sâmbătă, 6 iulie 2013

Gackt blog - 15 iulie 2010

De la fereastra unui hotel din Germania, complet obosit

Neața.
Cât e ceasul acum în Japonia?
Aici tocmai s-a făcut 6.

Sunt treaz de la 2 noaptea, citind e-mail-uri care s-au strâns.

Am venit în Olanda imediat ce concertul din Osaka s-a terminat.
Și de atunci am filmat în fiecare zi...
Nu am putut merge nicăieri.
Și am fost atacat de oboseală pentru prima dată după mult timp.
M-am închis complet la 10 seara.
Ei, cred că cineva ca mine care nu se tolănește în lumina soarelui să filmeze în mijlocul zilei
Consumă foarte multă energie psihică.

Totuși, tot mă trezesc în mijlocul nopții la ora două.
Când mă trezesc, oftez greu ”Ahhhh~~~iar am făcut-o”

Desigur, am încercat să alerg ieri în mijlocul nopții.

Nu era nimeni.
Cu excepția a câtorva bețivi.

Toate magazinele erau închise.

Chiar și în acest oraș ce e plin de oameni în timpul zilei, e liniștit noaptea.
Și poți spune că nu întâlnești pe nimeni.

E ceva obișnuit...?

Huuuuu~~~~~


Am anticipat că condiția trupului meu s-ar întoarce
Dar nu s-a întors deloc.
Ei bine, este fără speranță, când întotdeauna mă mișc astfel
Într-un astfel de moment fără zile libere.
O să fiu obligat să trec prin cu mult KiAi.

Ei bine, din moment ce este o dispoziție de tensiune când corpul meu e așa,
E în regulă pentru mine.
În timp ce hoinăresc prin jur până în zori,
Am făcut o poză și la hotel.


Ei, nu e nimeni prin jur pentru că e dimineață.
Filmarea din Olanda ar fi trebuit să se termine ieri într-un fel sau altul.
Așa că plec la Londra acum.

În sfârșit...

Deși, din câte am auzit, echipa a ajuns.
Presupun că pregătirile sunt în progres.

De data aceasta, timpul de deplasare este rezonabil de lung.
Chiar și așa, presupun că va fi gata înainte să știu.

De data aceasta, cu toți au lăsat câteva cuvinte amuzante pentru mine.

Am mers la un restaurant...

G: Hey Junji, încearcă să comanzi asta spunându-i numele cu accentul local...
J: Desigur...acum, cum să pronunț asta...
”Noten Parfait”...
Scuzați-mă, um...una din acestea...
Vârful capului Par-Fight (”nouten parfaitou”)
Chelner: ????? Ohhhh, parfait...
G: Hey Izumi, întreabă dacă putem sta la masa aceea.
I: Scuzați-mă....ummmm....ummmm...”acchi no tou”! (”ca aceea”)
G: Asta e...japoneză, nu?

Ei, este inevitabil când suntem ocupați cu alte lucruri.
Chiar și așa, cu toți aveau un aer întunecat pe chipul lor
Ce nu putea fi îndepărtat.
Am fost contactați de staff-ul din Japonia,
SIVA, care a fost asociat cu noi ca dansator până la RR II,
A fost arestat pentru posesie de stimulente.

Sau oare ar trebui să spun ce naiba face?

Fiind doborât psihic și fiind bolnav până la punctul în care să reziste în mijlocul turneului RR II,
Trebuie să fi pierdut complet din punct de vedere psihologic.

Chiar și așa...
Ce naiba face?
Nu mai e un copil.
Patetic.

Dacă oamenii lucrează într-o slujbă ce îndeplinește vise,
E de neiertat să faci ceva ce distruge vise.

Aș vrea să-i iau locul și să-mi cer scuze în locul lui.

Îmi pare foarte rău.
Dar vreau ca toți cei care citesc acest blog să înțeleagă.
Este o tendință în publicul general să creadă că mulți dintre noi, muzicienii și dansatorii, luăm droguri.
Cu siguranță, în ultimii zece ani au fost câțiva.

Atât timp cât îi privește pe membrii din trupa și staff-ul meu, ei înțeleg
Personalitatea mea strictă, și astfel
Nimeni nu a fost implicat cu droguri.
Desigur, nici unul nu a ales să facă asta
Pentru că ei înțeleg că vor cauza probleme tuturor.

Din cauza acestui incident, am primit un telefon internațional de la toți dansatorii.
Fiecare a spus măcar o dată
”Ne pare rău pentru deranj”
Nu e ca și cum au deranjat,
Dar pentru că toți dansatorii vor fi puși în aceeași lumină.
Sentimentul de a-ți cere iertare se revarsă.

Nu am auzit cum SIVA a ajuns în aceea situație,
Nu contează dacă este vorba de condiția lui fizică sau psihică,
E de neiertat.

E ceea ce urăsc mai mult decât orice.

Oricum, fie că da, fie că nu, trebuie să stau în fața voastră.
Aș vrea să-mi cer iertare în locul lui
Pentru că v-a făcut să vă îngrijorați.

Îmi pare foarte rău.

În același timp, în care sper la reabilitarea rapidă și
Recuperarea fizică și psihică a sa,
Sper din adâncul inimii că oamenii care se implică cu drogurile astfel să dispară din lume.

Am plecat la Londra.

Să vă impresionez.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!