marți, 23 iulie 2013

Gackt blog - 23 februarie 2011

Au mai rămas 8 spectacole Nemuri Kyoshiro!!!

Pentru DEARS

Spectacolul matinal e pe cale să înceapă.
Corpul meu e amuzant de frânt,
Și niciodată nu aș fi ghicit că voi acumula atât de multă oboseală.
Ei, e de înțeles.

Din moment ce am alergat atât de mult.

8 spectacole rămase.
5 zile.

M-am trezit în garaj și în această dimineață.
Am ajuns acasă ieri, am ieșit din mașină
Și nu îmi mai amintesc ce s-a întâmplat după....
Ahahahaha.
Se pare că am dormit în garaj.
Presupun că eram destul de obosit.

Corpul meu scârție atât de mult că o să-mi ia mai mult timp decât de obicei să mă întind.
Dar spectacolul nu mă va aștepta.

Ei atunci,
E timpul să plec.

E timpul pentru matinal
Nemuri Kyoshiro....e pe drum!!!

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!