vineri, 5 iulie 2013

Gackt blog - 13 iunie 2010

În sfârșit, e gata~~~~!!!

Pentru DEARS

Astăzi este o pauză de la concerte, dar am lucrat încă de dimineață...
Ei, în timp ce-mi petreceam tot timpul să fac lucruri pe care nu le pot face decât
În zilele libere ca aceasta, vestea fericită a sosit!

În sfârșit, este completă!

A durat un an.

Bijuteria care a fost creată dintr-o încercare de a combina toate activitățile mele și
Determinarea mea din ultimii zece ani într-o singură formă.
Nici acum nu vă pot încă arăta în orice formă doar aceasta, dar e uimitor!!!

În sfârșit, este gata!!!
În sfârșit e completă~~~~!!!!

Dacă vă întrebați cum a fost creată...o scurtă introducere.

Mai întâi, de data aceasta, pentru a-mi atinge scopul de a-mi transpune sentimentele
Din ultimii zece ani într-o bijuterie, a fost necesar un nivel de detalii
Pe care majoritatea bijutierilor nu l-au putut completa.
”Am fost într-o situație extrem de dificilă cui să-i dau sarcina când
Am avut o întâlnire inevitabilă cu o persoană minunată.

Un bijutier care era oaspete din Statele Unite,
Și a lucrat la o bijuterie pentru um membru din familia regală (deși nu pot da numele)
Domnul Uzuzawa.
El a lucrat chiar și cu acele diamante roșii și rare de atâtea ori, și posedă o experiență extrem de mare.

A lucrat timp de zece ani în Paris la o linie de bijuterii recunoscută.
Chiar și după ce s-a întors în Japonia,
Încă este activ ca unul dintre primii bijutieri din lume,
Și am reușit să-l conving să lucreze la acest proiect.
Cuvintele lui despre el erau pline de mândrie.

Nimeni, nici un furnizor, oriunde din lumea asta nu va putea face o copie după asta.

Mă întreb dacă veți putea înțelege ce înseamnă...

Abilitatea tehnică necesară pentru bijuteria pe care am comandat-o era extrem de mare,
Și a necesitat o muncă de atenție.
Desigur, e atât de detaliat că nu va putea fi obținut vreodată cu un mulaj.

A spus ”De când m-am întors în Japonia,
Nu am lucrat la nimic la fel de interesant ca acesta.
Inima mea a alergat tot timpul cât am lucrat la ea.”


E greu să-ți dai seama din poză, dar
E creată din părți mici, asamblate într-o manieră complexă.
Este normal pentru majoritatea bijuteriilor să fie făcute din 5-10 părți.
Chiar și în comenzile speciale făcute de brand-urile înalte sunt doar de 100 de piese,
Așa că îți dai seama imediat ce lucrare detaliată este.

De data aceasta, părțile pentru această piesă pe care am comandat-o erau de peste 200.
Pentru acest scop, peste 30 de solvenți au fost creați.

Se pare că să se pună pietre în față și în spate a fost partea cea mai extremă a acestei lucrări,
Dar de la început până la sfârșit a fost livrat cu încredere în fiecare parte.
E de asemenea, printre primii trei din lume când vine vorba de bijuterii și în această lucrare a completat,
Dacă privești la modul în care sunt puse piesele, îți poți da seama că nu este nici o deviere.
Nu contează cât de bune sunt pietrele, sunt multe brand-uri care nu au tehnica de a le așeza.
Este extrem de rar să găsești pietre așezate pe o bijuterie
Într-un mod care nu arată strâmb când o privești.

Nu pot face nimic decât să spun cu admirație
”Oricum o privești, e frumoasă...”

”Nu voi lăsa să fie copiată de nimeni!!!
Dacă crezi că poți, hai și încearcă.
Pentru că sigur nu poate fi imitată de nimeni.” a spus el.

Cu siguranță nu am mai văzut o lucrare de această magnitudine la nici un brand cunoscut.
E bine făcut...când mă gândesc că am uitat că eu am fost cel care a făcut comanda asta ridicolă.

Ei...e clar că multe gânduri au trecut prin ea...

Se poate spune că sunt prea greu de mulțumit, dar
Cred că aceasta comunică tot ce am făcut în ultimii zece ani.
Sunt bucuros că am trăit așa de obsesiv.

Până acum, numărul de piese atât de detaliate
În această lume pot fi numărate cu o mână
Și prin toate drepturile, au putut fi livrate
Doar familiilor regale și V.I.P.-urilor.
Vreau ca toți să vadă produsul terminat.

Nimeni nu poate face,
Nimănui nu îi se va permite să facă așa ceva.

E același lucru ca muzica mea, nu?
Același ca totul.~~~

Și cu asta, am să mă odihnesc puțin...

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!