marți, 2 iulie 2013

Gackt blog - 28 mai 2010

Pentru DEARS

Tocmai am spus la revedere tuturor actorilor.
Toți au plâns cu zâmbete minunate.
Am întâlnit prieteni grozavi.
Sunt recunoscător din adâncul inimii mele că am întâlnit atât de mulți prieteni în prima mea piesă.

După ce ultimul spectacol s-a terminat astăzi,
Erau atât de mulți membrii din staff care au plâns în timp
Ce ascultau aplauzele ce nu se mai terminau dincolo de cortină.
Cât despre mine, a fost un sentiment ciudat,
Amestecat între bucurie și ușurare că
Totul s-a terminat fără probleme sau pierderi.
Oricum, s-a terminat în siguranță...

Sunt foarte recunoscător tuturor fanilor care m-au privit și le-a plăcut enorm.
Vocile care strigau ”Nemuri Kyoshiro” din fiecare loc m-a făcut fericit.

Sunt fericit din adâncul inimii mele că Nemuri Kyoshiro a fost înviat într-o nouă formă în această eră,
Și că am putut ajuta la succesiunea sa.
Chiar și ca o persoană, vreau ca acest proiect să ajungă la multe persoane.
Am ajuns atât de departe încet, schimbând culorile în fiecare zi.
Promit să vă arăt o evoluție din septembrie.

Oricum, sunt obosit...

Dar chiar dacă spun asta, nu e ca și cum s-ar fi terminat, ci doar cortina a căzut pentru o perioadă,
Și va continua.

Mulțumesc foarte mult tuturor.
Mulțumesc tuturor fanilor care au venit să vadă piesa.
Mulțumesc tuturor persoanelor care m-au sprijinit.
Mulțumesc foarte mult tuturor actorilor și staff-ului care au participat în acest proiect.

De acum, GACKT trece în starea YFC.
Spun ”obosit” în sens bun, dar munca din studio e obositoare așa cum trebuie.
De acum, vom lucra noaptea ca să terminăm noile melodii.

HUAAAAAAAA~~~~~~~!!!!!!!!!!

Acest gen de sentiment.
Acest sentiment se numește

HUAAAAAAAA~~~~~~~!!!!!!!!!!

Da, cu siguranță sunt obosit...

Dar e un sentiment bun...

Ei atunci, mă întorc la studio.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!