vineri, 28 martie 2014

Gackt blog - 8 februarie 2013

Luuuuuuung....(discuția 16 a revistei-blog- extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

E toată lumea bine?
Această postare este neașteptat de lungă.
Atât de lungă că ciorna trece de 100 de pagini în Word.
Am început să scriu de acum câteva zile și înainte să realizez, au trecut 4 zile...
Ca de obicei, când devin atât de absorbit, îmi scapă lucrurile de sub control.

Ahahahahaha.

Vă voi prezenta puțin din ea aici,
Dar dacă vreți să citiți totul, aruncați o privire aici.

”Unde este GACKT acum?” difuzarea live a lui GACKT Nakadashi discuția 16 4 februarie (extras)

Sunt aici.
Într-un avion particular
Deși nu e al meu.

O anumită persoană din China mi-a spus că vrea să mă vadă.
I-am spus că sunt ocupat,
Dar a spus că tot vrea să mă întâlnească, chiar și pentru puțin
Și a trimis un avion privat la aeroportul Haneda să mă întâmpine.

Dacă cineva merge atât de departe, trebuie să-l întâlnesc.
Așadar, acum mă întorc înapoi.


A fost o ședere grăbită în China....
Atunci presupun că voi încerca să-mi amintesc ultimele câteva zile?
Am sosit la Haneda fără să fi făcut pregătiri.


Este destul de dificil să aterizezi cu un avion privat la Haneda.
De obicei, pot ateriza doar la Narita.
Ce fel de putere a folosit, mă întreb...
Ei, e uimitor.


Am luat un autobuz până unde era avionul privat și m-am îmbarcat.


După scurt timp, am decolat.
Unul dintre avantajele unui avion privat este că
Nu trebuie să te îngrijorezi cu timpul de plecare.
Pentru un zbor spre Guangzhou acum,
Ar fi fost doar zboruri ridicol de devreme,
Și cele târzii, noaptea,
Și ar fi fost doar de la Narita.

Este neconvenabil.
Întotdeauna mă întreb de ce nu decolează de la Haneda,
Dar sunt multe eforturi pentru drepturi și concesii între Narita și Haneda.
Ah, atât de neplăcut.
Adulți luptă cu disperare unul cu celălalt pentru concesii
Și se gândesc după asta la clienți, nu, de fapt deloc.
Ei, vom vorbi despre această problemă data viitoare.


Cât am așteptat decolarea,
Mi-am verificat programul pentru această excursie în China.
”Îmi doresc să fi avut timp liber în orar,
Ca să pot rătăci pe străzi...”
Am decolat la scurt timp după ce am vorbit de speranțele mele.
Era ceva la care m-am gândit ca fiind interesant în avion.
Avionul a continuat să zboare peste Japonia.
După puțin timp, ne-am îndreptat spre sudul Japoniei,
Și am traversat oceanul.

Această priveliște a fost similară cu cea pe care o simt atunci când călătoresc.
Cu alte cuvinte, Japonia, Korea, China și alte țări asiatice,
Nu le mai simt ca fiind ”peste hotare”...

Citiți restul aici.

....

Începând de luna trecută, încă o dată.
Secțiunile ”Timpul critic al lui GACKT ~Ediția film~” și
”Timpul de băut al lui GACKT ~Ediția vin~” sunt incluse.
Devin destul de pasional în secția film de data aceasta,
Așadar, rog pe toată lumea să citească.

Sunt și multe poze.
Mă gândesc să postez și multe poze vechi, nostalgice de acum încolo.

Ei atunci,
Acum că am luat o pauză, e o altă zi lungă de lucru.
În ultimul timp, chiar am stat închis în casă.
Ahahahaha.

Ei atunci, am plecat.


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!