joi, 13 martie 2014

Gackt blog - 28 octombrie 2012

Somnoros...(discuția 6 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Neața.

A trecut repede...Am terminat deja de postat pentru revista-blog a șasea oară.
Vă place să îl citiți?
Este greu aproape de fiecare dată,
Dar cantitatea de text nu este nimic de care să mă plâng, nu?
Scriu și chiar sunt surprins.
Ahahahaha.
Ei, dacă vă place, atunci se merită.


"GACKT Planul Live" (Gakusei Kikaku) a avut loc pentru ultima oară.
Aici e unde puteți afla în avans de planurile la care mă gândesc.
Aceasta ar putea deveni o sursă neașteptată de informație despre noile planuri.


"GACKT Planul Live" (Gakusei Kikaku) discuția 6 a revistei-blog 24 octombrie (extras)
Acel dezastru fără precedent provocat de cutremur a fost în martie, acum 2 ani.
Presupun că nu doar eu simt că a trecut amețitor de mult timp de atunci.
Multe din evenimente s-au anulat și au intrat în hiatus.
Unul dintre ele a fost Gakkuensai.
2009 Ikina Sai
2010 Fukina Sai
"Gakkuensai" a devenit o legendă în industrie.
Anul acesta, am să-l învii și îl voi îmbunătății destul pentru a mă revanșa pentru anul trecut.
Pentru a face asta, eu și staff-ul petrecem zile și nopți făcând și refăcând planurile,
Gândindu-ne la cum putem întrece spectacolele din 2010.


Am să-i învăț pe cei care nu știu ce e Gakkuensai.
Gakkuensai e unul din evenimentele fan-club-ului meu.
"Studenții" care vin la spectacol poartă uniforme conform regulilor din Camui Gakuen.
Și staff-ul poartă uniforme.
Este un sistem în care primești credite dacă dai staff-ului "cardul de student"
Să ți-l ștampileze la fiecare spectacol la care participi.
De asemenea sunt multe magazine și mâncare și băuturi la spectacole.
Facem ca un fel de festival al școlii. În cazul nostru, e "Gakkuensai".



De data asta, includem și o nouă rețetă pe care eu am supravegheat-o "Dakare Thai Curry".
Ei, încercați. Vă va schimba viața.
Acesta este curry-ul.
O să-l transformăm într-un eveniment grozav pentru a ne revanșa și pentru 2011.
Tematica de anul acesta este "Dashina Sai".
Am să-mi pun sentimentele peste tot.
...
Numărătoarea pentru Gakkuensai a început.
Înaintăm cu pregătirile, așadar, așteptați cu toți!


Și acest Î&R a devenit ceva ce aștept cu nerăbdare în ultimul timp.
E interesant așa că poate voi posta un extras din el iar de data aceasta.

Coțul de ceartă Î&R discuția 6 24 octombrie (extras)

Î: Bună (#^.^#) Voi trece direct la întrebare!!! Spune-ne care este genul tău de femeie. Vreau să mă apropii chiar și puțin de ea (>_<)
(Yuki din Zama, în al 9-lea an de obsesie și fan GACKT)
R: Un DEAR de 9 ani? Mulțumesc, Yuki.
Hm, genul meu? Întodeauna femeia de care sunt îndrăgostit pe moment e genul meu.
Sincer, așa se ajunge.
Dar ceea ce au toate femeile pe care le plac este că toate au un zâmbet strălucitor.
Îmi plac zâmbetele. Da, da, îmi plac.


Î: Nu îmi pot aminti chipurile oamenilor. Când spun "Încântat să te cunosc" cuiva,
 Ei spun "E a treia oară când ne întâlnim, tu ești ____, nu?"
Mă simt prost când ei își amntesc numele meu.
În particular, bărbații în vârstă arată la fel. Ce ar trebui să fac?
(Tokyo DEARS ACO)
R: Dacă nu îți poți folosi vederea, perfecționează-ți simțul mirosului. Miroase-i.
*sniff sniff*...mirosul acesta este...GACKT-san? Cam așa.

Î: GACKT, ești eroul meu. Sunt un student de 19 ani.
În ultimul timp, numărul de DEARS de vârsta mea a crescut,
Și cercul de DEARS de la piesă și concerte devine din ce în ce mai mare (.V.)!
Am făcut poze și am vorbit despre lucruri DEARS, e amuzant.
Întotdeauna ni se îndeplinesc cererile și primim lucruri de la GACKT,
Așadar, este ceva ce noi, DEARS, putem face pentru tine?
DEARS au o abilitate grozavă de a-și ține promisiunile (.V.)!
(Membru DEARS Akage no Chisa)
R: Ai 19 ani, Chisa? Studiază dn greu.
Ce vreau eu ca voi DEARS să faceți...?
Nu îmi pierdeți spatele din vedere. Asta e tot.
Întotdeauna, vă mulțumesc.


Î: Bună GACKT (*°V°*) Aceasta este prima dată când scriu pentru canalul GACKT.
Sper că ajunge cu bine. M-am înscris aici pentru că eram atât de fericită
Să pot vorbi cu tine de trei ori pe lună. Abia aștept.
Ei, aceasta este întrebarea mea...Când am plecat de la universitate,
Aveam 2 slujbe la care vroiam să lucrez,
Și m-am gândit "Ar fi mai bine să iau slujba care cere putere fizică cât timp sunt tânără",
Am ales slujba care o am și acum.
De peste 5 ani, au fost momente lungi și scurte, lucruri grele și fericite,
Și acum sunt în acest punct.
Totuși, când mă gândesc să continui cu slujba asta până fac 50 de ani,
Cu siguranță va fi dificil din punct de vedere fizic,
Și nu vreau să mor fără a face cealaltă slujbă pe care vreau să o fac.
Presupun că GACKT a luat nenumărate decizii până acum.
Deci, când alegi ceva, ce urmezi?
Chiar acum, nu știu nici măcar ceea ce propria mea voce spune,
Și mă îngrijorez că vocile pe care le aud au dreptate sau nu.
P.S. Bună treabă cu piesa. Sunt bucuroasă că am mers la ea.
(DEARS Nyanya)
R: Viața este făcută din timp.
Cum îți folosești timpul este cum treci prin viață.
Nu muri fără a încerca slujba pe care o vrei.
Și să trăiești este o alegere continuă.
Când faci o alegere, decide care e mai grea și dificilă.
Apoi alege-o pe cea mai grea și dificilă fără ezitare.
Premiul pentru asta va fi și mai mare. Va fi valoare în ceea ce câștigi.


Î: Am o întrebare! (°V°) Am văzut difuzarea Nico Nico live pe 20 septembrie,
Și nevrând să regret faptul că nu am acționat,
L-am văzut pe GACKT live pentru prima dată la prima mea piesă (Sala C Forum Tokyo Internațional)
\(^o^)/
Prietenii mei m-au lăsat să vin cu ei, dar fata de lângă mine a venit singură!
Am 22 de ani, și am mers doar într-o excursie singură.
Să văd piesa de data asta, pentru mine, a fost ca o decizie de a acționa.
Mi-am zis ”Abilitatea ei de a acționa era incredibilă!”
GACKT, cât de departe ai mers singur? Sau cât de departe ai putea merge?
(hiro)
R: Cel mai departe am mers până pe râul Styx (”sanzu no kawa” = râul pe care îl traversezi când treci dincolo).
M-am înecat în mare când eram mic. Asta a fost cel mai departe.
De atunci, au fost nenumărate momente când aproape am trecut acel râu. De fiecare dată.
Dar se pare că nu mă lasă să-l traversez. Aparent, încă mai am lucruri de făcut în această lume.
Aparent, am o mulțime de păcate din viața mea anterioară pe care trebuie să le curăț în viața aceasta.
*suspin suspin suspin*
Am să merg cât de departe pot. Și îi voi face pe toți să vină.
În aceea lume. Ahahahaha.


Cam așa. Este interesant, nu?
Sunt mai multe care vreau să le postez,
Dar dacă postez mai mult, va fi nedrept față de cei care citesc revista-blog,
Așa că o să o las astfel.
Dacă vreți să citiți mai mult, mergeți la revista-blog.

Ieri am intrat în studio să înregistrez pentru serial
Fără un pic de somn de la înregistrarea cu o noapte înainte. Sunt cu siguranță obosit.


În ultimul timp, au fost zile una după alta când condiția mea fizică nu a fost prea bună.
Vreau să dorm puțin astăzi.


Ei, puțin mai mult.
Să mă duc atunci?

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!