miercuri, 5 martie 2014

Gackt blog - 15 octombrie 2012

Înainte de a realiza, este o eșuare totală....(discuția a 5-a revista-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Neața.
A 5-a discuție a revistei-blog a fost postată, și atât de curând.
Presupun că toată lumea se obișnuiește cu asta deja.
Astăzi am încercat să postez o nouă secție iar.
Cred că voi posta lucrurile pe care mi-le imaginez în interiorul meu,
Așa că așteptați.


Noua secțiune pe care o pun de acum încolo
Este "Planul Live GACKT"
Ați citit deja?
Presupun că voi posta puțin din el aici.

Planul Live GACKT (pronunțat gakusei kikaku=plan de student) discuția a 5-a revistei-blog (extras)
Acesta este un colț nou.
Voi introduce aici piese din ceea ce plănuiesc momentan.
Din iulie am fost prin țară cu piesa mea.
A fost multă bârfă, dar voi ați rămas cu mine.
Vreau să fiu cu voi prieteni pentru prima dată după mult timp și să ne distrăm.
Așa că readuc acel eveniment legendar pentru prima dată după doi ani.
Așa e.

"Bună ziua vouă~~~~~~~~!!!!!!!!"
"Sunteți destul de pregătiți pentru asta~~~~~???"
"Cel de-al 89-lea Camui Gakuen de Dashinasai"
Doar în aceste zile,
Este un eveniment unde poți da jos masca pe care o porți în viața ta de zi cu zi
Și să explodezi în cosplay-ul de uniformă școlară.

Prin acest eveniment, vreau să primesc curajul pe care voi îl oferiți
Și să vă dau iubirea pe care eu o ofer.

Programul este
11/17 (sâm) 11/18 (dum) Intex Osaka
11/24 (sâm) 11/25 (dum) Port Messe Nagoya
12/8 (sâm) 12/9 (dum) Chiba Port Arena
Întrebați-l pe Naoki pentru detalii.


Dupã asta, va fi Crăciunul.....
2012 se va termina.
Mă întrebam dacă este vreun fel de a petrece Crăciunul cu voi.
Atunci, mi-a venit idea când zburam pe fire în timpul piesei.
Să zburăm departe. Peste hotare, mă refer. Ahahaha.
Așa că am să țin un turneu a fanclub-ului peste hotare de Crăciun.
Am decis să-mi petrec Crăciunul din 2012 cu voi.
Întrebați-l pe Naoki pentru detalii.
Huh? Înregistrările s-au terminat deja? Nu e prea devreme?
Naoki!
Naoki: "A doua rundă de înregistrări încep pe 24 octombrie."
....


Cam așa.
Plănuiesc să continui să postez aici noile mele planuri,
Așa că lăsați-mă să vă aud părerile.
De asemenea am postat Î&R cu un nou titlu.

Î&R Colțul cu sfaturi discuția a 5-a revistei-blog (extras)

Î: Întrebare! Dacă ai fi fost femeie, dintre apropiați tăi, cu cine te-ai căsători?
(Kyon, DEARS)
R: Kyon, nu? DEARS, mulțumesc că ai venit. Ești în DEARS de mult timp?
Sincer, dacă aș putea, m-aș căsători cu Angie.
Întotdeauna stă liniștită lângă mine. Este vreo persoană care îmi va vindeca inima astfel?

Î: Bună dimineața, GACKT-san.
Pot deveni o persoană puternică ca și tine dacă sunt femeie?
Vreau.
Femeile puternice nu sunt grozave....?
Vreau să-ți aud părerea.
Spatele tău e mai bine?
Te rog să te însănătoșești repede (*^^*)
Cred doar în ceea ce spui.
Dacă "cuiul care iese este lovit cu ciocanul"....
Îl voi scoate cu tine!
Așa că fi curajos,
Continuă să mergi cu mine.
(Nairu)

R: Femeile nu pot trăi dacă nu sunt puternice. Bărbați nu merită să trăiască dacă nu sunt amabili.
Să mergem împreună? Urmează-mă!!!


Î: Când dorm cu GACKT-san, ar trebui să folosești brațul stâng sau drept ca pernă?
(DEARS.M)

R: Stâng sau drept?
Ei, vorbește cu cealaltă fată și hotărâți asta între voi. Ahahahaha.
Nu contează cum vă luptați, am doar două brațe.
Iertare.

Î: Ce fel de femeie ai putea iubi atât de mult încât ai muri pentru ea?
(Tenzen DEARS, Chiba)
R: Tenzen DEARS? Bun~
O femeie care este îndrăgostită destul de mult pentru a muri pentru tine.


Î: Sunt asistentă. Anul acesta mi-am luat calificarea ca asistentă într-un centru. \(^o^)/
Cum mă confrunt cu mulți pacienți în faze terminale, dau peste persoane care trăiesc și mor zilnic.
Așa că concertele tale live și piesele tale sunt foarte importante pentru mine.
GACKT-san, ce lucru important faci pentru a te face să continui pe tine însuți?
(DEARS NURSE Akko)
R: Akko, bun venit.
Un lucru important pe care îl fac este "stretching". Acel fel de lucru.
De ce?
Pentru că este un motiv pentru asta.
Corpul tău devine țeapăn din cauză că celulele tale devin țepene.
Celulele tale țepene
Cauzează un efect inde chiar și celulele din creierul tău devin țepene.
Cu alte cuvinte, modul tău de a gândi va deveni de asemenea inflexibil.
Mulți bărbați a căror corp a devenit țeapăn cu cât îmbătrâneau,
Sunt încăpățânați și inflexibili în modul lor de gândire, nu?
Și cei din jurul tău.
Sunt multe persoane în lume care nu pot face nici măcar lucrurile de bază.
Fi flexibilă, întotdeauna.
Ahahahaha.

Î: Prietenul meu îmi dă jos pijamalele imediat ce adorm.
Nu e vorba că vrea să facă ceva pervers, ci doar vrea să fiu dezbrăcată când dorm lângă el.
Totuși, se învârte și se răsucește, și dimineața el e la marginea patului cu pătura înfășurată pe el,
Și eu mă trezesc întotdeauna dezbrăcată și dezvelită și răcesc.
Cum să mă descurc cu obiceiul lui?
R: Înainte de a se culca, înfășoară pătura pe el și leagă-l strâns.
Apoi tu te culci dezbrăcată într-un sac de dormit.


Î: GACKT-san, crezi că propriul tău drum e ceva ce decizi tu?
Sau crezi că e ceva ce ar trebui să decizi cu familia ta?
Cred că ar trebui să decid singur, dar familia și profesorul care m-a ajutat în trecut
Cred că ar trebui să decid cu familia.
Dar în interiorul meu, nu pot accepta asta.
Te rog ajută-mă.
(DEARS Shuu, Tokyo)
R: Decide-ți drumul singur.
Dar este un lucru fericit că ai o familie, prieteni și profesori care te susțin.
Sunt cei care trebuie să decidă singuri.
Așa că trebuie să asculți ce are toată lumea de spus.
Și apoi tu, Shuu, decide.
Odată ce ai decis, nu învinovăți pe nimeni...
Nu e viața nimănui.
E viața ta.

Î: O dată sau de două ori pe an, nu îmi pot mișca corpul,
Așadar momentan iau medicamente și nu pot avea copii.
Am încercat iar și iar diferite lucruri pentru a scăpa de medicamente, dar fără nici in rezultat...
Acum mă gândesc că nu am de ales decât să-mi accept boala, să iau medicamentele în fiecare zi....
Așadar mă încurajez singură cu o poveste romantică unde GACKT-sama e iubitul meu...
Sunt prea în vârstă pentru asta, și sunt o idioată...te rog spune-mi ceva...
(Eru, DEARS)
R: Eru, o poveste romantică nu e ceva de care să te rușinezi.
Uneori îmi imaginez o femeie pe care nu am întâlnit-o niciodată și visez la ea.
Dar chiar dacă a fost doar un vis, e-mail-ul tău a ajuns la mine astfel
Și eu îți răspund la întrebare.
Sunt aici.


Î: Nu pot găsi un bărbat mai bun ca GACKT, așa că nu îmi pot găsi un prieten real (>_<)
Ce ar trebui să fac?
(Mila, Chiba DEARS)
R: Mika din Chiba DEARS? Mulțumesc că ai venit.
Este doar un singur bărbat mai bun decât mine.
Doar Președintele Consiliului de Studenți de la Camui Gakuen. Vino la Gakuensai. Ahahaha.
Și adu un bărbat cu tine.
Arată-i că bărbații buni sunt acolo.
Va fi cu un pas mai aproape de a fi un bărbat bun, nu?

Când citesc întrebările de la voi, sunt atât de interesante că de fiecare dată decin absorbit.
Așadar, TIME OUT. Termin asta fără a răspunde la toate.
Ahahaha.
Dar scriu treptat răspunsurile.
Dați-mi puțin mai mult timp să răspund la întrebările care nu le-am postat încă.


Când mă gândesc, sunt mai puțin de trei luni din anul acesta….
Gakuensai va începe în sfârșit în noiembrie.
Anul acesta, divizez fiecare plan pentru voi ca să vă bucurați după placul inimii.
Așteptați-le.
Ei, trebuie să plec acum.
Sunt încă într-un program dur în fiecare zi fără odihnă.
Ei atunci, am plecat.


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!