luni, 8 iulie 2013

Gackt blog - 19 iulie 2010

Pentru DEARS

Trecând granița
Am tras cu ochiul la răsărit din interiorul autobuzului.
Într-o clipită, am sosit în Spania.



Noaptea de ieri...
Amintirile revin la viață, de parcă
Acum câteva ore, eram în mijlocul concertului...

Concertul din Franța a fost fierbinte.

Până să înceapă concertul
Am auzit opinii de la promoterii germani cum ar fi
”Francezii sunt greu de stârnit, și liniștiți...”
Oricum, când s-a terminat concertul,
Părea că a trecut mult timp de când ultimul concert a fost atât de fierbinte.

Nu e vorba că sunt greu de stârnit.
E problema artiștilor care nu fac asta.

Au ovaționat de la început până la sfârșit.
Nici nu au fost multe fete care să fie luate din fața scenei.

În primele rânduri, erau câteva fete care au izbucnit în lacrimi, privind suferința.
Chiar și așa, nedorind să plece, au privit scena cu disperare de parcă vroiau să o mânânce
Și au ovaționat tot timpul până ce vocile lor au dispărut.

Când erau fete ce mai aveau puțin și leșinau, fata de lângă ele le pălmuia spunând ”Rezistă!”,
Iar fata care era pălmuită reînvia și începea să ovaționeze.

Atât publicul cât și membrii s-au dedicat complet.

Nu era sfârșit pentru probleme.

Fumul a declanșat alarmele de incendiu.
Toate electronicile de pe scenă s-au oprit brusc exact când a doua melodie începea.
Exact în mijlocul intro-ului de la DYBUKK.

S-a întâmplat în timp ce mă întorceam.
Căștile mele s-au oprit brusc.
A fost o liniște lungă în care sunetul nu s-a întors în urechile mele.
Desigur, nu mă panichez la probleme.

”Problemele sunt cel mai grozav afrodiziac”

Mă întreb dacă transmițătorul căștilor mele a căzut....

În timp ce am ajuns să ating transmițătorul atașat la șoldurile mele,
Chirolyn, care era în fața mea, avea o expresie înspăimântătoare pe chip.

”Ceee???”

Momentul în care i-am văzut chipul.
”Așadar, nu sunt doar eu, și Chirolyn are aceeași problemă...?”

Și în momentul în care am ajuns la acea concluzie,
Junji a început să cânte la tobe ca un nebun.

Dând din mâini exact ca un copil ce era urmărit de o albină,
Bătea tobele cu o viteză anormală.

”Junji...și-a pierdut în sfârșit mințile...?”

Asta mi-a venit brusc în minte.
Junji, care până la concert, avea un nivel mai mare de tensiune decât de obicei...

”S-a întâmplat ceva cu el...?”

Chiar în timp ce mă gândeam la asta,
Râdeam de tensiunea ridicol de mare,
Dar când am văzut că Junji a început brusc
Să bată tobele ca un nebun în mijlocul concertului, m-am gândit

”În cele din urmă, și le-a pierdut...?”

Când i-am spus asta lui Junji mai târziu, a zis
”Nu e adevărat! A fost pentru că am crezut că nu mai este curent și
Eu eram singurul care putea scoate vreun sunet!!!”

Sunt bucuros~~~...
Nu și-a pierdut mințile.

A fost greu să-mi dau seama din expresia celor doi ce s-a întâmplat,
Așa că am scos o cască.
Curentul a căzut complet și nici un instrument nu funcționa.

Ahahahahaha!!!

Acum mult timp în Hokkaido, sistemul nostru de sincronizare s-a oprit brusc.
Din fericire, curentul ce alimenta instrumentele nu a căzut
Și am putut face zgomot.
În ciuda acestui fapt, YOU s-a dus în spatele scenei
Și îmi amintesc că am țipat la el imediat ce s-a terminat concertul.

”Ce naiba făceai, întorcându-te în culise în situația aia, idiotule!!
În acele momente, dacă persoanele de pe scenă nu încearcă împreună, cine va încerca?!?!”

Cu siguranță, e greu să stai pe scenă și să iei decizii calm fără să te panichezi
În acele situații și să reușiți împreună.
Dar asta nu contează pentru public.

Atunci, YOU și-a cerut iertare iar și iar,
Cu o privire ce spunea că a făcut ceva ce nu mai putea fi reparat.

Atunci a fost diferit.

De data aceasta, microfoanele și instrumentele pe care le foloseam nu puteau face nici un sunet.
Situația era mult mai urâtă.
În ciuda acestui fapt, YOU și-a ridicat pumnul în aer în fața scenei și a ovaționat.

”YOU a crescut”

Am fost surprinzător de fericit.
”Problemele sunt cel mai grozav afrodiziac”

Fie că crezi sau nu,
Intersecția lucrurilor e cea care îți face viața interesantă sau nu.

Desigur, nimeni nu vrea să fie înghițit de probleme, sau să le provoace anumit.
Dar problemele există în mod constant în jurul oamenilor.

Asta e realitatea.
De asta este mai important să o înfrunți decât să fugi.
Mai mult, dacă poți găsi amuzament în aceste situații,
Nu te va deranja nici măcar să fii înghițit de probleme.

Dacă faci asta, vei fi capabil să răspunzi cu calm.
Fiecare membru din trupă a agitat frenetic de pe scenă publicul.

”E un festival! Un festival de luptă!”

E atât de amuzant că nu ai ce-i face.
Încet, încet, urcând mai sus pe platforma vocalistului,
E un sentiment unic ce seamănă cu cel pe care l-am avut când am luptat cu mulți oponenți.

Agitat,
Bătăile inimii înțețite,
E un sentiment irezistibil.

În timp ce eram învăluit în acest sentiment nostalgic,
Am realizat că zâmbeam.
”Asta e cu siguranță amuzant...”

Pot zâmbi pentru că gândesc astfel.
Mi-ar place să-mi aplaud natura umană încă o dată.
Ahahahaha

Am privit la toți cei din public,
Nerealizând că s-a întâmplat ceva
Ovaționau cu toți.
Erau persoane de la al doilea etaj care încă stăteau.

”E o luptă cu toată lumea”

Pentru 15 minute de când m-am gândit la asta,
Coliziunea dintre scenă și public a continuat.
Ei au continuat să ovaționeze până au rămas fără voce.
Chiar dacă publicul nu știa situația,
Erau câteva fete care au înnebunit de extaz.
Chiar și mulțimea de la al doilea etaj a început,
Chiar și bărbați de la primul etaj au început să ovaționeze puternic.

Și atunci am devenit unul.

Mă întreb dacă fetele care se uitau pentru prima dată, au crezut că țipând atât de mult
A fost un concert Gackt?

Oricum, tensiunea de la început a continuat până la sfârșitul concertului.
A fost fierbinte.
Oricum ai lua-o, a fost.

A fost un spectacol ce s-a terminat într-o clipită.

După ce am terminat, vocea mea a dispărut.
Dar am fost nespus de fericit.
Promoter-ul spunea în extaz
”Uimitor!!!”

Oricum, nu am să mai las pe nimeni să spună că
Francezii nu pot fi stârniți.
A fost o noapte unde cei mai grozavi prieteni s-au strâns.

Acum, autobuzul mă zguduie ușor că nu mă pot gândi la
Evenimentele de noaptea trecută.
Pâmântul bogat se întinde la orizont.

Aaaaaahhhhhh, am vrut să merg să beau în Paris~~
Ei, dacă aș fi mers,
Cred că aș fi căzut adormit imediat.

Croissant-ul pe care l-am mâncat ieri a fost delicios~~
Am avut voie doar un croissant pentru că am fost în Franța.
Ei, e o regulă pe care mi-am impus-o, dar...

Drumul spre brutărie a fost liniștit,
În timp ce stăteam pe bancă, vroiam să fac o plimbare ca aceasta în fiecare zi,
În punctul unde am început să mă gândesc să mă mișc.


Mai sunt cinci ore până sosim în Barcelona.
În Spania pentru prima dată după mult timp,
În Barcelona pentru prima dată după mult timp.

Ar trebui să fie plin de fete drăguțe,
De când am venit în Europa, am trăit ca un călugăr.
Ahahaha
Corpul meu este avariatm dar inima mea încă râde.

Ei, se mai întâmplă.

Dacă vocea mea nu revine până mâine, va fi îngrozitor.
Chiar și astăzi, abia aștept întâlnirea minunată.

Chiar și așa, au fost multe fete drăguțe în Franța~~
O fată drăguță ce devine sălbatică e mai frumoasă decât orice.

Eau și mulți bărbați ce săreau,
Și bărbații țipând ca nebuni sunt frumoși.

Și mâine va fi o explozie de spirit de SAMURAI.

Fesitivalul Costumelor de Baie e aproape. Abia aștept.

Ei, de pe scenă pot vedea doar chipurile voastre.
Așa că va trebui să vă imaginați restul.
Ahahaha
Oricum, costume de baie.

Hmmm, discrepanțele în simțuri sunt interesante.

”Ce pot cei care nu se pot juca măcar serios să facă ceva serios?”

Mă gândesc mult la asta în ultimul timp.

Când mă joc, mă joc serios.
Când lucrez, lucrez serios.
În iubire sau în orice altceva,
Lucrurile obținute prin seriozitate
Sunt de o mie de ori mai multe
Decât cele făcute pe jumătate.
Și seara e atât de mare că e de necrezut.
Ahahahaha

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!