miercuri, 24 iulie 2013

Gackt blog - 5 martie 2011

Este acesta șocul....? Uuuugh, e obositor....

Pentru DEARS

Febra mea nu scade, e foarte obositor.

Alaltăieri, filmarea pentru CM a avut loc
Pe un munte înzăpezit la -15 grade, timp de 12 ore, începând de la 5 dimineața.
Asta chiar mi-a îngreunat corpul.

Pentru că și staff-ului îi era frig ca și mie,
Am rezistat,
Dar când s-a terminat, nu îmi mai simțeam trupul
Și am fost asaltat de o durere de cap și stomac.

Se pare că am răcit complet,
Febra nu scade și îmi e rău.

Această filmare a fost destul de dură,
Nici măcar nu am putut scăpa de oboseala de la NEMURI.
Încheieturile mă dor considerabil de mult.
De fapt, nu știu dacă nu cumva e șocul de la NEMURI,
Sau febra.
Dar gâtul și spatele mă dor...

AAAAGH!!!!

Ajutați-mă....cumva...
Capul îmi bubuie.

Din această cauză,
Scriu o postare ca să mă trezesc,
Dar astăzi și mâine de asemenea,
E începutul unei diferite filmări
Pe un alt munte înzăpezit.

Voi fi bine??

Uuurgh...
Nici măcar nu știu...

Mă întreb dacă îmi e frig pentru că m-am tuns brusc?
Ei, nu contează....

Deși iubesc munții înzăpeziți,
Desigur că de data aceasta m-au cam epuizat~~~~
Cadavru, cadavru, dispari~~~~~~~~ *
Ce e cu scrisul!!!!!

Nu te pune pe mine (Nu te pune cu mine)
Nu, serios, ce e cu scrisul!!???
Până și MAC-ul meu înnebunește....

Hmmm....
Poate e ca și proprietarul.

Ei,
Chiar dacă mă plâng și mormăi,
Sunt încă lucruri înaintea mea pe care trebuie să le fac.
Așadar,
Dacă ești bărbat,
Dacă ești adult,

Taci naibii și fă-le.

Și când termini, premiază-te cum se cuvine.
Așa se procedează.

Dacă îți capeți echilibrul făcând asta, atunci e ok.

Cuvintele au un suflet,
Dacă mormăi, propria ta inimă devine urâtă.
Dacă te plângi, plângăcioșii se vor aduna în jurul tău.
Nu sunt lucruri pozitive.

Dacă poți zâmbi, cei care zâmbesc se vor aduna.
Dacă îți pui spiritul în ceea ce faci,
Cei care au făcut la fel se vor aduna în jurul tău.
Așa se procedează.

Oricum, voi da și astăzi tot ce am mai bun.
ÎNCAAAAAARCĂ~~~~~~~

Vor fi lucruri bune astăzi, cu siguranță!!!
Nu voi pierde.

În astfel de momente, trebuie să răzbat cu pumnii.
Aceste circumstanțe sunt o altă experiență specială.

E atunci când cazi, gândindu-te la căzătură.
Nu e nimeni care să poată lupta în timp ce se gândește la căzătură.
Gândește-te la ea atunci când apar rezultatele.
Da, sunt al naibii de bun. (Se referă la el ca ”oresama”, adică în cel mai arogant mod posibil)

Astăzi voi fi în formă perfectă!!!!!!

GACKT

*Din cauza cuvintelor asemănătoare în japoneză, când tastezi ar trebui să-ți apară cele mai folosite kanji-uri, împreună cu o listă. Uneori, adaugă cuvinte ciudate sau separă cuvintele în locuri greșite. Aici, ”durere” este scris greșit, și apare ca ”cadavru”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!