marți, 23 iulie 2013

Gackt blog - 28 ianuarie 2011

În sfârșit, toate spectacolele din această locație s-au terminat

Pentru DEARS

Sunteți bine cu toții?

Pentru mine, e ca și cum un an întreg trecut de oboseală a apărut brusc.
Condiția mea fizică nu a mai fost atât de jalnică până acum,
Așa că presupun că veți spune că e îngrozitor.

În această stare, am participat la peste 100 de spectacole Nemuri Kyoshiro,
Și am terminat ultimul spectacol în Sendai fără incidente.

Printre strigătele mulțimii,
Am simțit iar și iar că sunt iubit cu adevărat.

Tuturor celor care au sprijinit lumea lui Nemuri Kyoshiro atât de mult,
Și tuturor celor care mi-au dăruit iubirea lor,
Tot staff-ul ce a participat la piesă,
Aș vrea să spun câteva cuvinte și din partea actorilor ”Mulțumesc enorm”.

Am terminat într-un final toate spectacolele locale,
Și acum doar cele internaționale din Tokyo au rămas.

Oricum, continuă să evolueze.
Niciodată nu am făcut același lucru de două ori pentru a căuta piesa cea mai potrivită,
Țintind pentru idei mărețe, am făcut-o împreună.

Înainte să înceapă, cu un număr extraordinar de 120 de spectacole,
Nu îmi puteam nici măcar imagina cum va ieși,
Dar acum e dureros să mă despart de colegii pe care i-am văzut
Zilnic, care sunt ca și familia mea.

Așadar sunt pe cale să mă despart de echipa cu care m-am antrenat zilnic,
Și am împărțit zâmbete de fiecare dată când treceam unul pe lângă celălalt în culise.
Cumva, mă simt singur....

Unul dintre actori a spus deodată
”Mai sunt doar 18 spectacole rămase...”

Când privesc înapoi, a fost o călătorie lungă.
La fel de bine ca Nemuri Kyoshiro,
Au mai fost și turneele YFC în Europa și Japonia,
Și până acum, nu am mai fost niciodată atât de mult timp departe de casă,
Astfel încât, să merg acasă este un sentiment ciudat.

În decursul ultimului an, am folosit patul de acasă de câteva ori,
Ei, pentru mine și pentru plăcerea de a călători, a fost un an extrem de semnificativ...

Mai întâi, trebuie să-mi refac condiția fizică, apoi să fac pregătirile
Pentru spectacolele finale din Tokyo.
Sunt atât de obosit, că mă face să râd.

Mă întreb dacă asta înseamnă ”să trăiești în viteză”...

Dar asta nu înseamnă că munca a fost singurul lucru pe care l-am făcut.
Am fost strict să-mi fac timp să mă distrez.

Am făcut o mulțime de lucruri interesante.

Pentru Anul Nou am făcut snowboarding
Și am avut cel mai bun An Nou dintotdeauna.

Din moment ce am vrut să mânânc, indiferent de consecințe,
Staff-ul meu a făcut asta pentru mine, numele său e
”Toast Shinjuku cu miere în stilul conducerii oficiale” *

Când am comandat-o,
Am spus ” Un Toast Shinjuku cu miere în stilul conducerii oficiale”, vă rog,
Și am primit asta


Am pus intenționat un telefon mobil lângă și am făcut poza,
Așa că vă puteți imagina cât de mare este.

Staff-ul meu, care a mâncat asta ca desert,
Se comporta cu siguranță puțin ciudat.

Și cumva, am reușit să prind și căzătura lui KAZUYA!!!!

Cu aceste imagini, ar trebui să am putere pentru o săptămână...
Oricum, în timpul rămas până la spectacolele din Tokyo,
Îmi voi reface condiția fizică.

Să aveți o zi frumoasă cu toți.
Ne vedem în curând.

GACKT

*habar nu am de unde a inventat denumirea respectivă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!