihni,
Vă mulțumesc pentru munca grea.
Tuturor celor care s-au oferit ca voluntari, vă mulțumesc enorm.
Presupun că cei filiați cu organizațiile naționale
Duc multe responsabilități și luptă prin noapte fără somn.

Și, mai mult decât orice, presupun că victimele
Se luptă cu frica, cu foamea și cu nesiguranța
Într-un mediu pe care noi nu putem nici măcar să ni-l imaginăm.

Nu renunțați la speranță.
Vă vom ajuta cu siguranță.

Facem tot ceea ce putem acum.
Și eu am lucrat noaptea.

În Tokyo, chiar dacă încerci să strângi provizii,
În momentul de față nu a mai rămas nimic
Și nu avem cum să le transportăm.
Nu este benzină.
E o situație pe care nu mi-am putut-o imagina până acum câteva zile.

Chiar și așa, împreună cu mulți din colegii mei,
Am luptat disperați pentru ceea ce am putut.
Multe activități comerciale, de asemenea,
Au fost de acord ”să facem ceea ce putem”
Și au ajutat să acționăm.
Am reușit cu disperare să luptăm împreună pentru benzină.

Acum, sper doar din adâncul inimii mele
Că putem oferi chiar și doar puțin din curajul și sentimentele tuturor.
Nu știu cât de multe victime vom putea ajuta.
Dar e plin de curajul tuturor celor care s-au alăturat.

De data aceasta,
Din păcate,
Chiar și în această urgență,
Din moment ce sunt și oameni fără inimă,
Mi-a fost adus la cunoștință că frauda și e-mail-urile în lanț circulă.
Desigur, am știut că era o posibilitate.
Dar e o adevărată rușine.

În acest timp, în acest moment important,
Sunt persoane care fac asta?
De ce ne rețineți?
Credeți că ar fi amuzant cumva?
Nu pot să le spun altfel decât persoane cu prea mult timp liber.
Sau idioți.
Dacă ar fi fost aici, le-aș fi dat un șut cu mare viteză.

Vă rog, nu vă lăsați păcăliți de aceste fraude și e-mail-uri în lanț prostești.
Sau ar trebui să spun, nu cred că veți fi păcăliți,
Dar e atâ de josnic că îmi este rușine mie ca japonez.

Vreau să știți cu toți

În haosul ce a urmat imediat după cutremur,
NHN Japan a fost cel mai rapid
Să acționeze să îmi aprobe acțiunile mele.

A fost astfel încât toți cei care vroiau să facă ceva
Puteau să acționeze repede, chiar și puțin.
Pentru a defini o direcție pentru sentimentele tuturor.

”Chiar dacă vreau să fac ceva, nu pot...”

”Nu pot face ceva...?”

A fost pentru a acționa, pentru a oferi persoanelor care vroiau doar o șansă.
Să ofer sentimentul de dorință de a acționa împreună.
Și să ajutăm persoanele din zonele afectate.

Cu acel sentiment, NHN Japan și eu am acționat împreună.
Am lucrat și noaptea ca să ajungem în acest punct.

Am o relație cu ei de la ”Dragon Nest”.
Însuși președintele companiei a donat, a luat inițiativa,
A prioritizat stabilirea unui site de caritate înainte de toate
Și ne-a permis să folosim un cont separat, aparținând companiei.
Pentru a evita ca eu să fiu criticat de media
Pentru folosirea unui cont propriu pentru donații,
A spus că va prelua întreaga responsabilitate pentru acest lucru în locul meu.

Sentimentul său era că el vroia ca eu
Să mă dedic activităților caritabile și voluntariatului
Fără alt zgomot nenecesar.

Desigur, am făcut o aplicație pentru o donație exclusivă pentru SHOW YOUR HEART.
Dar asta va cere timp.
Așadar, până atunci,
Ne-au permis să folosim un cont separat pe care-l dețin.
Desigur, este și un contabil certificat public,
Am plănuit să-l deschidem publicului puțin câte puțin,
Dar din moment ce să dezvoltăm sistemul va dura ceva timp,
Am amânat dezvoltarea,
Pentru că sunt un munte de lucruri importante.
Până acum am strâns 70.000.000 de yeni.

Și, unde să trimitem donațiile, am decis să discutăm cu atenție.
Am știut de la început că era posibilitatea de a deveni ținta criticii.
Dar este o diferență între o acțiune făcută pentru a evita critica
Și o acțiune făcută pentru o decizie practică pentru a ajunge
La locul unde crezi că e cea mai mare nevoie acum
Cu toate acestea, a fost nevoie să investigăm.

Chiar de la început, am început cu ideea de a da bani direct
La guvernatorii prefecturilor și să-i lăsăm pe ei să-i împartă victimelor
Ca bani de reconstrucție.
Dar cum situația din momentul de față nu este decât
Împrăștierea haosului fără semne de rezolvare,
Agențiile guvernamentale au mâinile pline.
Imediat ce am auzit asta, am decis să ne îndreptăm spre ajutorul imediat.

”Prim-ajutor imediat, și ajutor de reconstruire.”

Aceste două lucruri au semnificații complet diferite.
Cu toate acestea, am ajuns la decizia de a sprijini complet Crucea Roșie din Japonia.
Sunt diferite motive pentru alegerea de a prioritiza prim-ajutorul.

Sunt și câteva metode și motive pentru ei, privind colectarea donațiilor.
Desigur, când continui activitatea pentru o lungă perioadă de timp,
Este destul de greu să reții gândurile lumii.
De asta am decis ca, decât o perioadă lungă de timp,
Ne vom împărți în echipe și vom deschide actul de caritate în același timp.
Astfel încât motivarea de a strânge donații să nu dispară.

S-a întâmplat și în timpul cutremurului din Kobe,
O ”concluzie de sentimente a japonezilor către victime”

Cred că și asta este o metodă de a preveni ”o concluzie de sentimente
A persoanelor din întreaga lume către victime”

Problemele cu reconstrucția vor fi mult mai serioase
Decât cele care apar acum
Și activitatea substanțială va cere și mai multă energie.

Realitatea este că nu doar acum vor suferi victimele.

Vă puteți imagina,
Continuând cu anii, fără măcar să ai propria ta casă?
Vă puteți imagina durerea de a continua să conduci
O companie pe care ai creat-o în timp ce ești împovărat cu mari datorii?

Cutremurul din Kobe a fost imediat urmat de sinucideri, ca rezultat.

Plâng doar imaginându-mi,
Dacă însuși lumea ne-a abandonat,
Dacă am fost uitați ca niște lucruri pierdute a trecutului.

Oamenii trăiesc în speranță.
Ei pot trăi dacă există speranță.
Ei pot trăi dacă cred că nu vor fi uitați cu siguranță.
Ei pot trăi dacă simt că cineva se gândește la ei.
Ei pot trăi dacă simt că nu sunt singuri.

De asta, noi țintim să continuăm să strângem bani în perioade de timp separat.
De data aceasta, scopul este ”să sprijinim Crucea Roșie”
Și odată ce l-am atins,
Ne vom muta pe o perioadă strică de reconstruiere.

Nu vom reuși să creștem suma doar de la cei ce citesc website-ul.
Nu e faptul că oamenii vor contribui pentru că au citit cuvintele și le înțeleg.
E pentru că inimile oamenilor vor simți,
Și noi vom strânge banii ca o realizare a ceea ce facem fiecare.

TMR, Nishikawa-kun de asemenea, face tot ce poate să acționeze.
Cu toți suntem în sentimentul de dorință de a face ceva.
Ne îndreptăm pe aceași direcție.

Cu toate acestea, am decis, de această dată, de acum până pe 31 martie,
Să fac cât de multe pot până la acel punct.

E pentru că scopurile noastre sunt definite în perioade de timp,
Putem sta treji noapte după noapte.
Putem încerca mai mult.
Ne putem gândi să încercăm mai mult.
Putem arăta tăria.
Cu toți, ne putem gândi că putem continua.
Acesta este răspunsul meu, și metoda mea.

Este foare greu să-ți extinzi abilitatea de a te concentra.
Niciodată să nu simți ”indiferent”.

În acest moment, toată lumea care acționează în Japonia,
Este agitată, făcând ceea ce pot.
Cred că este în regulă așa.
Nu vreau ca oamenii să facă imposibilul.
Vreau doar să-l înfrunte,
Și să nu se gândească la el ca și cum ar fi problema altcuiva.

Sper doar că pot da un pumn inimelor celor
Care încă cred că e problema altcuiva
Și a celor care cred că e doar pentru a mă da în spectacol.
Sper că aceste cuvinte ”Nu e acel gen de situație?”
Să fie o palmă ușoară peste față.

Așa mă simt.

Nu sunteți fericiți?
Când cineva vă mulțumește din adâncul inimii pentru acțiunile voastre?

Asta e totul.
Motivul e simplu.

Suntem japonezi,
Și astfel ne putem întinde mâinile
Către persoana de lângă noi care e într-un necaz.

Japonezii care au uitat acel spirit,
Vor ruina țara și copii ce trăiesc în ea.

Suntem japonezi, și avem acel spirit.
De aceea,
În acest moment,
Ar trebui să ne mișcăm, nu-i așa?

Nu îmi pasă dacă credeți că mă dau în spectacol,
Dacă în acest moment, puteți simți că
Sunteți puțin mai mult cu el decât ați fost ieri.

Voi ațipi ceva timp.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!