luni, 24 martie 2014

Gackt blog - 27 decembrie 2012

Și anul acesta se termină... (discuția 12 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Bună nu-dimineața.

Înainte de a ști, mai sunt doar câteva zile din acest an.
Anul acesta am avut Yosokai de Crăciun, și am fost epuizat până la sfârșitul anului,
Și până să realizez, este 2013 în câteva zile...


Voi încerca să postez un mic extras din revista-blog.
Scriu multe din sentimentele personale, așadar dacă vă interesează, verificați aici.


”Unde este GACKT acum?” difuzarea live a lui GACKT Nakadashi, discuția 12 24 decembrie (extras)

(Titlul difuzării este ”Nakadashi Nama Hoso Chuu: Kuchi ni wa Dasenai Hanashi”. Tradus, înseamnă ”A lăsa ceva (ce a fost dat afară) înăuntru, live: povești pe care nu le poți spune”, exceptând că ”nakadashi” (a scoate/a elibera în interior) este cuvântul japonez pentru a .... în. Asta duce la un dublu înțeles pentru a doua parte din titlu (kuchi ni wa dasenai). ”ni wa” face să fie ceva ambiguu, așadar e fie că nu îți poți da drumul la gură, adică să vorbești...sau...cealaltă idee, vă prindeți voi.)

Fie ca pacea, fericirea și bucuria
Să fie cu voi în această perioadă de sărbătoare
Și un An Nou de pace și fericire.

În această noapte sfântă, să fiți învăluiți cu pace, fericire și bucurie.

Crăciun Fericit.

GACKT


În momentul de față sunt în Macau cu multe persoane din familia mea DEARS.

Tocmai am terminat spectacolul acustic din Hotel Sands
Care domină partea îndepărtată din Macau.
Sunt foarte fericit să-mi petrec Crăciunul peste hotare cu prețioși mei DEARS.

Că pot petrece sfârșitul lui 2012, un an în care am avut un sentiment mare de pierdere,
Astfel, învăluit și vindecat de familia mea, mă face să vreau să vă mulțumesc iar.
Mulțumesc.

Și familiei de pe revista-blog care se strânge de-a lungul anului în orice zi care se termină în 4
Indiferent dacă sunt sau nu,
Sunt foarte fericit.

Hm? Nu ești membru DEARS sau membru a revistei-blog?
Ai venit doar să arunci o privire?

Serios? Ei, este în ordine.
Vino și aruncă o privire și joacă-te pe aici.
Vino iar și iar. Și vino să te relaxezi.
Dacă vrei să trăiești într-un fel care te va face să te placi mai mult
Ar trebui să atingi mult mai profund felul meu de a gândi și trăi.

....

”DOKOHAKU?” difuzarea live a lui GACKT Nakadashi discuția 12 (extras)

Pentru că astăzi este Ajunul Crăciunului,
Presupun că vă voi spune povestea ”Femeia care mi-a furat inima într-o noapte sfântă”

Deci, care a fost înfățișarea femeii care mi-a prins inima într-o secundă??
Să facem un DOKOHAKU special despre aceea poveste.

Era Ajunul Crăciunului acestui an.
Zăpada ușoară care a început să cadă seara
A devenit zăpadă complet până a căzut noaptea.

Luminile de Crăciun de pe străzile orașului treceau prin fața ferestrei mașinei,
Aruncând umbrele a sute de cupluri.

M-am îndreptat spre petrecerea unui prieten de al meu.


La aceea petrecere, am fost prezentat la 4 fete frumoase.
Miss Internațional era printre ele.

După o cină plăcută,
O anumită atracție a început.

Femeile au ajuns să concureze la cine poate bea cel mai puternic sake.

Petrecerea a fost găzduită de o fabrică de bere,
Așadar această întoarcere de evenimente a fost ceva natural.

Petrecerea care a început cu șampanie,
A continuat cu vin și sake...

Deja băusem și eu destul de mult.
Desigur, toată lumea care era acolo era deja amețită.

Din cauza acestei circumstanțe,
A fost o atracție asupra concursului de băut sake,
După eticheta tradițională a samurai-ului.

Din anumite motive, cele patru frumuseți au ridicat mâna.
Miss Internațional era aparent o maestră
Care putea bea mai mult vin decât orice bărbat care se dădea la ea.
Fața ei era plină de încredere.

Naoki, spunând că e fiul unui proprietar de magazin de lichior Tohoku, s-a alăturat.


...

Încă o dată, conținutul e destul de bogat,
Așadar, cine încă nu a citit, să arunce o privire.


Sunt foarte fericit că am putut vedea zâmbetele tuturor la Yasokai
La sfârșitul anului.

Pentru că toți DEARS sunt cei care mă avântă înainte.
Multe s-au întâmplat anul acesta, dar aștept cu nerăbdare
Să pot vedea acele zâmbete iar anul viitor.


Mulțumesc. 

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!