vineri, 21 martie 2014

Gackt blog - 28 noiembrie 2012

Norocul bate la ușa fiecăruia (discuția 9 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Bună nu-dimineața.

Într-o clipită, spectacolele Gakuen de la Osaka și Nagoya s-au terminat
Și a mai rămas doar Chiba.

Toată lumea s-a bucurat deja?

Gakuensai de anul acesta a devenit mult mai interesant decât cele anterioare,
Așadar cei care vor participa pentru prima dată de acum încolo, îi rog să se bucure!


Și membrii F9 lucrează din greu.
Fiecare și-a dezvoltat propriul stil așa că e destul de interesant.
Și eu mă bucur de munca lor în fiecare zi.
Ahahahahaha.


Tocmai am terminat de postat această discuție în revista-blog,
Dar din moment ce am avut un program dur în ultimul timp,
Încă scriu scenariul până după ce spectacolele Gakuensai se termină.
Așa a fost de data asta.


”Informații de la adevăratul GACKT!!” discuția 9 a revistei-blog 24 noiembrie (extras)

Am să mă dezbrac și de la jumătate în jos acum așa că fiți cu ochii în patru.
Ah, este ”plată” de acum încolo...nu, e ”metal neprelucrat”. Ahahahaha.
Naoki: ”Nu, este ”interzis pentru partea de jos”. Această secțiune nu este o schimbare de costume live.
Te rog să ne oferi informații despre tine!”

(Joc de cuvinte: GACKT se referă la ”metal prelucrat” drept ”caracter adevărat”, iar Naoki un cuvânt inventat care s-ar citit la fel ca cuvântul anterior, dar din kanji-urile pentru ”partea de jos” și ”interzis”. GACKT face glume pe ideea că s-ar dezbrăca, din moment ce secțiunea este despre a-și dezvălui caracterul.)


Ooh~ așa e, tocmai am anunțat niște vești pe scenă.

Este frig, s-a făcut frig.
Iarna vine, și va ninge.
Zăpada va cădea și se ve strânge și v-a îngheța pădurile.

Abia aștept.
Snowboarding!!


Am să-mi îmbrac corpul pe care l-am construit pentru piesa Yoshitsune
În noile echipamente de la Kissmark, alături de care am colaborat.

Și, pe 23 și 24 februarie 2013, voi rezerva un resort de ski
Și vom avea ”Festivalul Camui Gakuen – Jocuri sportive pe zăpadă”


Vor fi echipe competitive, așadar dacă ajungeți în echipa mea, putem concura împreună.
Dacă ești înaintea mea cu un metru, am să te bat puțin,
Dar posibil să ajungem să mergem împreună, așadar să nu leșinați și să cădeți.
Ahahahaha.


Pe 23 și 24 februarie 2013 vom exploda pe un munte înzăpezit! Sunteți pregătiți?
Asta e tot!


Naoki: ”Waka, mai este!
Începând cu un spectacol în Tokyo pe 11 mai, anul viitor,
Va fi un turneu național live!!
Este primul turneu național după mult timp!”
...

Aici e unde puteți vedea ultimele informații mai întâi.
De acum încolo vreau să postez multe anunțuri,
Așadar asigurați-vă că le verificați!


Presupun că voi posta puțin și din asta.
Postez lucruri destul de uimitoare de fiecare dată, așadar cred că este interesant.


”DOKUHAKU? Lucruri despre care pot vorbi acum” discuția 9 a revistei-blog 24 noiembrie (extras)

Să vorbesc despre femei?

Femeie, feminin, prietenă, iubită, soție....
Ceea ce nu am avut încă este o preaiubită.

(Ultimul ar putea însemna și ”amantă”. Nu sunt sigură la care dintre ele se referă...hmmm...)


Am avut o soție înainte. Ne-am despărțit imediat.
Când doar mă schimbam de la băiat la bărbat,
Un mucos care nu înțelegea nimic din responsabilitatea și greutatea de a fi căsătorit, soț și soție
M-am căsătorit cu o prietenă cu care mă întâlneam pe atunci.

Probabil am vrut să cresc și să devin adult.
Ca un leu, am vrut să lupt în întinsa savană alături de o femeie.

Nu știam ce înseamnă ”soție” sau ”parteneră”,
Și nu trăisem niciodată așa.
Acel bărbat care nu știa nimic avea o soție.

Nu era nici o cale prin care să dureze mai mult.
În aceea perioadă, eram obsedat doar cu a-mi urma visele.

S-a terminat în curând într-un dezastru.
Am continuat să fug,
Nici măcar înțelegând semnificația acelui ”dezastru”
Sau greutatea divorțului.

Și asta, sunt eu.


Dacă acel trecut este păcatul meu, atunci îl voi recunoaște, și mă voi căi pentru asta.
Nu, am fugit până aici ducându-l.

Când încă eram în primul an de liceu, aduceam fete în camera mea
Și-mi petreceam zilele făcând sex.
Sau ar trebui să spun, desigur, camera mea era cel mai comfortabil loc unde puteam face sex.

Mama mea știa asta și a transformat-o într-o mare ceartă.
Pentru că era o persoană strictă.
Mama mea probabil că nu și-ar fi lăsat niciodată fiul să aducă fete când ea nu era acasă.
Și abia dacă mă duceam la școală.

Pe atunci, îmi petreceam zilele bătându-mă cu delicvenții,
Și când am început o ceartă împotriva a 20 de delicvenți de la alte școli,
Am fost redus la cârpe,
Și mă duceam la casa fiecăruia cu kerosen.
Ahahaha.


Eram un astfel de băiat așa că era ceva normal să aduc prietene și femei în camera mea.

Evident, am avut o mare ceartă în bucătărie cu mama care mă certa.
Ei, eram la o vârstă rebelă.

Când îmi vorbea de rău prietena,
O prindeam de bluză și o ridicam să încerc să o lovesc, dar...
Este ciudat, dar cu siguranță nu pot lovi o femeie indiferent de motiv.
Mama mea știa asta și mă întărâta și mai mult.

...


Așa este, dar
”DOKUHAKU?” continuă mai mult de atât.

Pentru toți cei care încă nu au citit revista-blog, este interesant și sper să o încercați.


Ei, așa cum mă așteptam, sunt somnoros.
În ultimul timp, viața mea a fost să mă trezesc imediat ce mă duceam în pat. Sau mai degrabă, nu dorm.
Chiar acum sunt sigur că aș adormi într-o secundă.

Ahahahaha.

Ei, trebuie să mă întorc la lucru.
Iar sunt zilele de filmat pentru serial.
Am să dau tot ce am mai bun.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!