luni, 22 iulie 2013

Gackt blog - 7 decembrie 2010

În sfârșit, Nemuri Kyoshiro de la Fukuoka începe

Pentru DEARS

Nemuri Kyoshiro de la Fukuoka începe astăzi.
Din moment ce e cel mai mare loc de până acum, maniera de prezentare
Și de a o lua ar trebui să se schimbe iar.
Chiar și așa, zona cabinelor de schimbare e foarte friguroasă.
Temperatura e foarte mică.
Nu-mi amintesc ca în Fukuoka să fie atât de frig.

Ei, din moment ce camera de antrenamente și alte facilități sunt mari,
Presupun că pot rezista.

Mă antrenez de dimineață și trupul meu scârție,
Dar am o premoniție că și astăzi va merge bine.

Vreau să trec prin asta hotărât.

Ei atunci, trebuie să-mi focalizez energia pe spectacolul adevărat...

Ah...se pare că este un zvon recent că am fost spitalizat...
Ei, e complet neadevărat.
E doar că în ultimul timp sunt persoane ce apar pe ”Touch the Number” cu numele meu
Și scriu update-uri pe care nu le văd rostul.
E păcat, dar așa informația nu se va încurca, cred că nu îmi voi mai pune numele în top.
Vă rog să nu fiți confuzi de update-urile ciudate.

Ei atunci, ieri am fost în Tokyo pentru prima dată după mult timp și
Am încercat să-i învăț câte ceva pe cățeluși.
Încă nu ascultă nici un cuvânt din ce spun.
Chiar și în timp ce cred că e imposibil,
Ei, am să-i iert pentru că sunt drăguți.
Cam așa a fost astăzi.


Ei atunci....voi pleca.

GACKT

*Își spune însuși Muttsugoro după un prezentator faimos, Mutsugoro. Este și un joc de cuvinte, ”mutt” referindu-se la ”câine”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!