marți, 25 martie 2014

Gackt blog - 16 ianuarie 2013

Chiar și așa, a fost multă zăpadă (discuția 14 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Neața.

A fost multă zăpadă, huh.
Sunt obișnuit să văd multă zăpadă în munți,
Dar e un șoc când ninge astfel în Tokyo.

Atât de multă că prietenii mei fac poze cu zăpada și mi-le trimit fără a sta pe gânduri.

Chiar și așa, sunt absorbit să încerc să țin ritmul cu compunerea melodiilor,
Așa că nu am avut timp liber să ies.

Încă o dată, voi posta puțin din revista-blog care a fost updatată de curând.
Verifcați restul în revista-blog.

Sunt ocupat cu scrierea melodiilor.
Ninge enorm de tare în Tokyo chiar acum.
E destul de incredibil.

Și din moment ce oamenii care nu sunt obișnuiți cu zăpada
Își abandonează mașinile pe drum,
Sunt locuri în Shibuya
Unde e imposibil să conduci.

Japonezii nu au un simț prea dezvoltat al pericolului.
Cel puțin, puneți-vă cauciucuri pentru zăpadă.
E iarnă, iarnă!!!

Nu ar fi neobișnuit să ningă în orice moment,
Așadar pregătiți-vă măcar.

La naiba, serios, dacă vă lăsați pe tânjală astfel la început de an,
Nu o să ajungeți la sfârșitul lui!!!

Uitați, le-am spus.


Ei atunci...
Când am făcut o săritură de pe rampă pe muntele înzăpezit,
Țipând ”Am să am un start rachetă anul acesta”
Am căzut și m-am lovit la brațul drept.
De atunci, 2 săptămâni au trecut într-o clipită.
Brațul încă mă doare.
Ahahahaha.


Sunt bucuros că mă antrenez întotdeauna.
În mod normal, aș fi mort.
Ahahahaha.

Oh, da!
Deseori mi se spune că sunt uimitor în ”Geinoujin Kakuzuke Check” de la început de an, dar...

Nu, nu,
Și Masato-kun a răspuns corect pentru mine.
Nu e ca și cum am răspuns eu corect la toate.

Și Yoshida-kun, și Kiriyo-kun...
Sunt întotdeauna binecuvântat cu parteneri și prieteni buni.
Nu e că SUNT uimitor.

Pot câștiga pentru că sunt în echipă cu persoane puternice.
Dacă o compar cu un câmp de luptă, nu așa funcționează?

Dacă o să lupți pe un câmp de luptă,
Ar trebui să te aliezi cu cei mai puternici oameni posibili.

Oricum, ei sunt camarazii în care pot avea încredere.
Nu are nici un sens să ai pur și simplu mulți camarazi.
Deși presupun că unele persoane s-ar certa asupra acestui lucru.
Dar, pot spune asta clar.

Să fii singur e mai puțin grozav.
Să lupți singur chiar nu e grozav.

Viața e la fel.
Să treci prin viață singur este de neacceptat, indiferent de motiv.

Singurătatea ar putea părea grozavă....

Restul este aici


...

De data aceasta, este conținut nou, despre planul meu pentru
”Festivalul Scrieți Sentimentele despre 2013”.
Devine din ce în ce mai interesant.

(La sfârșit apare kanji-ul ”sai”, la fel ca la spectacolele Camui Gakuen)

Ei atunci, se pare că îmi voi petrece ziua de astăzi
Închis cu versurile mele iar.
Voi da tot ce am mai bun.

Toată lumea, asigurați-vă că sunteți în siguranță în zăpadă dacă nu sunteți obișnuiți cu ea!

Pe mai târziu!


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!