vineri, 28 martie 2014

Gackt blog - 16 februarie 2013

Fierbinte! (discuția 17 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Lăsați-mă să vă prezint puțin din postarea făcută pe revista blog pe 14 februarie.
Încercați să citiți.
Versiunea întreagă este aici.

Sunt aici.
Sunt obosit de la antrenamentul greu de Taekwondo.
Eram destul de epuizat, dar în sfârșit mi-am revenit.


Ieri am ținut audițiile pentru membrii de trupă.
Nu e vorba că sunt audiții GACKT JOB,
Dar vreau să le ofer un sprijin persoanelor tinere talentate să-și urmeze visul

Mă gândesc ”Sper că aceasta poate fi o șansă pentru ei”.

Un tânăr toboșar care a venit la audiție. Apropo, e fată

Dar asta doar dacă au talent.
Nu îi iau ușor.

E la fel ca în orice sferă.
Lucrurile pe care le obții ușor îți alunecă printre degete la fel de ușor.

Încă o dată, înainte de audiții,
Mi-am făcut timp într-o altă zi pentru a vorbi cu copii care veneau la audiții.
Desigur, toată lumea era plină de entuziasm.

”Nu voi pierde în viața nimănui pentru partea....!!!”

Ei, aud replica asta de multe ori,
Dar au fost unii care m-au făcut să mă gândesc ”Hey, hey...”
Când începeau să cânte.

Directorul Furu-chan privea de asemenea audițiile intens

Chiar dacă vrei să fi un profesionist,
Trebuie să ai hotărârea și pregătirea să urci pe scenă.
Aceasta nu este o lume unde poți munci pe jumătate.

Desigur, uneori sunt copii care trec prinstr-o serie de evenimente norocoase.
Uneori aceste persoane care muncesc pe jumătate,
Vând brusc, și sunt chiar și mai răi.

”Sunt bine la nivelul acesta...”

Dacă gândești astfel, avem o problemă.
Când acești copii intră în actuala industrie și văd realitatea,
Nu au de ales decât să muncească enorm,
Și cei care nu pot, vor fi concediați, cu un motiv oficial anunțat.
Pentru cei care se decid să o facă,
E ceva normal pentru ei să-și petreacă fiecare zi la repetiții,
Dându-i-se formă, și plângând de dimineață până noaptea.

Aruncați o privire la restul aici.

Începând de luna trecută, revista-blog de luna aceasta e fierbinte.
Dintr-un anumit motiv, am stat toată noaptea în liniște și am scris.
Ahahahahaha.

Ei atunci, am plecat.

....Restul e aici.

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!