duminică, 23 martie 2014

Gackt blog - 15 decembrie 2012

Este timpul pentru spectacol, voi pleca atunci (discuția 11 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Neața.

Ieri am terminat de filmat în rolul lui Shiki Takeshi în ”Akumu-chan”.
Replicile au avut mult jargon tehnic, că m-au făcut să plâng,
Dar acum, deja nostalgic, doar amintiri amuzante îmi vin în minte.
Asta este mulțumită tuturor actorilor și staff-ului.

Mulțumesc enorm de mult.


La sfârșit, am făcut o poză comemorativă cu Keiko-chan și Manatsu,
Dar a fost neașteptat de extraordinar că aproape mi-au dat lacrimile.
Nu sunt eu să fac asta.
Ahahahahaha.


Oh da, din greșeală am crezut că ieri era 13 decembrie,
Și am ajuns să postez pe revista-blog cu o zi mai târsiu.
Iertare.

Conținutul este destul de profund iar de data asta, așadar, voi lua un mic extras și voi posta iar.
Dacă doriți să citiți mai mult, priviți aici.


”DOKOHAKU?” discuția 11 a revistei-blog 14 decembrie (extras)

Astăzi, presupun că voi scrie în mare parte despre ”Prezentarea printr-un video cum să te îmbunătățești la sex în stilul GACKT”

Și ”Intrarea într-o încăierare cu YOSHIKI într-un bar”.

Ei atunci, voi începe cu aceea luptă eroică.

Acum 4 zile,
Am luat cina cu YOSHIKI și SUGIZO pentru prima dată după mult timp.

Aranjamentul a fost pentru 7:30 seara, dar am ajuns să-i fac să aștepte o oră.
Dacă aș fi făcut asta pe atunci, când deschideam ușa restaurantului,
Aș fi văzut prima dată un pumn de la un YOSHIKI înfometat
Care a fost făcut să aștepte o oră,
Cu o lovitură de picior GACKT, SUGIZO ar fi între noi,
Și restaurantul ar fi fost complet distrus.

Ahahahaha.

Asta a fost acum mult timp, dar într-o zi am primit un telefon de la YOSHIKI
Care mă invita să fiu prezentat unor persoane la un bar.
A spus că mă va contacta în legătură cu ora mai târziu, așa că am așteptat și am așteptat...

Dar indiferent de cât de mult am așteptat,
Chiar și după ce a venit noaptea, nu m-a contactat.


Ei, m-am gândit, asta se întâmplă întotdeauna,
Și am decis să ies în oraș cu o fată pentru cină.

În cele din urmă,
YOSHIKI nu m-a contactat în aceea zi,
Și am ajuns acasă pe la 11 noaptea.
Dar în momentul în care mi-am parcat mașina în garaj,
Mi-a sunat telefonul.
Era YOSHIKI.
Aveam un sentiment prost.

”Bună, GACKT~~~~~~???????????????”

E beat...

”GACKTOOOOOOO, te aștept dar întârzii~~~!”

Poftim!?

În timp ce mă enervam,
Am cedat în fața insistenței lui YOSHIKI de a veni chiar acum,
Și mi-am schimbat hainele și am condus până la bar.


...

Exact așa.
Dacă vreți să citiți restul, începeți de aici.


Oh așa e,
Colierul pe care l-am făcut în colaborare cu un magazin specializat în accesorii DRESSER e gata.
Este un colier în formă de cruce numit ”Regalia” pentru a simboliza regalitatea.
Am fost minuțios atât la design-ul crucii cât și la lănțișor, pentru a se potrivi.
Am devenit mai interesat în asta decât m-am așteptat așa că o fac în fiecare zi.

Este de vânzare pentru un timp limitat, de pe 15 până pe 25 decembrie la magazinul temporar DRESSER
De la primul etaj din Shibuya Parco,
Și site-ul DRESSER se deschide pe 15, așadar să verificați.
Lionheart de asemenea.

Lista magazinelor

Shibuya Parco primul etaj DRESSER 03-3477-8758

Site-ul DRESSER

Lionheart Ikebukuro Parco 03-5391-8458
Lionheart Venus Fort 03-3575-2149
Lionheart Tachikawa Garnduo 042-540-2137
Lionheart Sendai Parco 022-774-8167
Lionheart Niigata Billboard Place 025-240-4720
Lionheart Nagoya Parco 052-264-8534
Lionheart Hankyu Mens Osaka 06-4709-0159
Lionheart Hiroshima Parco 082-542-2221
Lionheart Kumamoto Parco 096-327-4024


Astăzi, după asta, este a 45-a aniversare All Night Nippon în Yoyogi.

Sănatatea mea nu e bună,
Și am stat întins până în ultimul minut.

AAAAAA!!
SOMNOROS SOMNOROS SOMNOROS!!!

Este bine, nu voi fi învins de astemenea lucruri.
Am să pun KiAi și o să explodeze!

Ei, o să mi se spună că sunt o figură.
Ahahahahaha.

Ei, voi pleca.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!