luni, 15 iulie 2013

Gackt blog - 23 august 2010

Am sosit în sfârșit în Tokyo

Pentru DEARS

Sub acest program forțat
Am participat la Festivalul Kenshin și cumva am ajuns înapoi în Tokyo.
E ora 5 dimineața.
Sunt foarte obosit.

Din adâncul inimii mele aș vrea sa-i aplaud pe toți participanții care au purtat armuri
Atât de grele și în care nu te prea puteai mișca
Sub căldura teribilă a soarelui.
Și sunt recunoscător din toată inima tuturor care au venit și au văzut festivalul.

În ciuda faptului că au așteptat destul timp în soarele arzător
”Oyakatasama! (Supusul meu!) Bun venit acasă!!!”

În timp ce inima și sentimentele mele au crescut în mijlocul ovațiilor nesfârșite,
Am crezut că am să plâng.

În multe locuri,
Multe persoane din Joetsu mi-au urat bun venit acasă.
Vă mulțumesc mult.

Am fost fericit să văd că femeile în vârstă de la Rinsenji arătau bine.
În timp ce îmi ținea mâna cu putere, mi-a spus

”Te rog să ai grijă de corpul tău.
Tu ești o persoană care nu trebuie să moară încă.
Pentru că le dai persoanelor ca noi curaj.”

Încet, oferindu-mi cuvintele unul câte unul
Sunt recunoscător pentru ele.
Și le mulțumesc tuturor fanilor DEARS care au venit să mă vadă în căldura teribilă.
Și oamenii din Joetsu au fost încântați.

Sunt foarte somnoros acum.
Am să închid ochii puțin.

Astăzi, în câteva ore, e finalul turneului în Tokyo.
Vocea mea nu și-a revenit încă.
Rugați-vă să revină.

Noapte bună

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!