luni, 22 iulie 2013

Gackt blog - 20 decembrie 2010

Tabăra în mijlocul iernii în Sapporo a început în sfârșit – Nemuri Kyoshiro Buraihikae în Hokkaido

Pentru DEARS

Recent, am dezvoltat un obicei real de a face poze.
Întotdeauna le fac gândindu-mă
”Fac poza asta pentru blog-ul meu...”
Dar până să fac o postare serioasă pe blog, e prea târziu
Și rezultatul e că ajung să mă uit la poze, amintindu-mi
OH DA, ASTA S-A ÎNTÂMPLAT.

În acest caz, am mers din Fukuoka la Tokyo Dome, și acum în Hokkaido.
Lumea de aici nu e decât un peisaj înzăpezit.
Am fost în stare destul de tensionată, așadar chiar dacă am prins
Ultimul zbor în ziua în care am venit aici,
Nu am fost obosit deloc.

Așadar, după ce am mers să bem pentru ceva timp,
Ca joc de pedeapsă obișnuit, am făcut o alianță la o sală de jocuri.
Fiecare am ales un oponent și am concurat la diverse jocuri,
Le-am însumat și persoana care a pierdut cel mai mult
A trebuit să facă purikura* dezbrăcat.
Ei, așa facem noi de obicei.

Să vezi bărbați maturi jucând jocurile acestea atât de serioși,
În mijlocul unei nopți înghețate, e atât de prostesc că e amuzant.
Dacă vreți să știți cum sunt...


Brusc, se țăcănește și devine un ciudat.
Și asta.


Acel lucru din jurul șoldului său a trecut de carne și arată ca un colac.
E prea gras....ahahahahaha.

În mașină, în drum înapoi spre hotel, priveliștea de la fereastră
Era frumoasă, oricum.
Zăpada e bună.
Șterge toată oboseala și lucrurile rele.


Peste puțin timp, a doua zi a spectacolului va începe.
În Hokkaido, este o orchestră (între scenă și public) ce se întinde în fața scenei.
E o scenă pe care probabil, va fi dificil să joci ca de obicei...
Dar, pentru noi, zona pe care putem prezenta s-a mărit, așadar e o scenă minunată.
Putem întotdeauna să facem cât de mult dorim.

Întotdeauna, nu contează în ce situație ești,
Când crezi că e amuzant sau dificil, depinde de tine.
Dacă tuturor li se oferă aceleași condiții,
Să crezi că e amuzant și să începi,
Îți va aduce mai multă semnificație în viața ta, ca până acum.

Piesa din Hokkaido, încă o dată s-a schimbat
Și a devenit una mult mai interesantă, mai intensă.
Cât de departe va merge? Nemuri Kyoshiro Buraihikae.

Abia aștept~~~~

Ei, să mergem atunci?!!!

GACKT

P.S. Apropo, acele purikura vor fi publicate în ”Monthly GG”!!

*Purikura sunt un fel de cabine foto speciale, populare în Japonia, unde poți face poze cu prietenii, și să adaugi multe lucruri strălucitoare pe ele și să le printezi și să le lipești pe diverse lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!