sâmbătă, 20 iulie 2013

Gackt blog - 11 octombrie 2010

Ultima zi din 7 performanțe consecutive, ca un set de valuri erupând

Pentru DEARS

Nu am ce face acum că am ajuns atât de departe încât trupul meu a pierdut.
Durerea din gâtul și genunchiul meu ajunge la maxim.

Ca un set de valuri erupând, 7 performanțe consecutive au ajuns la sfârșit.
Ei, din moment ce nu este nici una mâine, mă voi abține de la antrenament
Și îmi voi odihni trupul puțin.
Pentru că am de înregistrat, nu îmi voi odihni și vocea.

Mulțumesc pentru toate aplauzele din fiecare zi.
Mulțumesc pentru toate ovațiile din fiecare zi.

Mă întreb de câte ori m-ați salvat din cădere.

Ieri, în timpul spectacolului, am primit un telefon de acasă
Pentru a mă anunța că Dolce a murit.
Se pare că a fost o moarte subită
Și a murit în ciuda faptului că lua tratament.

Nu știu ce să spun.
Nici nu am putut fi acolo.
Și fie că e o persoană sau un câine, să pierzi un membru al familiei e dureros.

Se pare că Angie a plâns tot timpul.

Încă mai sunt 10 spectacole în Osaka.
Oricum, îmi voi miza viața pe ele, astfel încât să nu plec de aici cu nici un regret.

Mă doare pieptul de la atât de multe emoții.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!