marți, 2 iulie 2013

Gackt blog - 11 iunie 2010

”Din patul meu de spital”

Pentru DEARS

Cumva, primul concert YFC de ieri s-a terminat.

Acum sunt la spital în perfuzie.

Sunt plictisit și am timp cât stau aici în pat, așa că m-am gândit să postez.
Ei, din moment ce a venit de la gâtul meu, presupun că nu am ce-i face, dar febra e severă.
Cred că de când am luat tratamentul a scăzut la 38 de grade.
E ceva ce întotdeauna cred atunci când îmi pun perfuzie.

Ei, presupun că e un test pe care l-am dat.
Cât de departe pot merge în aceste condiții?
Cât timp pot ascunde adevărul?
Ceva de genul acesta.
Nu are rost să mă plâng de slăbiciunea corpului meu.
E al meu până la urmă.

Desigur, când eram mic,
De multe ori m-am gândit cu amărăciune la părinții mei,
”De ce sunt doar eu așa de slab?”
Eram gelos pe cei care erau sănătoși.
Dar să fiu gelos nu schimba nimic.
Chiar dacă invidiezi pe cineva, nimic nu se va schimba.
Și nimeni nu se va schimba.

În cele din urmă, tu trebuie să te schimbi.

Sunt multe lucruri pe care le-am realizat după ziua în care am decis să mă străduiesc serios.
Nu e rău să fii slab.
Să fii slab înseamnă să știi multe lucruri.
Semnificația puterii.
A bunăvoinței.
A transmite un lucru.
A arăta lucruri.

Ce este important este să realizezi că o misiune ți-a fost încredințată.
Să fii slab înseamnă să fii capabil să transmiți multe lucruri oamenilor.
Asta e ceea ce cred.
Pot să transmit ”Atât de departe am să ajung”
Pot fii strict cu mine însumi.
Pot fii îngăduitor cu alți.

Ah, sunt fericit că am fost slab!!!
Ahahahaha.
Oricum, începând de astăzi, până unde pot ajunge.
Nu mă gândesc la ziua de mâine.
Mă gândesc doar la lucrurile de astăzi, cu toată energia mea.

Pasiunea mea se naște din seriozitate.
Miracolele au o valoare precisă pentru că tu le cauzezi.

Ziua cunoscută ca ”astăzi” e
”Un viitor briliant lăsat în urmă de cei care vroiau să trăiască ieri și mâine,
Dar nu au părăsit niciodată această lume”

E acel gen de zi.
Așadar, trăiește-o serios.

Ei, și că am putut trăi atât de mult e un miracol.
Am fost destul de neînțeles până acum,
Dar nu am regrete.

Să creez și astăzi un miracol?
Perfuzia e gata.

GACKT

P.S.
Ieri, după concert, am ajuns acasă complet epuizat
Și cu multe lucruri trecându-mi prin minte, am jucat ”Touch the Numbers”
De care am uitat fără să realizez,
Și, tocmai când fiecare moment părea că încetinesc, un nou scor!
Precis că eram obosit.
Am fost atât de fericit să văd că se întâmplă așa ceva la 3 dimineața!!!!
Oamenii sunt cu siguranță interesanți.

Al șaptelea în scorurile zilnice


Al 92-lea în scorurile internaționale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!