miercuri, 17 iulie 2013

Gackt blog - 7 septembrie 2010

De la fereastra autobuzului lui Gackt, a doua zi în Toronto 6 septembrie 2010

Pentru DEARS

Prima zi de filmare e în sfârșit gata.

Astăzi am fost la antrenament fără să adorm mai deloc,
Și apoi am mergs la filmare, așa că am început
Să simt că am să adorm pe la jumătatea drumului.

O tensiune ciudată a tot continuat să vină peste mine, asemeni unui spasm.
Aceste ”persoane de noapte” sunt ceva de care să te temi.

Ei, era miezul nopții când m-am întors în camera mea.
Când impulsul meu de a dormi a apărut, fără a-mi mai putea scoate machiajul,
Am întrebat dacă pot dormi pentru 10 minute și m-am întins.
Apoi am făcut un duș după și mi-am revenit.

Așadar, acum scriu pe blog.
Nu știu dacă voi reuși să postez și mâine sau nu, așa că nu vă așteptați.
Sunt complet atacat de epuizare.

Multe dintre filmările de astăzi au fost în oraș.
Așa că am făcut, ca de obicei, câteva poze pe străzile din Toronto din punctul meu de vedere.

Aruncați o privire.

Aceste poze au ieșit neașteptat de haioase.
Este o ediție extra a ”Spatele Fratelui cel Mare” (este o serie de poze ce au fost postate doar pe site-ul pentru telefonul mobil ”Gackt’s Underland”)
”Spatele Bărbatului în Vârstă”


Am făcut-o pe aceasta la începutul filmării
Unui memebru din staff-ul meu, Kou-chan.
Ei, e foarte cool. Întotdeauna privește undeva departe.
Majoritatea timpului nu știi ce gândește
Chiar și când a observat că-l priveam și s-a întors...


Cu siguranță, e cool.
Ei, ar fi foarte cool dacă nu ar vorbi.
Când începe să vorbească, zâmbetul lui blând înflorește complet.
Diferența e amuzantă.

Străzile sunt în special pline de verdeață.
A fost un sentiment minunat să mă plimb printre ele.
Zona vechiului oraș avea o atmosferă specială și părea sigură și ordonată.


Erau multe străzi cu atmosferă bună,
Dar și aceasta era excepțională.
Dacă te întorci să privești în direcția lacului

Astfel de locuri ar fi cele mai bune pentru o întâlnire în timpul nopții,
Mergând mână în mână, decât să conduci sau altceva.
Dacă e puțin răcoare, atunci atmosfera ar fi și mai bună.

Locurile în care încep să-mi doresc să locuiesc...
Îți poți da seama dintr-o singură privire că au această atmosferă.


Este orașul, dar nu e foarte sofisticat.
De asta e atât de frumos.
După ce am mers puțin, am scăpat un suspin ”Oh~~”
”Ce e asta?” m-am gândit în timp ce picioarele mele mergeau singure


Cumva, îmi place pur și simplu atmosfera asta...
”E o biserică, sau ce?”...mă gândeam în timp ce mergeam să văd.
Când am ajuns, am găsit ceva ce am văzut în altă parte.

Ahahahahahah
Seamănă cu cascada mea.
Seamănă atât de mult că nu m-am putut abține să nu râd.
E un alter ego.
Chiar și așa, e foarte asemănătoare.
Deși a mea se întâmplă să fie în dormitorul meu.

Când am trecut pe acolo, biserica de dinainte se întindea în fața ochilor mei.
Oricum, era mare.
Atunci, când am vrut să fac o poză,
Ceva s-a mișcat sub copaci.
Când m-am apropiat, întrebându-mă ce era...

M-a surprins pentru că era imediat după ce am vorbit în autobuz
Despre Cronicile animalelor lui Seaton.
Seaton era de asemenea o persoană care iubea cu adevărat Toronto.

Atunci, când am mers să stau sub acoperișul bisericii,
Erau mulți porumbei, și mai mult, nu încercau să fugă de tine deloc.
Am crezut că era amuzant așa că am urmărit unul exclusiv pentru un interviu.

Înainte, un membru chinez din staff, care a lucrat în casa mea
Spunea același lucru de fiecare dată când vedea un porumbel.

”Arată delicios...”

Ahahahaha. Și bunicul meu, când vedea un câine spunea

”E un câine bun...arată delicios.”

Ahahahaha.
Râd de fiecare dată când îmi amintesc.

Am mers la următoarea locație de filmare.
Când am întrebat ”Unde suntem?”
Designer-ul MISAKI mi-a răspuns ”La primărie”.
Am crezut că de obicei nu am filmat la primărie,
Dar acesta este Torornto pentru voi.
E amuzant. Ei, sunt multe lucruri pitorești aici...
Cu toate acestea, și staff-ul meu a făcut câteva poze amuzante.
Oricum, sunt multe animale în oraș.
În special, sunt o mulțime de păsări.

Captivat de aceste păsări, make-up artist-ul meu Tecchan și-a abandonat lucrul.


Întotdeauna prinzând lucruri cu aparatul său .
Nu știu cine e adevăratul cameraman aici.
Cu un aparat avansat, nu ai crede că aparține unui make-up artist și că atârnă în jurul gâtului său.
Arată spre mine din spate ca fiind actualul cameraman.
Ce vrea să facă de fapt?

Când m-am întors,
Și am privit spre primărie,
Era stylist-ul meu Rockey, care nici el nu-și făcea treaba.

A-L-O-O!!!
Cu toți sunt tipul B, așa că fac ce vor ei. (japonezii cred că tipul de sânge guvernează personalitatea)
Aș vrea cu adevărat să mă lase în pace.

Acesta se învecina cu biroul orașului
Dar mie în particular, îmi place sistemul orașului de a lăsa clădirile vechi astfel.


Are atmosferă și demnitate.
Probabil că sunt multe părți și în interior care sunt vechi și greu de folosit.
Ar fi ușor de demolat.
Să-l lași e și mai greu.
Cred că e o cale de a fi capabil să-l recunoști ca valoros.
Că veni vorba, aceasta


Este noua primărie.

Ei, poate fi convenabil
Dar mie nu îmi place.

În acest timp, astăzi, m-am întrebat dacă ar putea fi
Că munca nu e doar a căuta lucruri convenabile,
Ci lucruri ce aduc abundență în inimile noastre spre maturizare.

Când m-am întors, cumva am simțit o sete de sânge ciudată.
Acolo, înconjurat de staff-ul absorbit de propriile interese
Și eu care mergeam în propriul meu ritm,
Designer-ul meu epuizat, MISAKI-kun, fixa cu privirea pe cameraman-ul care râdea de priveliște.


El mă acuză pe mine, spunând că s-a îngrășat de la stres,
Dar arată așa de 10 ani.


E amuzant, dar aparent este încorporat aur în pereți și ferestre.
Cu ce scop?

Nu înțeleg deloc, dar nu poți nega că e remarcabil.
Cu siguranță e un fel de obsesie aici.

Staff-ul cu camera s-a mutat apoi la următoarea locație
Și am sosit la un faimos cimitir.

Oricum, această scenă cu intrarea sa frumoasă pare că nu te-ai aștepta să fie un cimitir.
Arată complet ca o intrare a unui castel.
În fața sa, Kou-chan și Mika, managerul, făceau ceva...


Arată de parcă un copil e plimbat de tatăl său.
Ahahahaha
Ei aveau grijă de poartă pentru noi.

Chiar dacă merg într-un cimitir, încă e un loc în care aș vrea să fac o plimbare zilnic
Dacă aș fi fost acolo.
Pentru începători, în Japonia nu poți nici măcar să te gândești la o astfel de atmosferă și strălucire.


Oricum, e drăguț.
Cum am crezut, se pare că voi putea să mă odihnesc în pace aici,
Când brusc, o mulțime de gânduri se ciocneau în mintea mea,
Ca de exemplu, ar fi bine să-mi îngrop trupul în Canada.

Filmarea a luat o pauză.
Și am mers să mă uit la un magazin din apropiere.
Oricum, erau mulți oameni.

E o trăsătură a orașului ca diferite rase de oameni să se amestece aici,
Dar nu este nici măcar un indiciu de neplăceri între ei.

Am găsit un magazin interesant de prăjituri, așa că o voi posta doar pe aceasta.

Ei bine, ce sunt?


Răspunsul e prăjitură cu mere.
Ei, nu știu dacă ar trebui să le spun prăjituri,
Dar erau multe feluri aliniate.
Părea că veneau dintr-o casă de prăjituri făcută din magie.
Interesant.


Filmarea a continuat astfel până noaptea.
Ei, cumva, vreau să prezint staff-ul de data aceasta,
Dar de fiecare dată, nu este timp,
Pentru că filmez în multe țări diferite.
Sunt, ei bine, multe părți grele,
Cum ar fi când vreau să dorm.
Sunt și câteva momente când mă gândesc ”Hey, hey!”
Dar dacă e aceași muncă oricum, mai bine să te bucuri decât să te plângi.

Totul e din cauză că am făcut-o astfel, cu acest staff.
De data aceasta vi l-am prezentat pe omul primitiv gorilă
Și GACKT cu prietenii săi fericiți.

După asta, filmarea  s-a terminat și am mers mai departe.
Premiul de astăzi sosește.

Ce m-a făcut fericit la sfârșitul zilei
E că am pus mâna pe un iphone4 canadian.
Cartela sim e deblocată, și chiar dacă o folosești
Nu se blochează.

Pe scurt, îl poți folosi liber fără a a lege o anumită rețea.

Am vrut să-l cumpăr de la un magazin Apple
Dar, cum era de așteptat, s-au vândut toate.

Am prins o străfulgerare a telefonului într-o piață mare din Chinatown...

Chinatown e de speriat.
Majoritatea magazinelor care au iphone4 le-au vândut pe toate,
Dar am aflat că doar acest magazin încă mai avea.

Cam suspicios...

Când am mers și am vorbit cu ei,
Ei, era amuzant de scump.

M-am gândit, cu siguranță nu vor vinde asta,
Dar eu căutam exact telefonul acesta și nici gând nu-l puteam cumpăra aici,
Așa că am cumpărat un iphone4 canadian scuuuuuump.

În turneul european anterior, nu le vindeau în nici o țară în care am fost
Așa că atunci când mă gândesc la acel chin,
Nu am ce-i face diferenței de preț...

Dar sunt fericit că am pus mâna pe un iphone4 cu sim liber.

Acum sunt două iphone4 printre telefoanele care le am la mână.
Daaaaa, e un sentiment grozav.

Am upgradat și Itunes la versiunea 10.

Simt de parcă mi-am upgradat și sentimentele mele puțin în același timp și e destul de plăcut.
Încă sunt un puști, satisfăcut de aceste mici jucării.
Ahahahahahaha.
Eiii, atunci, din moment ce trebuie să mă trezesc peste 2 ore....
Presupun că voi citi e-mail-urile voastre și apoi mă duc la culcare....

Ei, noapte bună~~
*pupici*
GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!