luni, 22 iulie 2013

Gackt blog - 31 decembrie 2010

Din moment ce 2010 se termină în curând

Pentru DEARS

Mai este puțin din 2010 acum.
Anul a trecut într-o clipită~
Așa că am decis să scriu o ultimă postare pentru anul acesta.
De fapt, e a doua oară.
Când încercam să salvez ceea ce scrisesem,
Întreaga postare s-a pierdut.
Am țipat ”Nu~~~~~~~~~~~!!!”

Era una lungă, așa că am fost într-un șoc total...
Am avut nevoie de puțin timp să-mi revin...

Așadar, aceasta este a doua postare*suspin*
Am să trag aer în piept să-mi recuperez energia.

Ei atunci, anul acesta a fost mult de alergat,
Faptul că prima mea zi liberă din anul acesta a fost Ajunul Crăciunului,
A fost cumva foarte emoțional.

Ajunul Crăciunului l-am petrecut în Hokkaido.
Zăpada ce a căzut a fost mult mai magnifică decât oricare alta pe care am văzut-o.
Acesta este cadoul de anul acesta~~!!
Am zâmbit în timp ce-mi puneam placa pe pantă.
Am fost la ski să o încerc.
Această zăpadă magnifică....era foarte dificil să mă dau cu snowboard-ul.

Acea zăpadă, pe care nu am mai văzut-o vreodată,
Când mi-am pus placa, în loc să alunece bine,
Se scufunda magnific în zăpada adunată.

Atât de multă zăpadă a fost o adevărată amenințare pentru mine.
Din moment ce sunt obișnuit cu centrele de schiat interioare.
Chiar și așa, am continuat fără a-mi schimba felul de a schia,
Și arătam ca un începător care nu-și găsea echilibrul deloc.
Ei, cred că e haios,
Dar cred că, poate dacă mă obișnuiesc cu zăpada asta,
Nu voi mai putea să schiez normal~....
În timp ce mă gândeam la asta, placa mea se scufunda și mai mult cu cât mă chinuiam mai mult.
În acest timp, am înregistrat ceva amuzant.


Ne-a luat o oră să ne chinuim să ajungem pe munte pe jos.
Desigur, am încercat să ne dăm cu placa într-un loc unde era imposibil,
Dar chiar la bază era atât de multă zăpadă adunată.
Era amuzant.

Ei, din moment ce am reușit să mă prostesc cu YOU pentru prima dată după mult timp,
Am reușit să mă distrez.

Trebuie să te joci.
E cum te joci serios și să-ți mizezi viața pe asta,
Asta e cât de mult poți face.
De la joaca serioasă, se nasc emoții speciale.
S-ar fi terminat dacă cei care au participat creativ nu și-ar fi mizat viața pe joacă.
Oricum, pentru că ne putem juca serios,
Putem găsi amuzamentul
Și să creem cele mai multe emoții.

Poate e pentru că mi-am petrecut mult așteptata vacanță în mișcare tot timpul,
Dar de când m-am întors în Tokyo, antrenamentul a fost foarte dur.
Durerea din mușchi încă nu a dispărut.

Ei, și asta e amuzant.

Anul viitor, 2011, va fi un an în care mă voi arunca în muzică!!!
Am să continui să alerg și să tot alerg și să împing de la spate tot timpul!

Am să vă împing de la spate, și să vă susțin și mai mult, așa că voi o să mă susțineți ca răspuns.
Vreau să cânt cel mai bun cântec de dragoste în prima zi a noului an.
Cu toții trebuie să-l vedeți.

În final,
Vă mulțumesc tuturor care mă sprijiniți.
Promit să vă dăruiesc cele mai multe bucurii și anul ce vine.
Îmi voi paria viața ca să vă emoționez sufletește.

Mulțumesc.

Bine atunci, să aveți un an minunat.

GACKT

P.S. La lansarea piesei Nemuri Kyoshiro în Hokkaido, cu toții ne-am îmbătat...
În toată nebunia, am reușit să înregistrez ceva haios.


Râdeți cu toții, vă rog.

Un an al iepurelui fericit tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!