luni, 22 iulie 2013

Gackt blog - 20 ianuarie 2011

În sfârșit sosit în Sendai

Pentru DEARS

Neața...

E încă în ordine să spun ”neața” la ora asta, nu-i așa?
Sunt foarte obosit.....

Am sosit în sfârșit în Sendai.

Din cauza unor circumstanțe, nu am reușit să iau ultimul tren
Și am ajuns să vin în Sendai cu mașina....

Când am venit aici să fac snowboard, nu am simțit niciodată că e atât de departe
Dar de data aceasta a părut un drum lung.

Mă întreb de ce...
Pentru că eram obosit de la muncă?....

De ieri dimineață, am avut întâlniri, înregistrare de voce, interviuri, sesiuni foto.
În timp ce făceam toate astea,
Completând imaginea pentru spectacolul din Sendai...
Când am ajuns târziu pentru tren, m-am gândit...DE CEEEEE!!!!!

Ugh, a fost atât de departe~~~~….
Serios, chiar dacă nu ar trebui să fie trafic la ora aceasta.
Sau a fost pentru că nu era mașina mea obișnuită?

Oricum, sunt bucuros că am sosit în Sendai în siguranță.

Cred că și în Hiroshima am reușit să oferim un spectacol de mare calitate,
Și să emoționăm sufletele oamenilor.
În schimb, am primit multe mulțumiri și aplauze de la toți.
Vă mulțumesc enorm.
Sunt foarte bucuros.

Nu am reușit să ies și să rătăcesc prin Hiroshima noaptea,
Așa că sunt puțin dezamăgit...
Chiar dacă sunt multe fete interesante și drăguțe în Hiroshima....ugh...

Voi face tot posibilul să dăruiesc cel mai minunat spectacol și în Sendai.

Cu toate acestea, am fost dejucat de transport în ultimul timp...
Când mă întorceam din Hiroshima, ne-a luat 6 ora din cauza viscolului.
Nu am putut face nimic.
Ei, am studiat engleza hotărât, în tren,
Dar cum v-ați așteptat, să stai în aceeași poziție timp de 6 ore, e obositor.

Am făcut un scurt videoclip a ninsorii, îl voi pune mai târziu.
(videoclipul încă nu este uploadat: De la fereastra unui tren ce a întârziat 2 ore...)

Ei atunci, tuturor celor din Sendai și din nord-est, îmi pare rău că v-am făcut să așteptați.

Vă veți întâlni cu Nemuri Kyoshiro acum.

Îmi voi croi drum prin străzile din nord-estul Japoniei!!!!

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!