marți, 16 iulie 2013

Gackt blog - 6 septembrie 2010

De la fereastra autobuzului lui Gackt...Prima zi în Toronto 5 septembrie 2010

Pentru DEARS

Bună dimineața
Ei, aici e momentul în care bunicul fetelor bune s-ar trezi,
Dar am fost înfrânt imediat de epuizare.
Așa că pierd timpul acum.

Ei, nu am nevoie neapărat de somn în momentul de față,
Așa că în timp ce m-am cufundat în cărțile despre limbile care mă interesează,
M-am ironizat pe mine însumi pentru că ironizam exemplele.

Am trecut prin multe ca să fac poze interesante,
Așa că m-am gândit sp le pun pe blog.

Ei, această excursie a trecut o dată printr-o schimbare de planuri,
Așa că programul meu e surprinzător și zborurile sunt aglomerate.

Am fost surprins să văd multe fete ce arătau ca niște studente în sala de sosire din aeroport
”Deci, și aceste fete au venit în Toronto...”
Am fost puțin șocat.

Am cercetat să văd dacă Toronto era un loc în care vin mulți japonezi.

Toronto
Populație: aproximativ 5.100.000
Japonezi: aproximativ 19.000

Vancouver
Populație: aproximativ 2.100.000
Japonezi: aproximativ 25.000

Cu alte cuvinte, pare că nu prea vei întâlni unul pe stradă.
Chiar dacă întâlnești, ar fi doar unul.
În ciuda acestui fapt, era un grup de studenți japonezi la aeroport.
Fără a mă gândi, i-am întrebat:

G: Hey, de unde sunteți?
Fetele: Hokkaido!!

G: ...De ce??
Fetele: E o școală @#@$#&$$… (Nu am înțeles ce au vrut să spună)

G: Huuuuh…
Fetele: &()&%)^$&^(@ (Nu am înțeles nici asta)

G: Hmmm….înțeleg… (Habar nu am ce am înțeles)
Fetele: Da!

G: Ei atunci, distrați-vă! Pa-pa~~
Fetele: Desigur~~!!

Cumva, se pare că veniseră în legătură cu un eveniment școlar. Poate.
Erau fete de la universitatea Kansai Gaidai,
Așa că poate era timpul pentru el...
Mi-aș dori să nu-mi mai facă poze pe furiș.

Ei, oricum, erau mulți japonezi la aeroport.
Dar cu siguranță nu mai erau mulți odată ce ieșeai din aeroport.
Când l-am întrebat pe Yukki, ghidul turului (care, aparent, trăiește aici de 20 de ani)
A spus că a întâlnit 3 japonezi doar săptămâna asta.

Autobuzul care a părăsit aeroportul ne-a dus direct la restaurant fără a opri la hotel.

Orașul care l-am văzut de pe autostradă...
Sau ar trebui să spun blocurile de apartamente,
Erau exact ca în Vancouver.
Ei, am auzit că e aceeași companie care acoperă majoritatea din Canada.
Nu-i de mirare.
Erau și multe clădiri cu un sentiment diferit.


E o atmosferă destul de bună
Și se remarcă din celelalte blocuri de apartamente.

Am crezut că voi putea întrezări oceanul aici și acolo...dar de fapt e un loc...
M-a surprins și pe mine
Ce mare e...

Am avut și șansa de a face poze în timp ce mă gândeam la asta,
Am făcut o poză tuturor cu privirile uimite,
Așa că o voi posta și pe asta.


Cu toți se sprijineau de fereastră, privind cerul cu gurile larg deschise.
Complet prostiți.
Motivul a fost acesta.


Aparent, a fost cea mai mare clădire din 2007.
Ei, sunt câteva clădiri uimitoare ce au fost construite în Taiwan și alte țări,
Așadar nu știu pe ce loc e acum.
Chiar și așa, e destul de înaltă.
Omul nostru primitiv gorilă, NAOKI
Se holba și el complet prostit.
Dar am scăpat șansa de a-i face poză.
Când am downloandat pozele și imaginile de pe iphone-ul meu, căutându-l,
Am găsit ceva interesant.
O scenă de la filmarea din Hokkaido.


Ei, e un tip neașteptat de haios și idiot.

După toate astea, am sosit aproape de restaurant.
Așa arăta lacul de mai devreme.
Pentru un japonez, un lac de mărimea asta poate fi doar oceanul


Oricum, e mare.
În jurul lacului erau diverse circuite de călătorie și piețe.
Era un număr uimitor de oameni.

De acolo am mâncat mâncare chinezească
Și ne-am îndreptat spre hotel.
Pe drum înapoi am trecut pe la supermarket.
Când i-am spus lui NAOKI să ia niște afine și zmeură uscate
A rătăcit mult timp pe acolo.


”Nu sunt deloc aici...”
Tot spunea, rătăcind pe la raionul de paste dintr-un anumit motiv.
O persoană ca mine nu poate înțelege niciodată.
Cunoștințele noastre nu pot înțelege pur și simplu
Acțiunile și gândurile omului gorilă.
Trebuie să-l studiem mai mult.

Ce căuta oare omul gorilă?

Ziua de astăzi s-a terminat într-o clipită.
M-am cazat la hotel,
Dar a trebuit să fac un duș ca să compensez frigul din cameră.

M-am uitat peste e-mail-urile tuturor
Și am citit cărți, și înainte să realizez,
E aproape 3 dimineața.
Trebuie să mă trezesc la 6 mâine.
Și din moment ce nu pot dormi,
Am decis să scriu pe blog.

A fost interesant să aud de la toți fani DEARS
Care au văzut emisiunea radiofonică WOWOW.
Se pare că era un număr destul de rezonabil de fete care se opuneau să poarte bikini.
Dar au fost destule fete care le-au purtat, ca rezultat al Festivalului.
Multe dintre ele au spus că în afara acestui Festival nu au mai purtat unul în viața lor.
Serios...e așa o pierdere.
Te-ai născut pe lumea aceasta ca femeie,
Așadar, trebuie să porți măcar un bikini.
Viața e scurtă.

Nu vreau să aud
”Mi-aș dori să fi trăit astfel”
Sau ”Mi-aș fi dorit să fi făcut asta când eram tânăr”
Sau ar trebui să spun, nu vreau să mi se spună.
Când te gândești serios cum să te bucuri de ea,
Și o iei în serios, ca pe o provocare
Nu contează cât de neînsemnat ai crezut că este,
Va fi amuzant și memorabil.

Iubesc să vă văd chipurile odată ce ați experimentat asta.
E pentru că v-ați maturizat,
Pentru că înaintați în vârstă,
Că ceea ce trebuie să vă amintiți este ”joaca serioasă”

Când devii adult, motivele încep să se strângă,
De ce nu poți face ce puteai face ca și copil.
Nici gând ca niște copii să fie fermecați de un astfel de adult.
Dacă te distrezi cu adevărat, chiar și mai mult ca un copil,
Copii vor veni la tine.
Copii iubesc pe cineva care se poate distra serios.
Aș vrea ca toată lumea să devină un astfel de adult serios.

Ei atunci,
E posibil să mă duc să mă antrenez puțin.

Ei, mă voi întoarce repede...*pupici*

GACKT

P.S.
Și asta a ieșit...
Am făcut-o în Hokkaido.
Sunt cam atașat de ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!