marți, 16 iulie 2013

Gackt blog - 26 august 2010

Festivalul e gata acum...

Pentru DEARS

Acum că toate concertele ”Danjo Konyoku Hadaka Matsuri” (numele turneului YFC, s-ar traduce
”Festivalul bărbaților și femeilor aproape dezbrăcați”) s-au terminat cu bine,
Ce rămâne sunt festivalul hainelo fierbinți și festivalul costumelor de baie.

Acest turneu a fost lung~~
Numărul actual de concerte a fost mai mic decât cel de la RR II
Dar a fost un turneu greu din punct de vedere fizic și psihic.

Prin țipetele atât de multe la fiecare concert
Am pus o povară și mai mare pe gâtul meu decât mi-am imaginat.
Încă nu s-a oprit sângerarea, și nu pot face nimic în legătură cu asta.
Pentru că este calea pe care am ales-o, mă voi gândi ce voi face când se va termina.
Chiar și pe această scenă târzie, rezistă bine până în acest punct.

Când eram în Osaka, durerea din gâtul meu a depășit cea mai mare durere la care a ajuns până acum.
Și am sfârșit prin a înfrunta turneul european ducând această extenuare.
Să fiu sincer, mi-am dorit să o pot înfrunta într-o condiție mai bună,
Dar nu contează ce crezi tu, chiar dacă lovești și te chinui, lucrurile nu se vor schimba
”Oricum, am să fac tot ce pot în acest moment...”
Așa că nu voi regreta nici dacă îmi voi pierde vocea într-o zi.

În mijlocul programului încărcat,
Când toate concertele din Europa s-au terminat,
Eram foarte fericit să fiu în viață.
Probabil că sună ca o exagerare,
Dar asta înseamnă să-ți riști viața.
E pentru că nu știu cât timp voi mai putea face asta,
Că vreau să ard acum atât de mult cât pot.
Pentru că nu pot trăi altfel.

De când m-am întors în Japonia,
În timp ce priveam în urmă la multe lucruri,
Au fost multe lucruri de făcut.
Rezultatul e o situație continuă în care vocea mea nu-și revine deloc.
Adevărul este că am renunțat să mai sper asta...
Încă nu pot avea nici măcar conversații zilnice.
Cum ultima jumătate din turneul din Japonia se apropia cu fiecare zi,
Gândul ”E posibil să nu revină la timp deloc...”
Era în mintea mea de fiecare dată când mă trezeam.

”AAAAAAAAHHHHHHHHH!!!”
Nu mă pot opri din râs.
În fiecare dimineață, țip astfel în inima mea.
Chiar dacă mă îngrijorez, nimic nu se va schimba.
Ce va fi va fi.
Oricum, voi face tot ceea ce pot.
Nici măcar medicamentele pentru gâtul meu nu mai au nici un efect.

În aceste momente, nu am de ales decât să o fac.
Nu am de ales decât să continui să merg înainte.

În orice caz, dacă ești lovit, întotdeauna doar mai puțin să faci un alt pas înainte.
Așa este.
Voi merge atât cât cred că pot.
Am terminat această versiune de concert în Sendai, Sapporo și Tokyo.
Simt că s-au terminat într-o clipită,
Dar parcă trupul meu nu e de acord.
Epuizarea devine vizibilă în diverse părți.
Să fi uman e foarte interesant.

Mintea sprijină trupul.
Spiritul întrece carnea.

Când energia mi-a părăsit trupul,
Multe impedimente devin vizibile.
E foarte amuzant.

Nepoata mea care a venit din Taiwan
A fost să vadă ultima zi de concert din Tokyo.
A plâns.

Nepoata mea vine întotdeauna să-mi vadă concertele.
Ar trebui să fie obișnuită să le vadă până acum.
Dar mi-a spus că o doare pieptul privind
”Concertul acesta a semănat foarte bine cu Gaku-nii-chan”

Când am întrebat-o, ”Nu era de speriat să mă vadă țipând și aruncând atât de mult?”,
Mi-a răspuns ”Cred că a ajuns cu siguranță chiar și la bărbații care au venit să te vadă.
Desigur, am simțit că au fost mai multe femei din public
Care au crezut că e dureros să audă asta...”

Când am întrebat-o de ce, a părut surprinsă și a spus supărată
”Pentru că te iubesc, Gaku-nii-chan!”
M-a făcut fericit faptul că a ajuns la o vârstă
La care poate vorbi de psihologia femeii.
”Gaku-nii-chan e atât de iubit~~”
Sunt foarte recunsocător să aud asta.

Chiar acum, scriu acestă postare
În mijlocul filmării pentru ”Nemuri Kyoshiro”.
Încă nu mă opresc,
Sunt câteva lucruri ce sunt pe cale să înceapă.
E doar că, cu cât fac mai multe lucruri, cum ar fi această filmare pentru ”Nemuri”
Și alte proiecte de ale mele,
Cu atât crește importanța trupei YFC ca loc de comunicare.

Încă două zile.
Festivalul Hainelor Fierbinți și Festivalul Costumelor de Baie.
Voi face aceste două zile cu titlurile absurde
Într-un festival și mai bun pe care nu-l veți putea uita.

Pregătesc părțile ce sunt diferite de ediția originală
Și de asemenea și abordarea mea.
Abordarea mea pentru aceste 2 zile e diferită,
Dar va fi în așa fel încât să vreți să participați iar.
Desigur, nu o voi crea singur.
Va fi un festival pe care îl vom crea și-l vom aduce pe culmi împreună.

Cât despre Festivalul Hainelor Fierbinți de pe 28
Vă rog să găsiți o idee și să participați.
Regulile sunt că trebuie să purtați un singur rând de mâneci lungi, și trei împreună.
E la libera alegere.
Desigur, cei care vor neapărat să poarte haine strâmte,
Ar trebui să poarte un palton.
Dacă crezi că vei arăta bine, poartă haine subțiri.
Chiar și o yukata e în regulă.
Ei, trupurile voastre răvășite ar trebui cu siguranță să arate frumos.
Oricum, e un festival pentru ca toată lumea să se joace cu trupurile și spiritele.
Sunt și mai multe melodii, așa că încercați din greu să vă păstrați puterea și hidratarea.

În legătură cu acest eveniment de pe 28,
Se pare că au fost mai mulți fani care nu au înțeles.
Îmi cer iertare.
Sunt încă un adult ce nu a crescut, așa că râdeți și iertați-mă.
Pentru acei fani, de asemenea, voi transforma
Aceste două zile în cel mai bun festival.
Promit să vă răspund la tot cu o imagine ce vă va mișca profund.

Cât despre Festivalul Costumelor de Baie de pe 29
Încă nu îmi pot imagina cum va ieși.
Va fi greu pentru voi, băieți din public.
Toată lumea să se răvășească și să devină sălbatică pentru mine.

Este ultimul festival de pe acest an.

Să distrugem totul cu forță maximă!

Până ce vom rămâne fără voci!!!

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!