sâmbătă, 6 iulie 2013

Gackt blog - 4 iulie 2010

Mulțumesc pentru toate zâmbetele

Pentru DEARS

Am primit multe felicitări de la ”DEARS”
Vă mulțumesc mult.
Erau atât de multe zâmbete minunate în e-mail-urile voastre,
Și erau atât de multe e-mail-uri interesante cu persoane
Care făceau prăjituri, sărbătorind și făcând poze la petrecere fără mine.

Chiar acum sunt în spital cu perfuzie
”De ziua mea...?”
Cumva e haios. Ahahahaha

Dar nu mă deranjează o astfel de zi de naștere.

Pentru că am putut avea o zi de naștere minunată,
Primind curaj și cuvinte de mulțumire de la multe persoane.

Spitalul îmi amintește de multe lucruri.
Peretele alb la care mă uitam întotdeauna ca și copil
Încă arde vivid în mintea mea.
Presupun că din cauză că a fost o perioadă dificilă.

Acum, chiar dacă mă uit la peretele alb, pot vedea cerul.

E pentru că trăiesc știind ce trebuie să fac.
Asta e fericire pură.

Nu contează cât de greu e,
Nu contează cât de mult doare,
Dacă este un loc prin care ei speră să treacă,
Oamenii pot merge.

Sunt acele persoane care îmi zâmbesc în mijlocul unei asemenea călătorii.

Sunt eu care poate doar face încă un pas printre aceste zâmbete.
Nu există o fericire mai mare.

Este o viață acompaniată de durere, cu siguranță.
Este o viață plină de tristețe, cu siguranță.

Din acest motiv, persoanele pot fi drăguțe, pot fi puternice.
Nimeni nu poate măsura cât de mult timp le-a rămas, dar, viața aceasta este limitată.
Așadar, vreau să ard în acest moment.

Când cei care nu sunt serioși acum, vor deveni vreodată serioși?

Îmi șoptesc aceste cuvinte.

Cât timp mai pot să-i împing pe toți?

Ahahahaha.
Până în ziua în care am să mor*!!!

Mulțumesc tuturor

GACKT

*A scris ”cât de mult am să pot” cu kanji-ul ”de a trece dincolo”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!