marți, 16 iulie 2013

Gackt blog - 31 august 2010

În sfârșit, vara s-a terminat

Pentru DEARS

Cu festivalul de pe 29, întregul turneu YFC s-a terminat.
Pare de parcă vacanța luuuuuungă s-a sfârșit...

Când privesc înapoi, întotdeauna pare într-o clipită,
Doar părțile epuizate din trupul meu spune povestea,
Cât de grea a fost această perioadă și cum mi-a aglomerat programul.

Încă de dinainte de 28,
Condiția mea fizică s-a deteriorat
Și epuizarea a început să apară în diverse locuri.

Ei, se mai întâmplă din când în când
Și nu m-am îngrijorat prea tare,
Dar am fost învins de faptul că nu am putut vedea cu ochiul drept.
E umflat, iar vătămarea este admirabilă.
Din acest motiv, am decis să port un petic pe ochi la Festival.

Festivalul a atins punctul maxim.

Interpretarea serioasă e cu siguranță minunată.

Nu contează cât de trivial este un lucru,
Îl fac gândindu-mă serios la cum să-l pot face interesant.
Doar așa te poți distra cel mai bine.

În timp ce creștem,
Ne pierdem abilitatea de a interpreta serios.

Oricum, a fost cel mai bun festival.
Fie că ați simțit sau nu semnificația sa minunată,
Sau să aflați că semnificația sa depinde de cei care au participat.

Nu simt nevoia să spun că a fost asta sau aia
Și pare că, cu cât zic mai mult, cu atât mai plictisitor îl fac.

Vreau ca să vorbiți despre el, împreună, în satul ”DEARS”
Pentru asta a fost creat satul.

Oricum, YFC s-a terminat cumva în siguranță,
Și filmarea pentru CM de astăzi e gata.

Fără a mă odihni, mă pregătesc să plec la Toronto
Yasoukai (Excursia Fan-club-ului Dears) e în curând.
Sunt multe de făcut.

Oricum, treptat am să-mi readuc trupul la normal.

Mulțumesc enorm tuturor care m-au ajutat cu YFC.
YFC va reveni cu siguranță.

Îl vom energiza și mai mult.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!