vineri, 12 iulie 2013

Gackt blog - 23 iulie 2010 (partea II)

De la fereastra autobuzului lui Gackt…

Pentru DEARS

Concertul de ieri din Munchen a fost cel mai climatic din Europa.

Echipa de fotografiere era acolo,
Dar strada tremura atât de mult,
Am auzit că nu au mai putut face poze.

E ușor să văd care e specialitatea fetelor și băieților din Germania.

Fetele sunt mai grozave decât în oricare alt loc,
Dar odată ce aprinzi focul, nu se mai stinge.

Mulți băieți erau timizi.

Ei, nu contează ce fel de public ai,
Pentru că vor deveni cu toți o singură persoană la sfârșitul concertului.

Oricum, la acest concert, atât temperature cât și inimile oamenilor erau mai mari decât orice.

Am leșinat de 5-6 ori în timpul concertului,
Și de fiecare dată am fost nevoit să verific unde eram.

Platforma vocalistului de sub picioarele mele a devenit alunecoasă de la transpirație.
Nu am transpirat niciodată atât de mult.
Transpirația mea curgea de pe mine până în punctul în care mă întrebam
Dacă mai era apă în corpul meu.

Pantalonii și papucii mei era ca niște greutăți.

Ca să-mi recapăt calmul,
Am țipat la mine însumi,
Așa că nu mi-am pierdut conștiința.

Într-o condiție fizică diferită de cea obișnuită,
Inima mea părea că merge în altă parte.
Am putut vedea chipurile bărbaților, care țipau În viața mea.
Băiatul care s-a prefăcut că e grozav până la momentul de dinainte de a țipa pentru viața lui.

Nici gând să pot leșina…

Vocea mea dispărea încet din corpul meu

”Mai pot încă continua!!!”

În timp ce mă încurajam singur, îmi obligam picioarele să stea
Și nu am putut simți nimic ce era sub genunchi.
Dacă îmi pierdeam echilibrul, aș fi căzut.
Sunt picioare absolute umane.

Exact când am ajuns la sfârșitul ultimei melodii, întrerupătorul s-a schimbat.

Totul în fața ochilor mei s-a întunecat.

Când mi-am recăpătat conștiința, YOU și Chacha mă țineau pe brațe.

S-a terminat…
Cumva, s-a terminat.

Nu am putut auzi vocile fetelor ce țipau în fața mea.
Urechile mele se comportau ciudat.
Șimțurile mele nu reveneau.

M-am ridicat încet.
Și am privit publicul.

Cu toți aveau mâinile sus
Și aplaudau.

Sunetul a revenit puțin.
De departe, simțul auzului a revenit.

Mă întreb cât a durat.

Puteam auzi clar sunetul.
Cu toți, strigând numele meu.

Am crezut că voi plânge.
Atât de multă pasiune într-un loc în care nu am fost până acum.
Pieptul meu e atât de cald…

Nu îmi amintesc multe după asta.
Până să realizez, eram în cabina mea.
Îngrijorați, staff-ul a venit la mine.

Vocea mea nu mai era…
Am folosit-o complet.
Eram foarte obosit.
Nu aveam energie deloc să mă mai mișc.

Cumva, m-am schimbat.
Dar nu puteam să mă ridic.
Picioarele mele păreau că nu ating pământul.

Am auzit că ploua foarte tare afară.
Afară, unde multe fete mă așteptau, în ploaie.
Ovaționând.

Când am ajuns în autobuz, toți membrii păreau obosiți.
Cumva, distrași.
Nu eram doar eu.

Cu toți păreau că și-au folosit toată energia.

Când m-am întors în camera mea și am făcut un duș,
Am simțit că apa îmi intră în corp.
Puțin câte puțin, mă puteam mișca.

Prima noapte fierbinte în Germania s-a terminat.

Și ne-am mișcat timp de 10 ore,
A trecut ceva timp de când am dormit așa de mult.
Înainte să realizez, am dormit 6 ore întregi.

Nu mă pot mișca.
Nu, nu se mișcă.
Ahahahaha

Ce naiba făceam de am ajuns aici…râd.
E o viață amuzantă, complet.

Pot simți sânge, împrăștiindu-se prin gura mea.
Presupun că sângerarea din gârul meu nu s-a oprit.

Ei, sunt destul de familiar și cu această senzație.
De 15 ani, acest sentiment a apărut după concerte mai tot timpul.

Lumina de dimineață este strălucitoare.

Sunt în viață.
Sunt încă în viață.
Cumva, sunt fericit.

În curând, turneul european se va termina.
Când privesc înapoi, pare o clipită.

Mâine va fi emisiunea radiofonică live la Nico Nico.
Ar trebui să o vedeți, cât de fierbinte este, și cât de epuizat sunt.

Viața poate fi trăită astfel.
Chiar dacă cuvintele nu ajung,
Putem comunica cu inima.

Ar trebui să vă pot face să simțiți asta.

Noaptea de mâine va fi uriașă.
Sunt emoționat.

Mă duc la o plimbare prin oraș.
Cu siguranță mă va calma puțin.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!