miercuri, 5 martie 2014

Gackt - LINE - 9 octombrie 2012

Bună dimineața. Soarele va apune în curând,
Așa că presupun că e bună seara.

Încă de dimineață, am filmat pentru o reclamă astăzi.
Ieri am filmat un PV toată noaptea, până în zori.
De dimineață până dimineață...
În orice caz, orele de lucru au fost matinale.
Încă o dată, filmarea poate dura toată noaptea astăzi,
Până la miezul nopții, sau chiar până mâine dimineață.
Și totuși, un membru din staff-ul pentru reclamă mi-a spus
"Te rog postează pe LINE, îmi place să le citesc!!!"

Ce pot face....
M-am gândit să postez...și am început să scriu,
Sau așa am crezut când am realizat că literele
Seeeee întindeau pe ecran...
M-am închis (fără să-mi dau seama)....
Nimic nou aici.

Nu pot spune ce fel de reclamă filmez încă
Dar conținutul reclamei e ca o fantezie.
E ceva la ce poți visa dacă ești bărbat.

Apropo,
Mi-am amintit de cineva din trupa mea
Că mi-a spus asta o dată.
"Nu îmi pasă dacă e doar o dată,
Vreau să conduc o mașină străină
Cu o femeie frumoasă stând lângă mine
Și așteptând semaforul să se facă verde
Chiar în mijlocul intersecției în Shibuya."

Ahahahaha.
"Ce fel de vis e acesta??" i-am spus.
Dar aparent era un vis serios de al lui.

Ei, pentru fiecare
Oamenii au tot felul de vise.

Pe atunci, i-am spus în glumă,
"Ei, vrei ca să-ți îndeplinesc visul atunci?"
Și el a spus
"Serios?? Când???" cu disperare.

Dacă îl pot face fericit cu așa ceva,
Presupun că voi face acest vis un cadou de ziua lui.

Când eram adolescent,
Eram un copil cu un corp extrem de slab.

Odată ce mă îmbolnăveam,
Îmi era interzis să particip în activități fizice.
Să fiu sincer, nu aveam nici măcar un vis decent.
Toată copilăria mea, mi-am dorit pur și simplu
Ca corpul meu să se însănătoșească.

La 20 de ani, am început să-mi repar corpul,
Și începeam să-mi recapăt energia puțin câte puțin.
Atunci a fost când am început să am propriile mele vise,
Și am muncit din greu să realizez acele vise încă de atunci.
Desigur, sunt multe vise ce au devenit realitate.
Sunt și multe la care încă lucrez.

Ceea ce pot spune cu siguranță, este asta.
Dacă te bazezi pe altcineva de la început, nu îți poți face visul realitate.
Dar nu ar trebui să uiți că nu îți poți împlini visul nici singur.
Deseori, forțele și cooperarea multor persoane devin ultima putere
De care ai nevoie pentru a-ți îndeplini visul.

Când eram tânăr, obișnuiam să cred că pot face totul singur.
Dar nu asta este realitatea.
Dacă uiți să fi recunoscător, vei ajunge să-ți lași visele
Să fugă de tine, în loc să le adeverești.

Sunt sprijinit de atât de multe persoane....
Cred că asta e foarte des în ultimul timp.
Atât de multă recunoștință.

Fără a uita să fiu recunoscător, continui să-mi realizez visele.
Voi continua să merg....

Când scrii asta așa, sună pervers...(”iku” - ”a merge” poate însemna și "a ajunge la climax")

Oricum, visele sunt ceva ce trebuie să ai până în ziua în care mori.
Cred că "visele sunt forțe ce conduc oamenii".

Ei, presupun că mă întorc pe platou acum.
Trebuie să termin în curând.

Care este visul vostru?
Nu am fost pe Twitter în ultimul timp,
Așa că poate vom discuta pe baza unei teme.
Spuneți-mi despre "vise"

Username-ul meu e @GACKT, ok?

”Visul meu este…” ”Visul pe care vreau să-l văd realitate este...”
Da-ții drumul și veniți la mine.
Nu îmi pasă cât de mic,
Vreau să știu care sunt visele voastre.

Ei bine, mă întorc acum.
Soarele va apune în orice minut.

GACKT din momentul de față = 67 de puncte. Puțin obosit…

GACKT

P.S.
În Yokohama era frig….


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!