vineri, 19 iulie 2013

Gackt blog - 6 octombrie 2010

Doi ani de atunci

Pentru DEARS

Ieri am terminat al 11-lea spectacol de la startul din Osaka.
În fiecare zi, ne îmbunătățim treptat prin schimbarea imaginii spectacolului.
Energia actorilor veterani,
Cu imaginea lor în timp ce se gândesc serios la cum pot îmbunătăți fiecare spectacol pe scenă.
Influențează mulți dintre actorii tineri.
Și actorii tineri se axează constant pe îmbunătățirea proprie prin încercări și erori.

E un grup bun de colegi...
Sunt emoționat să creez această piesă cu acești colegi minunați.
Să fiu cinstit, habar nu aveam cum va fi înainte să repetăm,
Dar comunicând mult,
Imaginea creată prin punerea la zi a detaliilor, în fiecare zi
E exact aaceeași cu cea din performanțele muzicale pe care le fac de obicei.

Sunt întrebat deseori de reporteri
”Cum plănuiești să continui până la ultimul spectacol fără a pierde ritmul?”
Mai degrabă aș întreba, din moment ce fac asta, cum aș putea pierde ritmul?
Oricum, nu e nici o iotă din aceea atmosferă.
Ei, e adevărat că sunt părți la care eu însumi mă enervez.
Dar sunt și multe care ar fi greu de făcut doar cu puterea mea.
De asta e foarte important pentru nou să respirăm în ritm cu toți.
Cu acești colegi, putem dărui ceva minunat.
Cred asta.

Ieri a fost aniversarea morții tatălui meu...Ken Ogata.
Au trecut deja doi ani.

”Trebuie să oferi multe zâmbete minunate...”
Cuvintele tatălui meu revin la viață.
De la spectacolul de ieri, am schimbat direcția spre apogeu.
E o prezentare a unui sfârșit potrivit al unui samurai ce înfruntă moartea,
Ce și-a petrecut viața luptând până la sfârșitul crud.
Când m-am gândit la tatăl meu, această scenă mi-a venit brusc în minte.
Cu siguranță pentru că așa a fost.

Dorința și zâmbetul tatălui meu trăiește în mine.

Ei atunci...
Să dau totul?
Astăzi e al 12-lea spectacol din Osaka.

GACKT


      Să mori e să trăiești în interiorul altora, 
   Să îi ții în viață în interiorul tău pe cei care nu mai sunt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!