joi, 13 martie 2014

Gackt blog - 5 noiembrie 2012

OH MY GOD!! (Revista-blog discuția 7 extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Bună-nu dimineața.

Toată lumea e bine?
Ca de obicei, mă lupt cu timpul și munca și cu mine însumi în fiecare zi.

Revista-blog a devenit stabilă bine, și am terminat a șaptea postare.
Ei, nu rămân niciodată fără lucruri despre care să vorbesc.

Voi posta puțin din ea aici iar, așadar, citiți.


”DOKOHAKU” (”Monolog”) discuția 7 4 noiembrie (extras)

Am fost legat de piesă toată vara.
Acum e toamnă și sunt urmărit de filmările pentru serial.

Când mă gândesc la asta în timp ce fac acest serial
Este cu siguranță ceea ce vreau să fie baza mea ca muzician.

Să o compar cu artele mariale, e ca o luptă mână-la-mână,
Dorind să dovedească că poate câștiga chiar și într-un concurs concentrându-se pe lupta de bază.


Continui să provoc actoria la TV, pe scenă și în filme,
Cu abilitatea de expresie pe care am creat-o ca muzician.

Ar fi destul de greu pentru un actor să facă lucrul opus și să încerce să devină muzician.
De aceea vreau să produc rezultate solide cu acest ”Akumu-chan”.


Anul trecut, trecând prin Marele Cutremur, m-am gândit la Japonia ca japonez.
Despre zona de dezastru...
Niciodată în viața mea nu m-am gândit atât de mult la alte persoane până atunci.
Presupun că toți japonezii au simțit asta.

Împins înainte de sentimentele mele pasionale de nestăpânit,
Am lucrat în continuu la singurul lucru pe care îl puteam face.
M-am oferit voluntar pentru SHOW YOUR HEART.


În această vară, o revistă săptămânală a spus că am pus mâna pe donații.
Am rămas fără cuvinte.

Presupun că cei care au donat chiar și un singur yen fundației au simțit la fel,

Este absolut neadevărat că sunt investigat de biroul financiar în legătură cu fundația.
Nu am respins-o pentru că vroiam să mă concentrez pe acest serial.

Pentru că, asemenea donatorilor de la organizația voluntară care au simțit pasiune,  
”Vreau să fac ceva pentru zona distrusă din Tohoku,”
Am vrut să ofer prioritate concentrării pasionale a multor persoane,
”Vreau să fac acest serial un succes, vreau să-l fac unul bun”


O nouă secție este adăugată iar de astăzi.
Îl fac pe Naoki să supravegheze secția aceasta și-l las să scrie despre mine.
E destul de amuzant.
Dacă vă spune o poveste despre cădere, nu știe când să se oprească.
Ahahahaha.


Presupun că voi posta puțin din ea.

”Lui NAOKI îi scapă porumbelul pe gură!” discuția 7 a revistei-blog 4 noiembrie (extras)

Începe în cele din urmă. Sunt Naoki.
Experimentează-l pe Naoki live și fără cenzură!!

Umm, când m-am uitat peste e-mail-urile tuturor,
Am găsit 2 care erau întrebări pentru mine și altele,
Și de atunci le-am tot căutat și nu le-am mai putut găsi.

Dacă îmi puneți o întrebare, voi da unei persoane
Un tricou purtat ”Încearcă să înduri”.
Oricine îl poartă va avea mare noroc.

Este plin de transpirație pe care am vărsat-o în antrenamentele cu însuși omul.
Transpirație scoasă de GACKT.


Acum ceva timp, Waka (tânărul lord = GACKT) i-a dus pe dansatori la un restaurant japonez.

G: ”Naoki, cât costă?” (ikura)
N: ”Scuză-mă, vrei ikura? (icre de somon) Waka, nu au ikura!!!”

Am fost trimis de acolo zburând.
Însuși omul nu mânâncă ikura.


Acum ceva timp, Waka mi-a spus să fac rezervație la un restaurant.

N: ”Waka, sun și sun dar nu răspund.”
G: ”Presupun că e închis?”
N: ”Nu, continuă să sune deci nu e închis.”
G: ”...De ASTA spun că e închis!!”

Am fost trimis de acolo zburând.
Când nimeni nu răspunde la telefon,
Magazinul este închis.
Să fim atenți la asta.


Acum ceva timp, am făcut o greșeală la lucru,
Și am fost certat pentru asta în timp ce eram la restaurant.
La sfârșit, am fost lovit peste cap cu ceva.

G: ”Naoki, înțelegi ce te-a lovit?”
N:  ”...o ceapă?”

(În japoneză, întrebarea pusă de Gackt poate fi interpretată ca ”cu ce ai fost lovit?” și ca ”de ce ai fost lovit?”)

Am fost trimis de acolo zburând.
Când omul însuși te întreabă ce te-a lovit,
Nu vrea să știe obiectul, ci motivul.
E puțin ciudat.


Cam așa.
Este amuzant, nu?

Dacă vreți să citiți mai mult, veniți aici


Chiar acum, sunt obosit de la înregistrările TV și repetițiile pentru Gakuensai,
Dar vreau să ofer ceva bun, așa că nu voi face compromisuri.

Chiar dacă sunt doar carne și sânge uman.
Nu sunt o statuie.
Uneori cad.

În astfel de momente, nu este nimic de făcut decât să râd.

Ahahahahahaha.




Ei atunci, următoarea este iar filmarea.
Voi pleca.


GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!