luni, 24 martie 2014

Gackt - LINE - 24 decembrie 2012

23 decembrie 2012 Din Macao

Ce faceți??

Acum, timpul pentru postări a sosit.
Eu, GACKT, sunt în Macao acum pentru excursia anuală a fanclub-ului ”Yasokai”.
Am făcut o poză cu fiecare fan DEARS,
Și în seara asta am luat cina împreună în timp ce urmăream un eveniment.

Ahahahaha, astăzi e 24.
Deci, să o iau de la capăt.

24 decembrie 2012 Din Macao
Acum, timpul pentru postări a sosit.
Eu, GACKT, sunt în Macao acum pentru excursia anuală a fanclub-ului ”Yasokai”.
Am făcut o poză cu fiecare fan DEARS,
Și în seara asta am luat cina împreună în timp ce urmăream un eveniment.




Viteza internetului e destul de slabă, așa că încărcarea durează ceva timp.

Îmi cer iertare pentru asta.

Așa cum spuneam, în timpul sesiunii foto, câțiva fani mi-au spus,
”Te rugăm postează pe LINE...”
Ei, asta a fost puțin brusc, dar am promis să postez
Ori de câte ori sunt rugat,
Așa că acesta este motivul pentru care postez din Macao, departe de Japonia.


A trecut ceva timp de când am fost ultima dată în Macao.
Clima este excelentă în perioada asta a anului
Și priveliștea de la hotel este destul de excelentă.



Se arată complet diferită ziua și noaptea, dar sunt atras de ambele. Sunt foarte puternice.

În timpul acestei excursii, asistentul meu
A avut grijă să fie apă în cadă
Pentru a mări umiditatea camerei în care stau.
După ceva timp, am observat că podeaua era plină de apă.
Ahahahaha.

Patul meu plutește pe apă.
Asistentul meu umbla frenetic prin cameră,
Și eu mă gândeam

”Nu e nimic nou, pe bune...”

Și doar am făcut o poză,
Deși nu prea îți poți da seama prea bine...


Vorbind de staff-ul meu...
Sunt foarte amuzanți.
Pentru a comemora recenta căsătorie a unui membru din staff,
Stilistul Rocky și-a dezvăluit arta sa secretă ”Shinura Eats”
Este tipul acesta, apropo.



Ei, vă rog să vă bucurați de ”Shinura Eats”
....Încărcarea va dura ceva timp.


Apropo, este Macau, nu Macao. Iertare.

Ca să schimbăm subiectul,
Am fost aici pe 21 decembrie, care este aniversarea retrocedării Macau Chinei...a fost în 1999?
Majoritatea magazinelor din oraș sunt închise în această zi,
Dar am auzit că persoanele care trebuie să lucreze în această zi sunt plătite triplu.
Interesant, nu?

Japonia ar trebui să facă la fel.
Dacă suntem mult mai entuziaști să nu lucrăm de sărbători,
Sărbătorile noastre vor fi mai valoroase.

După sesiunea foto, ne-am îndreptat spre studio-ul local de înregistrări.
În drum spre, am văzut artificii.


Artificiile din acest anotimp îmi evocă emoții profunde în suflet.
Dacă aș fi avut timp, le-aș fi văzut de mai aproape.
În timp ce mi-am lăsat inima să danseze la spectacolul frumos de artificii,
Am sosit la studio-ul din vechiul oraș.
Membrii au repetat de după amează până la miezul nopții
În această zi pentru concertul Yasokai.
Până am ajuns acolo, cu toți erau obosiți.


Membrii au avut energie pe drum.
Dar această lungă repetiție i-a obosit.


În timpul zilei, fac cumpărături sau beau ceai între întâlniri,
Și locul meu preferat pentru un ceai este la Hotelul Vienna.
Îmi place să privesc în gol, gândindu-mă
”Îmi doresc ca asta să fi fost grădina mea...”


Intrarea de la Hotelul Vienna are și o fântână frumoasă.
Așa că ar trebui să o vizitați cândva.

Cutreierând orașul te lasă să descoperi multe lucruri interesante.
Când merg să mânânc mâncare tailandeză,
Trec prin acest debarcader ca să ajung la restaurant.
Are o atmosferă drăguță, dar nu sunt prea multe persoane,
Așa că de multe ori fac câte o plimbare.
Sunt și câteva chioșcuri acum pentru Crăciun.



2012 se va termina în curând, nu?
Știați?
Deși sunt diverse teorii, se spune că 23 decembrie 2012
A fost ultima zi din calendarul maiaș.

Sunt multe persoane ce gândesc negativ,
Care au spus că va fi ultima zi a umanității,
Dar după părerea mea, înseamnă doar că
Noua lume începe astăzi.
Înseamnă că va trebui să ne resetăm
Și să provocăm noi lucruri în viitor.

Înaintați cu o gândire nouă.
Să apreciem faptul că putem petrece un asemenea Crăciun special.

Am decis să-mi resetez lucrurile,
Unul câte unul, și să le iau de la capăt.
Unul dintre aceste lucruri este adresa mea de e-mail,
Pe care am folosit-o aproape 20 de ani
Și este cunoscută de fanii mei din toată lumea.
Nu o voi mai folosi după ce se termină anul acesta.

În ultimii 20 de ani, am primit un număr uluitor
De e-mail-uri de peste tot din lume,
Dar și numărul de spam a crescut destul de mult,
Și de asemenea, vreau un nou început.

Voi lăsa noua adresă de e-mail în bromaga
Sau alte locuri nevizibile,
Așa că, dacă o găsiți, îmi puteți trimite un mesaj.

Ei, voi pleca la Yasokai acum...
Voi atinge inimile fanilor în acest concert acustic.

La revedere acum.

CRĂCIUN~~~~~~~~~~~FERICIT!!!!!!
GACKT

Bromaga

(După o lungă pauză)

Am uitat să spun,
Mi-ați ascultat noua melodie ”WHITE LOVERS”?

Este o melodie foarte profundă, așa că folosiți această melodie
Pentru a vă construi amintiri iarna aceasta.

La revedere acum.

Din Macau, cu dragoste

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!