joi, 13 martie 2014

Gackt - LINE - 5 noiembrie 2012

Sunt GACKT.
Ce mai faceți?

Chiar acum,
Sunt în mijlocul filmării.
Deci, de ce postez pe LINE?

Acum 2 zile, a fost zi de interviuri.
Și am fost intervievat de diverse persoane din media toată ziua.

Pentru că noua melodie va fi lansată în curând.
Nu sunt sigur dacă pot spune încă titlul melodiei,
Așa că nu îl voi spune deocamdată.
Este o melodie de iarnă.
Și este o melodie foarte bună, să știți.
Nu am mai scris o melodie de iarnă de ceva timp,
Dar este o melodie destul de uimitoare,
Și chiar și mie îmi place foarte mult.

Dar nu am voie să vorbesc despre asta.

În timpul zilei de interviuri, unul dintre ele a fost
Pentru un articol care făcea referire la LINE.
Ei, chiar am un cont oficial, și nu ar fi fost corect să-l refuz.
După ce ne-am agitat vorbind de felul în care utilizez LINE,
Fetele mi-au spus asta înainte de a pleca....
”Te rugăm, postează pe LINE!!!”

Hey, hey, cum de s-a nimerit asta?!

Asta m-a iritat puțin, dar știam că trebuia să postez,
Pentru că rugămintea este rugăminte.
Dar am fost ocupat încă de acum 2 zile, de asta a durat atât de mult.

Filmez chiar acum.


Pentru ce filmez, vă întrebați?

Astăzi este o filmare pentru Camui Gakuen.
Dar în ultimul timp fac atât de multe lucruri în același timp,
Că îmi dau din când în când dureri de cap.

Oricum, nu e nimic nou, nimic despre care să vă panicați.
Filmare pentru serial.
Interpretare a unei melodii pentru o emisiune.
Înregistrare.
Sesiune-foto și interviuri pentru reviste.
Sesiune-foto pentru bunurile Camui Gakuen.
Repetiții pentru Camui Gakuen.
Lecții de dans.
Planificarea evenimentelor...

Aceste lucruri continuă să treacă de la una la alta,
Într-un timp atât de scurt,
Că mă irită uneori.

Mai ales că, Camui Gakuen începe săptămâna următoare,
Dar eu nu am mai apucat să exersez dansurile.
Sincer, sunt destul de întins.

Dar...Camui Gakuen care vine va fi destul de interesant.
L-am îmbunătățit puțin, față de ani trecuți,

Dacă vă întrebați ce este Camui Gakuen în momentul de față,
Vedeți singuri.

Nu puteți vedea un eveniment ca acesta în altă parte.
Nu este un alt eveniment unde să se adune câteva mii de persoane în uniforme.
Și tot staff-ul și asociații sunt în uniformă.

Pentru informația voastră, noi scriem ”楽性” (distracție/muzică + sexualitate + îmbrăcăminte) 
În loc de  ”学生” (student + îmbrăcăminte = uniform) în Camui Gakuen al nostru.

Dacă sunteți interesați, încercați.
Nu sunt sigur cât de mult mai pot continua,
Dar vreau să continue atât timp cât voi vă distrați.

În timpul filmării unei interpretări a melodiei ieri,
L-am văzut pe Yama-chan de la ”Nankai Candies”,
Și ne-am emoționat vorbind despre Camui Gakuen.
Yama-chan a făcut parte din Camui Gakuen acum 2 ani.
Așa că am vorbit despre cum va fi anul acesta.
Pe lângă asta, l-am întrebat:
”Vrei să participi, dacă îți permite programul?”
Mi-a răspuns cu entuziasm:
”Cu orice preț~~~!!!”
Deci, ceva interesant se poate întâmpla iar.
Și poate voi întreba și alte vedete.
Deși, nu sunt încă sigur.

Oricum,
Îmi voi înlătura machiajul acum și mă voi duce la repetițiile de dans.
Astăzi, oasele din corpul meu trosnesc peste tot.

GACKT



P.S. Mi-am ținut promisiunea, da?
Acestea sunt persoanele care m-au rugat să postez pe LINE.

Tokyo Walker!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!