sâmbătă, 20 iulie 2013

Gackt blog - 23 octombrie 2010

Nemuri Kyoshiro din Osaka s-a terminat cu bine!!! Ediția ”Sfârșitul filmării din Kyoto”

Pentru DEARS

După asta, plec din Kyoto pentru a mă întoarce în Tokyo.
De fapt, nu am mai fost pe acolo de o lună.
Până acum, nu am mai fost departe de Tokyo atât de mult în timp ce încă sunt în Japonia,
În afară de taberele de antrenament, așa că e foarte nou pentru mine.
Se pare că am chiar și un instinct de acasă.
Din moment ce vorbim despre filmarea din Kyoto, aceasta a început la 4 dimineața
Și de data aceasta, așa că sunt foarte obosit.
Ei, e un lucru rău că trec la următorul proiect
Fără vreo șansă ca oboseala să apară.
Din moment ce întotdeauna mă prăbușesc cu o febră.

Am reușit să ducem spectacolele din Osaka într-o formă bună.


Oricum, iau măsuri să creez o atmosferă bună în timpul repetiției.
TAYA arată de asemenea un nivel de performanță superior față de ceea
Ce te așteptai de la cineva care participă pentru prima dată și o maturizare uimitoare.
Ei, faptul că se prostește mai tot timpul e motivul principal
Pentru care este o atmosferă atât de bună.

Multe lucruri s-au întâmplat în timpul spectacolelor din Osaka.
Ei, dacă încep să scriu despre, nu s-ar mai termina.
Așa că, dacă menționez un singur lucrur...
Am primit asta în timpul spectacolelor, și a fost ceva ce m-a surprins.
E o carte.

Este o carte americană cu texte elementare.


Am frunzărit-o.
Avea imagini obișnuite pentru o carte cu texte.
Din moment ce e o carte străină, conținutul e puțin diferit de una japoneză.


Să vedem, o explicație despre orașele mari din jurul lumii.
Să ne uităm la Tokyo.


E o poză din Shibuya.
Și atunci...

Ce????

Whoa~~~~!!!

Asta mă duce înapoi în timp~~~~!!!
Asta e…


O poză a unui afiș din prima mea lansare "Mizerable" ca artist solo.
E o poză din Shibuya 109, dar urmele pașilor mei pot fi văzute într-un astfel de loc.

Pentru ca să apară în acel moment
Și să ajungă la mine
Trebuie să aibă o semnificație.

Piesa NEMURI a evoluat considerabil, am dus-o la punctul de a fi
Ușor de înțeles, ușor de privit și foarte emoțională.
Deși Gakuensai e strecurată între acum și următoarele spectacole,
Vreau ca cu toții să așteptați evoluția spectacolelor din Nagoya.

Repetițiile pentru Gakuensai încep imediat ce mă întorc în Tokyo.
E îngrozitor.
Când i-am invitat pe YOU și Chacha să vină să vadă spectacolul din Osaka,
”Nici gând~~~~…e imposibil…nu avem deloc ti~~~~mp…”

Mi-au răspuns de parcă erau pe moarte.

Ei, o săptămână mai târziu au venit să o vadă
Și au fost foarte bucuroși și impresionați de evoluția sa.
Următoarea zi am mers la pescuit de devreme
Și am petrecut dimineața într-un ritm relaxat.
Semnificant, pentru că e prima dată după mult timp??
Recent, nu am pierdut timpul astfel, așa că a fost un sentiment misterios.

Ai nevoie de așa ceva câteodată.

De anul viitor, am să fac așa ceva câte o dată pe lună,
Pentru toți, să facă doar diverse lucruri și să petrecem împreună.
Astfel, să nu ne pierdem sufletele.

”Creativitatea cea mai grozavă se naște din cea mai grozavă joacă”
De Gakuchi.

Ei, atunci, de asta mă întorc în Tokyo.
Dar ceva teribil se întâmplă în casa mea.

Se pare că de când Dolce a murit, Angie nu se oprește din plâns,
Aparent, și nepoata mea plânge toată ziua,
Și nu știam ce să fac.
Am vorbit cu sora mea dacă ar trebui să încercăm să creștem
Cățelul rămas singur sau nu.

”Nu e atât de greu să ai grijă de mai mulți căței, comparat cu unul
Așa că, cred că ar fi minunat să ne asigurăm că nu e singură…”

Am fost de acord cu ce a spus sora mea.
Așadar i-am spus că dacă ar face-o pe Angie să se simtă mai puțin
Singură, să facă așa cum crede că e mai bine…

În următoarea zi, am primit un videoclip
Împreună cu vocea fericită și luminoasă a nepoțelei mele la telefon

”Aww…sunt atât de drăguți!!! Angie nu mai plânge și doarme liniștită”

Și am răspuns
”Serios? E minunat să aud asta.!

M-am uitat la videoclip
Și……hey hey hey….
Ce e asta….
Angie pe birou cu o expresie liniștită.

Hey hey hey hey hey hey
De ce sunt atât de mulți!!!

Va fi îngrozitor odată ce ajung acasă.

Am atât de mulți noi membrii în familie,
Nepoata mea mi-a dat acest raport.

Lucy (fată)
Rasă: amestec (tatăl: Miniature Pinscher, mama: Pomeranian)
Culoare: Samur
Greutate: 650g
Personalitate: Mică, dar puternică și nu plânge în liniște.


Coney (băiat)
Rasă: amestec (tatăl: Chihuahua, mama: Miniature Dachshund)
Culoare: Crem
Greutate: 1,05 kg
Personalitate: Liniștit și răsfățat. Băiețos și energetic la joacă!


Și aceasta este Milkey (fată)
Rasă: amestec (tatăl: Chihuahua, mama: Miniature Dachshund)
Culoare: Negru, alb, cafeniu
Greutate: 1kg
Personalitate: Fată prietenoasă ce ia lucrurile în propriul său ritm


Și Angie (fată)
Rasă: amestec (tatăl: Chihuahua, mama: Poodle)
Culoare: Negru, cafeniu
Greutate: 500g
Personalitate: E cea mai în vârstă, dar cea mai mică și plânge cel mai mult


Sau așa aud.

Mă întreb dacă vor fi mai mulți în casa mea de fiecare dată
Când mă întorc dintr-un turneu, până ajunge să fie ca 101 dalmațieni…

Ei, chiar dacă fac o rachetă,
Mi-ar plăcea să aibă grijă de ei cu multă fericire.

Va fi un dezastru când mă întorc.
Ahahahaha.

Ei atunci…mai este un lucru pe care-l aștept.
Îmi plac mașinile mari, așa că mi-am recondiționat garajul cât am fost în Osaka.

Dacă e gata, e posibil să vă arăt puțin din garajul meu preferat.
Ei, e design-ul meu.
Ahahahaha

Ei bine….Camui Gakuen începe în sfârșit.

Cu toți, așteptați.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!