marți, 23 iulie 2013

Gackt blog - 27 februarie 2011

Nemuri Kyoshiro își termină lunga călătorie în seara aceasta

Pentru DEARS

Nemuri Kyoshiro Buraihikae....
În cele din urmă, al 17-lea și al 18-lea spectacol sunt gata.

Chiar dacă această lungă călătorie a ajuns la sfârșit
Într-o zi....astăzi.

Sunt obosit...
Cuvintele ies din gura mea.

Acum două zile, mi-a fost pusă o întrebare de un reporter.
”Îți va lipsi când se va termina?”

Aș fi mințit dacă aș fi spus nu.
Dar voi fi eliberat de această durere ce m-a supărat tot timpul....
Pe lângă toate astea, să fiu eliberat de durere
Ar putea fi cea mai mare dorință în acest moment.

Să-l interpretez pe Kyoshiro a fost mai mult decât o povară pentru trupul meu
Decât mi-am imaginat vreodată, înainte de a începe.

Să fac atât de multe scene de luptă cu obi-ul meu strâns atât de tare,
Și mai mult, să-i șfeluiesc, să fie și mai bine de fiecare dată,
A fost o cerere enormă pentru spatele, gâtul și genunchii mei.

Ca să nu par că am rămas fără suflare,
Mi-am încetinit forțat ritmul crescând al inimii mele
Controlând mușchiul inimii.
Făcând asta, rămân întotdeauna liniștit
Și mențin imaginea perfect compusă a lui Nemuri Kyoshiro.

Desigur, mă antrenam pentru asta, încă dinainte de spectacol.
Dar, povara fizică a cererilor pentru imaginea lui Kyoshiro pe care o doream
A cauzat mai multe deformații în diferite părți ale corpului meu decât mi-am imaginat.

Cu peste 2 ore de antrenament făcut zilnic înaintea spectacolului,
Chiar dacă îmi pot păstra putrea fizică,
Nu poate schimba faptul că este suprasolicitare, în primul rând.
Părți din corpul meu cedează.

”Ce comfortabil ar fi dacă le-aș putea înlocui...”

Trebuie să râd când astfel de lucruri se ivesc în mintea mea.
De când au început spectacolele din Tokyo,
Durerea din corpul meu a devenit și mai ascuțită.
Nu pot face nimic în legătură cu durerea de necontrolat din gât și spate.
Chiar și când adorm din cauza epuizării,
Mă trezesc iar și iar
Și mă simt și mai epuizat când mă trezesc dimineața următoare.

Voi fi eliberat în final de această durere în această seară.

Dar
Chiar și această durere,
E doar una din amintirile de la cele 120 de spectacole lungi.

Mâine, când întregul spectacol va fi gata,
Nu vreau să scriu o postare solemnă
Și nu vreau să intru în starea de a scrie una.
Vreau să-mi iau la revedere de la prietenii mei cu un zâmbet.
Vreau să continui să mă perfecționez
Până în ziua în care voi fi în aceeași piesă iar cu cei mai buni colegi.

Am făcut ca acest spectacol să ajungă unde e acum împreună.
Ei m-au salvat psihic iar și iar.
Mi-aș dori să pot face asta iar cu aceași colegi...

Cu toate acestea...
A părut lung...scurt....
Nu, cu siguranță lung~~~

Dar a fost o experiență bună.
Să mă gândesc la nimic altceva decât la piesă pentru 120 de spectacole
M-a făcut fericit.

Mi s-a oferit o mare influență asupra vieții de acum încolo,
Și sper că și celorlalți.

Mâine, dacă privesc înapoi la urmele piesei,
Vor fi atât de multe urme de la 120 de spectacole.


Sunt foarte recunoscător că am ajuns atât de departe fără incidente majore.
Pentru că toți cei implicați în piesă au fost atât de conștiincioși,
Că putem înfrunta spectacolul final în siguranță fără răni...

Mulțumesc pentru asta.

Voi face tot ce pot până la sfârșitul sfârșitului.
Vă voi arăta cum Nemuri Kyoshiro vă farmecă.

Spectacolul final...
Voi face această piesă în ceva de care să vă amintiți în istorie.

Tuturor celor care l-au sprijinit pe Nemuri Kyoshiro,
Vă mulțumesc enorm.
Mă voi întoarce într-o zi.

Nemuri Kyoshiro,
Va pleca acum!!!

GACKT

P.S. Ieri am sărbătorit ziua lui Ken.
Va fi ultima dată când sărbătorim o zi de naștere în spectacolul Nemuri.
Cu toți au o expresie frumoasă pe chip.
Sunt cei mai buni colegi.
Mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!