luni, 22 iulie 2013

Gackt blog - 22 noiembrie 2010

Teatrul Chuunichi a necazurilor continue în Nagoya

Pentru DEARS

Nuuu, e groaznic.

Nu știu dacă este vreun gremlin în Teatrul Chuunichi
Sau dacă ceva ne testează,
Dar oricum, necazul nu încetează.

Ei, necazul e unul din emoțiile vieții.

Să fiu sincer, dacă mă întrebi dacă sunt sau nu îngrijorat
În legătură cu asta, nu sunt atât de îngrijorat.
Mai degrabă, e cât de bine pot răspunde la necazurile
Ce apar la întâmplare,
Ce îmi arată limitele.
Și dacă nu aș putea să răspund
Nu aș avea dreptul să fiu pe scenă.

Deoarece aceste feluri de necazuri apar,
Fac ca performanța și interpretarea live să fie mai excitantă.
Cu siguranță nu m-aș simți împlinit de armonia prestabilită,
Dar dacă mărești nivelul de detalii, lucrurile ce se întâmplă zilnic
Vor fi atât de numeroase.

Atât ieri cât și în ziua deschiderii,
Sincer, s-au întâmplat lucruri cu un simț perfect al timpului de ”hey, hey, HEY!”
Ceea ce a fost total amuzant.

În prima zi, katana mea s-a rupt într-un moment în care eram ”ACUM???”

Ei, în mijlocul luptelor reale,
Lucruri ca ruperea săbiilor s-au întâmplat des,
Așa că ar fi părut ciudat dacă nu m-aș fi putut descurca.

Dacă devii nerăbdător, vei fi ucis imediat.
Nu e faptul că ar trebui să lupți îngrijorându-te de momentul
În care katana ta se va rupe,
Ci e important să fii conștient de faptul că ai în mână ceva ce poate fi ușor rupt...
Spun asta, dar când se rupe brusc, râd.

Să scot sabia mea mică și să mă pregătesc să o folosesc...
Cu toții se agită la astfel de lucruri neplănuite.

Desigur, tuturor li se spune că atunci când se rupe
Trebuie să te descurci cumva,
Dar asta nu înseamnă că toată lumea se descurcă cu calm.
ASTA e amuzant.

Scena răspândește scântei din aerul plin de tensiune,
Kinpachi mi-a adus o nouă katana în timp ce striga
”SENSEI~~~~!!!” (Așa îi spun prietenii lui Kyoshiro)

Asta a fost amuzant.

Cu toți sunt agitați.

De asta, dacă vei continua să te comporți normal în aerul plin de tensiune al unei piese,
Și te miști încet, sau te relaxezi, sau ești nepregătit,
Cu siguranță vei fi lovit de un contra atac.

Am fost fericit să pot participa într-o piesă cu o asemenea bună tensiune.
E mulțumită nivelului mare de conștiință a colegilor implicați.
Sunt foarte recunoscător.

Ieri, Mayo Kawasaki a venit în Nagoya să mă vadă.
Și președintele companiei ”ALPEN”, dl. Mizuma a venit să vadă piesa.
Am auzit că toți cei care au venit au fost bucuroși.
Când s-a terminat, Mayo-san a vorbit despre piesă cu emoție acasă la dl. Mizumo,
Și în timp ce mă gândeam ”Persoana asta iubește cu adevărat piesele”,
Am simțit o admirație reînnoită pentru sufletul său de actor.

Am vorbit despre multe lucruri
Și au adus în vorbă atât de multe puncte detaliate, văzând doar o singură dată piesa.
”Waaaa~~~~Gaku-chan~~~~
Partea aia din scenă când stai cu toată greutatea pe un singur picior a fost uimitoare~~~~!!!”

Și

”Când o îngrijeai,
Acel gest pe care l-ai făcut în timp ce evitai contactul cu ochii a fost emoționant~~~~”

Oricum, au vorbit despre multe în detaliu.
Chiar și staff-ul meu era,

”Ahhhh....așa e, așa e!!!”
Amintindu-și detaliile.

Conform lui Mayo-san, acumularea gesturilor detaliate
Îl crează pe Nemuri Kyoshiro a lui GACKT perfect.

Oricum, chiar și TAYA care stătea lângă mine și actriță,
Nu au putut fi și mai impresionați
La astfel de detalii comentate doar după ce au văzut o dată.
A fost o cină minunată.

Oricum, casa dl. Mizumo e cu siguranță comfortabilă.


Evident, nu am intrat în piscină
Dar trebuie să fie minunată vara...

Poate voi construi una în propria mea casă...AHAHAHAHAHA.
În cele din urmă, asta, TAYA și YU-TA.
Nu am o poză cu ei cu fața spre cameră așa că uitați una,
De data aceasta.


Amândoi zâmbeau peste măsură.
Când am făcut poza, spuneau

”Vrem asta~~~~”

Ahahahaha
Și eu.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!