miercuri, 19 martie 2014

Gackt blog - 17 noiembrie 2012

În sfârșit începe!! (discuția 8 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Neața?

Încă o dată, am terminat de postat pe revista-blog fără incidente.
De fiecare dată, următoarea discuție vine pe neașteptate,
Așadar, fac notițe pentru următoarea postare în același timp ce o postez pe aceasta.

Dar, pentru că o fac între pauzele dintre proiectele mele,
Mă simt de parcă mă concentrez și o scriu pe toată odată.
În aceste momente, staff-ul nici măcar nu vorbește cu mine
Presupun că trebuie să-mi pun aura ”Nu vorbi cu mine, voi vorbi eu cu tine”.
Ahahahaha.


Discuția de pe revista-blog a ieșit una destul de interesantă,
Așadar, să citească toată lumea puțin.

(DOKOHAKU?) discuția 8 a revistei-blog (extras)

Să vorbesc despre mine?
Nu voi bârfi sau vorbi de rău pe alți.
Toți din jurul meu știu că nu sunt așa.

Nu sunt nici risipitor.
Nu irosesc banii pe petreceri sau să cumpăr lucruri strălucitoare.
Imaginea de a fi ”glamorous” a fost exagerată de oamenii din jurul meu.

Au fost scrise articole cu efectul că aș avea un șofer negru, fiind ”glamorous”
Dar salariul lui e același cu al unui japonez.
Mai degrabă, a fost din cauză că a avut probleme cu angajarea în Japonia
Și a avut probleme și să-și găsească de lucru în afară.
Așadar, chiar dacă e puțin, creez un mediu în care el poate lucra.
La fel cum, atunci când sunt peste hotare, mulți prieteni mă ajută,
În Japonia, sper să le împrumut puterea mea.

”Dă și ia”

Îmi place aceea frază.

Șoferul meu a fost translator și șofer pentru fostul jucător de baseball Marc Kroon.
Angajez străini și învăț limbile străine cu ei.
Dacă nu folosești limbile străine, abilitățile tale vor scădea.
Dacă șoferul alături de care merg este un străin, atunci pot mereu vorbi într-o limbă străină.
Dacă te gândești la asta simplu, este un mare merit pentru mine din moment ce nu am destul timp.


Bodyguard-zi?
Nu e asta.
Nu sunt urmărit de nimeni, și am centura neagră la Taekwando și Karate.
Îmi petrec zilele de antrenament sub directa instrucțiune a campionilor mondiali.
Nu e nimeni mai puternic decât mine în staff-ul meu.
Hmm, poate e greșit să o spun așa.
Nu prea am întâlnit pe cineva în viața mea care să depună mai mult efort decât mine.
Presupun că așa e...
Nu simt că voi pierde când vine vorba de tehnică și efort.
Ahahahaha.

...

Gândurile mele despre acest lucru merg mai departe,
Dar să ne oprim aici.


Și, urmărind de ultima dată când am postat colțul lui Naoki,
Este neașteptat de interesant să mă văd prin ochii lui.
Presupun că voi posta puțin din el și de data asta.


”Lui NAOKI îi scapă porumbelul pe gură!” discuția 8 a revistei-blog 14 noiembrie (extras)

Sunt aici.

Sunt aici cu toată lumea.
Când timpurile sunt grele, când te simți gol, când suferi, te rog vino aici.

Ca administrator a lui Waka, trec prin tot.
Uneori sunt nopți când trebuie să-l înfrunt pe Waka singur.
Dar, ca Naoki, îndur, îndur, îndur și trec peste.

Soția mea spune că șarmul meu vine din răbdarea mea puternică.

Oameni singuri, oameni singuratici, oameni suferinzi, veniți la Naoki
Și să fim cu toți de partea lui Waka.

Eu, Naoki, am să vă dau sfaturi.


ÎNTREBĂRI

Î: Încântat să te cunosc, Naoki.
În ce momente te gândești ”Sunt bucuros că am devenit însoțitorul lui Waka”?
R: Când văd o parte din Waka pe care nu o mai știe nimeni (poate doar eu)
Sunteți cu toți geloși, nu?

Când iau o cină de înaltă clasă pe care nu aș fi putut-o mânca niciodată singur.

Când inima și corpul îmi devin mai puternice atunci când sunt cu el.

Când hainele încep să-mi miroasă a ”Egoist Platinum” a lui.

Și, când pot împrumuta în secret lucruri de la Waka. Haine, ochelari, etc.

Apoi, ies noaptea și doamnele mă iubesc pentru că am simțul modei.
Desigur, le înapoiez pe toate, așa că nu te îngrijora, Waka.


Î: Este ceva ce ai vrea ca Waka să se abțină să nu o facă dacă e posibil?
(Ah, Waka, nu mă lovi«)
R: Din moment ce e posibil să-i divulg secretele în acest colț,
Vreau să nu se supere.
Uneori apare în visele mele și se supără pe mine. Mă trimite de acolo zburând.
Apropo, nu arată ca un prinț atunci când o face.
Arată ca Regele-Demon. Ca Nobunaga din ”Sengoku BASARA” cu o mantie și coarne.
Călare pe un cal negru uriaș în loc de unul alb.
Are aripi și cap de dragon.
Calul m-a prins de cap, și a zburat în cerul nopții
Și m-a aruncat pe vârful muntelui Fuji.
Am avut o filmare la locație, care începea în dimineața acelei zile,
Așa că m-am panicat și am coborât alergând pe muntele Fuji înainte de zori.
Eram desculț așa că a durut.
Soarele a răsărit când am ajuns în Hakone,
Și când m-am privit, eram un alergător în cursă, purtând un tasuki.
Eram în echipa Universității Kokugakuin.
Când am predat ștafeta următoarei persoane, era iar Regele-Demon,
Și mi-a scăpat un țipăt...
Când m-am trezit, alergam prin cameră într-un tricou și pantaloni scurți...
Picioarele mele erau negre, așadar, probabil că alergasem și afară...
M-a văzut cineva alergând?

....Sunt bolnav?

......

Astfel.
Acesta este genul de colț pe care Naoki, care e întotdeauna lângă mine, îl scrie.
Cred că am să-l adaug.

Toți cei care nu au citit revista-blog, încercați pentru că e interesant.
E aici.


Și mâine, începe în sfârșit Gakuensai.
Am fost atât de înnebunit în fiecare zi, capul meu e complet plin
Ei, întotdeauna e așa.

Ahahahahaha.

Bucurați-vă de primul Gakuensai după 2 ani după cum vă poftește inima!
A devenit destul de interesant.


Astăzi, încep iar să lucrez.
Cu siguranță, pare că nu am să dorm.

Ei atunci, voi pleca pentru ceva mai mult timp.


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!