vineri, 12 iulie 2013

Gackt blog - 23 iulie 2010 (partea I)

De la fereastra mașinii lui Gackt

Pentru DEARS

Sunt în autobuz acum în drum spre Bochum.
Oare vom ajunge acolo până termin de scris?

Călătoria din Spania în Munchen a fost foarte lungă.
Ne-a luat 24 de ore.
Pentru 24 de ore, am stat în autobuz, făcând poze
Nu m-am odihnit deloc.

Barcelona, Spania, a fost fierbinte oricum.
Înainte și după concert, fanii care s-au strâns au cântat.
”Ole~oleoleole~~~~…. (scrie cu kanji-ul pentru ”ore”, care este un mod dur de a spune ”eu”)
Sună puțin arogant dacă îl pui în kanji...
Dar cred că dacă îl scrii în katakana veți înțelege atmosfera.
Nu are rost să spun de fete, dar și bărbații au fost pasionali.
Nu a fost nici o persoană timidă.
Cu toți s-au bucurat, devenind sălbatici.
Călărind valul.

Pentru un loc atât de mic, a avut o atmosferă bună.
Am făcut o poză în cabina mea.


Și Katou-san a făcut-o pe aceasta.


Dacă vii în această cabină, cu toți pot vedea artistul.
Atmosfera e excepțional de bună.

Atmostfera de la concert a fost grozavă,
Nu vroiam să plec acasă.
Spania e cu siguranță minunată.

Oamenii sunt grozavi.
Inimile lor sunt minunate.

Sunt bucuros că am decis să ținem anul acesta
Yosoukai (=excursia fan-club-ului) în Spania.
Cu siguranță vreau ca toate fetele care vin cu mine să guste din atmosfera asta.

A da, am mers și la magazinul ”Dolce and Gabbana” din Spania.
Merg pe atât de mult că îmi place, dar..


Vânzătoarea de la magazin era cu siguranță drăguță.
Toate fetele care mergeau pe stradă păreau fotomodele.
Desigur, era doar aceea stradă.

Întotdeauna îmi schimb hainele la ”Dolce and Gabbana” înainte să plec.
Devine o rutină zilnică.

În cazul acesta, e posibil să merg la toate magazinele ”Dolce and Gabbana” din lume.
Era și o clădire ”Gaudi” prin apropiere.


Era o clădire extraordinară, ce te atrăgea.
Cred că erau apartamente,
Dar stilul era cumva uimitor.

După asta am decis să mergem pe coastă și să ne plimbăm pe plajă.

De data asta, pentru filmarea documentarului
TAYA a venit cu mine ca navigator,
Dar părea puțin fericit.


Asta e o alee din spatele unor apartamente aproape de plajă.
Ferestrele erau pline de costume ude agățate.
Cu toți trebuie să iubească oceanul.
Cu toate acestea, când i-am văzut chipul fericit, eram și eu fericit.
Când am ieșit de pe această alee, Marea Mediterană se întindea în fața noastră.


Nu este nici un loc liber pe plajă.
Oamenii care au venit aici în vacanță din toată lumea se bucurau de ea.

Câțiva tineri jucau volei.
Fiecare dintre ei aveau un fizic ca al lui Kurumi.

Ce era interesant era că,
Doar privindu-i pentru o clipă, le puteai vedea trăsăturile definitorii.
Oricum, nu sunt bun la volei.
Ahahahaha.

Chiar și așa, erau extraordinari de buni, judecându-i după picioarele lor,
Cum mingea zbura dincolo de linie.
Brusc, prindeau mingea cu picioarele,
Și cu călcâiul celuilalt picior, trimiteau mingea într-o pasă directă în aer în spatele lor.

Un grup de jucători de fotbal

Din cauza asta, cu toții au început să semene cu Kurumi-sensei.
Că veni vorba, Kurumi-sensei este porecla unui antrenor de la sala de gimnastică la care merge Junji.

După ce am mers puțin mai departe pe plajă,
Spaniolii au venit fuging către mine, spunând
”GACKT〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜×××●○×●○◎・・・???”
Și continuând în într-o limbă necunoscută.
Nu am putut înțelege nici un cuvânt din ce au spus.
Asta s-a întâmplat iar și iar.

Hmmm, o să fiu nevoit să învăț spaniolă.

După ce am mai mers puțin pe plajă,
M-am întâlnit în cele din urmă cu bătrânul dezbrăcat al legendei urbane.

Desigur, nu pot pune o poză cu el.

În Barcelona, chiar și să mergi dezbrăcat
Nu este o obscenitate publică, e cel mai bun oraș.
Ni se dă voie să mergem pe stradă dezbrăcați.
Cu siguranță vreau ca toți să meargă pe stradă dezbrăcați
Și să le arate spiritual femeilor japoneze.

Am auzit de acești bătrâni dezbrăcați de anul trecut și am crezut că e imposibil
Dar am fost șocat să-l văd mergând exact în fața ochilor mei.
Și totuși, a fost amuzant.

Avea tatuaje pe întreg corpul.
Dar pe fund avea un tatuaj cu chiloți.
Iar partea de jos era dedicată unui tatuaj cu elefant.
Poate a crezut că ”obiectul” său era o trompă?
Din moment ce l-a făcut cu un tatuaj.
Nu l-am văzut imediat cu o privire rapidă,
Dar când am văzut aceea ”trompetă” legânându-se înainte și înapoi,
Am țipat ”Whoa, e bătrânul dezbrăcat!!!” înainte să mă pot opri.

Oricum, ”obiectul” său era uriaș!!!
Și mult din el era acoperit,
Nu pot folosi alt cuvânt să-l descriu decât ”elefent”.

Aparent, dacă te întâlnești cu unul din acești bărbați
Înseamnă că ceva bun se va întâmpla.
Cu siguranță vreau ca toți să meargă dezbrăcați lângă acest tip.

După ce am mers puțin mai departe,
Am ajuns să iau cina la un restaurant faimos spaniol.

Dacă vezi pozele alineate în restaurant, veți ști, dar oricum,
Celibritățile nu doar din Spania, dar și din întreaga lume vin să-l viziteze.
Desigur, imediat ce am văzut pozele, am crezut
Că trebuie să-i spun staff-ului din restaurant.
Dar când am arătat spre Michisuke,
Care era așezat chiar în fața ochilor mei,
Și am spus ”El e un fotbalist foarte faimos în Japonia”
S-a uitat la mine cu suspiciune și au spus ”Cu acel corp slab?”
Nu mint.
În Japonia, e un fotbalist cunoscut.


Aparent spaniolii nu mănâncă în mod normal mâncare condimentată.
Și aroma e foarte simplă.
Oricum, ingredientele sunt proaspete
Și mâncarea e satisfăcătoare în ciuda faptului că e simplă.

Astfel de lucruri sunt bune din când în când.
Nu am mâncat, dar pâinea asta e o specialitate.


Cu toți au mâncat lacom.

Dacă aș fi avut un concert live după ce l-am întâlnit pe bătrânul acela dezbrăcat,
Cu siguranță aș fi rezistat.

La concert, nenumărate fete au leșinat și au fost duse afară.
Din cauza căldurii prea mari, cei de la securitate au dat cu apă din primul rând.

A fost o repetiție totală pentru Festivalul Costumelor de Baie.
Chiar și bărbații care au fost stropiți cu apă păreau că au revenit la viață.
Păreau exact ca o reclamă la șampon.
Cu toți se potriveau.

Aceea noapte fierbinte a trecut într-o clipită.
Și imediat cum s-a terminat am plecat în călătoria de 24 de ore.

E o călătorie lungă.

M-am trezit după 3 ore de somn.
Încă mă doare întreg corpul.

Durerea din gât și gâtlej nu se va vindeca.
Și încep să cred că mi-ar plăcea să le schimb cu ale altcuiva.
În timp ce dedicam puțin timp meditației,
Soarele răsărea de partea cealaltă a perdelei.

Răsărit.

Mă așteptam ca deja să fi trecut granița și să intrăm în Franța,
Dar afară, pe fereastră, munții stâncăși continuau la nesfârșit.
La început era întuneric și am crezut că erau dealuri mici,
Dar când lumina a început să cadă pe ei, am realizat că nu sunt dealuri, ci munți de piatră.
Incredibil de înalți și stâncoși.

Peste hotare, acest gen de spectacole este ceva obișnuit,
Dar nu mă pot abține să nu oftez la frumusețea lor.



După câteva ore, am intrat în Elveția.

Este Geneva.

Pe drum am trecut printr-un munte
Și am făcut câteva poze la un pod drăguț.



Oricum, era lung.
Felul în care podul se legăna în bătaia vântului era plăcut.


Peisajul din vârful podului era și mai frumos,
Și m-a făcut să uit de oboseala mea într-o clipită.
Și astea fiind spuse, eram singurul care mă bucuram de asta,
Staff-ul se chinuia și spunea că e înfricoșitor.

Imediat am trecut granița și am intrat în Geneva,
Și am putut simți că atmosfera orașului te îmbrățișa într-un sentiment de mare eleganță.
Oricum, e greu de explicat în cuvinte.
Dar nu poți nega nivelul de eleganță ce a crescut.


Aura persoanelor care mergeau pe stradă
Și orașul însuși revărsau eleganță.
Folosesc propria lor monedă (franci elvețieni) și sunt stabili economic.
Oricum, mărfurile sunt scumpe
Pentru că, pentru elvețieni, aceste prețuri sunt ceva normal.
Arată cât de puternică e țara.

Dacă ieși afară și te plimbi puțin,
Un nou Porsche va trece pe lângă tine înainte să ști.
Nu este un număr considerabil de mare.
Am mers ca să fac poze.
Când m-am întrebat ”Ce e banca privată HSBC?”
Michisuke era lângă mine, șoptind pentru el ca o persoană nebună
”Asta e banca mea…asta e mașina mea”
Înnebunește complet.


Dacă mergi în jos pe stradă, peisajul continuă în așa fel încât nu ai de ales
Decât să spui că e orașul ceasurilor.
Noi piese de timp se revarsă în oraș.
Noua lucrare a lui Frank Muller decorează simplu orașul.
Se pare că era un model limitat.
Oricum, dacă le plasezi prea simplu,
Sensul s-ar distorsiona.


În timp ce mergeam spre autobuz,
Deja trecuse pe lângă mine un nou model Benz.


Priviți încă o dată la asta


E un taxi.

”Serios, scutește-mă…”
Michisuke a șoptit iar de lângă mine.

Am petrecut un astfel de moment în Elveția,
Împreună cu staff-ul meu, îmbrățișat în suspine.
Ahahahaha.

Și ce a fost garantat a fost asta.

După puțin timp în autobuz, ne-am oprit să mâncăm într-o parcare.
Am suspinat și mai mult la peisajul vizibil de acolo.


Pentru că se vedea dintr-o parcare, ceea ce era surprinzător.
Ești prostit de frumusețe.
Brusc, în timp ce priveam, au venit copii în parcare și se jucau.


Dacă am fi făcut astfel de parcări în Japonia,
Cred că excursiile ar fi fost mult mai amuzante.

De atunci, după o călătorie cu autobuzul de 7 ore, am ajuns în sfârșit în Munchen.

Când am sosit, era deja trecut de ora 1 noaptea.
Eram foarte obosit.
De data aceasta, stăm la Sheraton,
Dar calitatea clienților e ceea ce m-a surprins.

Am auzit că mulți dintre ei sunt din Dubai.
Oricum, mulți oameni incredibil de bogați sunt strânși aici.

Se pare că și prințul din Dubai vine aici,
Și recepția era plină cu oameni de acolo.

”Este măcar Germania??”
Era plin cu destul staff din Dubai să te facă să te îndoiești.
Pricum, e amuzant.

Oamenii vin aducând mașini din propria lor țară.
Vehiculul numit T-rex ce seamănă cu o îmbinare între o motocicletă și mașină.
E ceva ce bogații germani aduc din propria lor țară.
Nu înțeleg deloc…



După puțin timp,
Proprietarul o conducea huruind.

E de speriat, Dubai.

Și așa, am stat toată noaptea.

Ce am scris până acum e până în momentul sosirii în Munchen.

Restul e în partea a doua.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!