duminică, 23 martie 2014

Gackt blog - 5 decembrie 2012

Este frig!!!!!! (discuția 10 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Neața.
Filmarea pentru serialul ”Akumu-chan” este aproape gata.
Tot staff-ul este drăguț și atent,
Așadar și eu dau tot ce am mai bun.

Chiar și în timpul unei filmări, unde era frig de simțeam că îmi îngheață nasul,
Am rezistat sprijinit de fiecare dintre ei.

Sunt foarte recunoscător.


Și ieri am terminat de postat discuția 10 a revistei-blog,
Așadar, presupun că pentru această postare, voi lua un extras
Și voi posta ca să puteți citi și voi.
Dacă terminați de citit cu dorința de a citi până la sfârșit, ar trebui să citiți aici.

Sunt 11 secțiuni în această discuție, așadar presupun că voi posta trei din ele.


”Unde este GACKT acum?” discuția 10 a revistei-blog 4 decembrie (extras)

Sunt aici.
Aici sunt.
În mașina mea.

Presupun că în curând ”Jingle Bells” se va auzi pe străzi.
Mai este doar puțin din 2012 pe care îl întâlnim o singură dată în viețile noastre.
Aceasta este a zecea discuție a revistei-blog, așadar să sărbătorim puțin astăzi.
Voi continua să merg astfel atât timp cât pot continua,
Și să las în urmă felul meu de a gând, de a trăi, pașii mei.
Astfel încât când nu mai sunt, toți cei care vor citi iar, vor face un pas înainte.

În curând, încă un an se va termina.
Cum a fost pentru toată lumea?

Au fost regrete?
Ați urât persoane?
Ați fost capabili să iubiți persoane?
Ați păcătuit?
Ați putut râde mult?
Ați îndeplinit ceva?
Ați plâns?
Ați pierdut ceva?
Ați putut să vă iubiți pe voi înșivă?
V-ați făcut amintiri?
Ați putut întâlni pe cineva?

Unde sunteți acum și ce faceți?
Asta e ceea ce mă întreb acum brusc.

...


”Informații de la adevăratul GACKT!” discuția 10 a revistei-blog 4 decembrie (extras)

V-am făcut să așteptați.

M-am gândit ca în sfârșit să fac difuzarea live ”GACKT NicoNico”.
Am promis celor care citesc revista-blog.

Presupun că o voi face pe 12 decembrie, data fondării a lui NicoNico.

Presupun că voi trimite tuturor detaliile într-o ediție specială.
Fiți copii buni și așteptați.

...

Acesta este genul de lucru pe care îl scriu.
Vedeți detaliile despre difuzarea live Nico aici.


Așa e, să postez întrebări și răspunsuri pentru prima dată după mult timp?
Am tăiat mult din numărul de întrebări și nu m-au mai ajuns din urmă deloc,
Dar, fetele care nu au fost certate încă, mai puteți aștepta puțin?


Pentru că vă voi antrena.
Ahahahahahahaha

Colțul Întrebări și Răspunsuri (Sau ar trebui să spun colțul de antrenament) discuția 10 a revistei-blog 4 decembrie (extras)

Î: Drag GACKT-san,
Am citit comentariile din discuția 8 a revistei-blog,
Și cumva, mi-a încălzit inima atât de mult că am plâns de fericire.
Când mă gândesc cum te simți atât cald pe interior de la DEARS....
Iubesc revista-blog unde putem simți acele gânduri ale tale.
Apropo, Gakuensai începe în sfârșit.
De acum, plănuiesc să merg la toate, dar...cu excepția unei singure zile,
Locul meu e chiar departe (suspin)
Deoarece am doar 1,53 cm, mă gândesc că nu am să pot vedea deloc ce se întâmplă pe scenă (suspin)
Dacă ar fi fost un spectacol normal, aș fi putut să-l experimentez prin sunet și vocea ta,
Și ar fi bine, dar...
La Gakuensai, dacă nu poți vedea ce e pe scenă, sunt scene la care nici măcar nu poți râde...
Mă simt atât de trist, așa că...
Te implor să vii cu o idee ca să pot vedea ce se întâmplă pe scenă.
Oh...nici măcar nu e o întrebare, nu? (^^;)
(h_h@DEARS)
R: Cumpărăți tălpi de cauciuc.
Cele care au cam 30 de cm.
Cu acestea, vei avea cam 1,83 cm. Cam cât YOU.
Nu îți luxa glezna, ca să nu regreți.
Dacă chiar aștepți Gakuensai, fi sigur că sunt destul de ușoare ca să poți sări.
Vei regreta că nu vei face asta.

..........................................

Î: Bună, GACKT. Îmi place să citesc Canalul GACKT de fiecare dată.
Ca să mă bucur în aceste nopți lungi care nu sunt toamna, ci iarna,
Mă gândesc să cumpăr o carte despre etichetă, pe care o recomandă Gaku-san.
Înainte de a începe a citi, spune-mi. Cred că ”bushido” și ”spirit de samurai” sunt esența unui bărbat.
Așadar, cum ar trebui soția unui samurai care sprijină un bărbat să vadă bushido,
Și ce ar trebui să învețe?
(Chasarin, Tokyo DEARS)
R: Chasarin, bun venit.
Același lucru se află atât în bushido cât și în cavalerism.
Baza este filozofia și modul de viață de care ai nevoie pentru a proteja persoana iubită.
Cu alte cuvinte, nu ar trebui să te gândești serios
La ce fel de femeie ar trebui să devii
Ca să faci pe cineva să-și dea viața să te protejeze?
Înțelegi, nu-i așa? Diferențele dintre o femeie pe care vrei să o protejezi și una pe care nu vrei.
Încearcă să le scrii pe hârtie în detaliu.
Urmezi calea ca femeie care ar trebui să fie protejată?


........................

Î: GACKT-saan, acum ceva timp, într-o cameră de hotel, mi s-a spus să nu îmi dau jos papuci
Pentru că picioarele mele miros,
Așa că am făcut dragoste cu ei în picioare.
Am realizat că, de acum încolo, mă spăl în baie.
Chiar și așa, prietenul meu mi-a spus că încă miros și m-a părăsit.
Ce să fac ca să nu mai miroasă?
Și tu urăști femeile a căror picioare miros, GACKT-san?
(Dansatoare din Osaka, Hyokotan)
R: Oare nu cumva papucii sunt cei care miros?
Presupun că dacă compar cu a mirosi ”acolo jos”....nu pot să spun că îmi place.
Mai întâi, trebuie să începi prin a-ți menține corpul curat.
Începe prin a evita uleiurile și grăsimile. Asta e ceva de bază.
Nu te gândi că e în ordine doar pentru că le speli. Mirosul e ceva ce trece prin piele.

Dar tu, Naoki?

Naoki: ”Nu suport femeile ale căror urechi miros.”

Urechi? Femei ale căror urechi miros...nu sunt măgari?
Ceea ce credeai că ții
Nu era o femeie, ci un cabalin.
Este timpul să renunți la a alege la întâmplare animale.
Începe a te apropia de mamiferele cu două picioare deja.
Serios, nu vezi nimic în afară de animalele cu patru picioare.
Ahahahaha.

.......................................

Î: GACKT-san, mulțumesc că vorbești întodeauna despre multe lucruri în revista-blog.
Râd până nu mai pot, sunt emoționată până la lacrimi și nu mă pot opri din plâns, și atât, atât de recunoscătoare.
Sunt întotdeauna fericită în nopțile care se termină în 4, ca și cum pot vedea un iubit.
Am o întrebare perversă. Ce parte din tine ca bărbat simți cel mai mult?
Ce fel de serviciu te face să simți iubire?
Dacă ai fi partenerul meu, nu este nici un lucru pe care nu l-aș face.
R: Bushido, Aikido...un bărbat adevărat vrea să urmărească ”drumuri”.
Cu alte cuvinte, îmi plac drumurile.
În mod natural, uretra este unul dintre acestea.

(Notă: bushido și aikido se termină ambele cu același caracter, care înseamnă ”drum”, ”cale”. De asemenea, cuvântul ”uretră” este scris în japoneză ca ”urină” si ”drum”.)

Uretra pare simplu de înțeles, dar de fapt este dificil.
Să o studiezi de acum încolo.
Cum poți comunica iubirea prin uretră.
Începe de acolo.

Și ce mă face să simt iubire este munca grea.
Simt iubire pentru staff-ul meu care lucrează voluntar.

......................

Astfel.
Dacă vreți să citiți mai mult, mergeți aici.


În acest weekend este în final tabăra Chiba din Camui Gakuen.
Toată lumea, veniți plin de KiAi.

Ei...este timpul iar de filmare pentru serial acum.
Cât despre când vom termina astăzi,
Dimineață. Probabil.


Când e frig, trebuie să râzi!
Ahahahahahahahahahaha.

Da, dar e frig.

Ei, atunci am plecat.


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!