marți, 23 iulie 2013

Gackt blog - 16 februarie 2011

În cele din urmă, spectacolele din Tokyo au început

Pentru DEARS

În cele din urmă, a sosit ziua.
Am ajuns în siguranță în prima zi a ultimelor spectacole din Tokyo.
Sunt foarte fericit...

Toți actorii
Sunt impresionați de faptul că am ajuns atât de departe.
Cât de lung a fost, să faci 120 de spectacole într-un singur an.

Dar brusc, mai sunt doar 17 spectacole.

Se va termina, în 17 spectacole....
Chiar de la început a fost un spectacol prezentat foarte fals.

Nemuri Kyoshiro pe care-l facem acum,
Are momente ce te vor face să râzi, să plângi și îți va trimite fiori pe șira spinării.
E bine format, frumos și efemer.

Sunt foarte mândru de faptul că am reușit să fac această piesă
Și sunt foarte recunoscător că am ajuns atât de departe fără răni majore.

A fost luuuung,
Dar surpinzător că într-o clipită...
Încă 17 spectacole.

Fie că plâng sau râd, 17 spectacole.

Epuizarea de la antrenamentul de dimineață se transformă în somnolență acum.
Epuizarea de la piesă, cu siguranță, mă va asalta după ce se vor termina toate.
Sper că toată lumea se va ține unul de celălalt, zâmbind la sfârșit.
Să ne aruncăm cu toți cu timp și suflet în spectacolele finale,
Și să ardem până nu mai rămâne nimic.

Și tuturor celor care au venit de departe în Tokyo,
Vă mulțumesc enorm.

Voi oferi ultimul spectacol și emoții minunate.

GACKT

P.S. Cu toate acestea, mi-am lovit nasul în timpul piesei de astăzi....a durut....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!