marți, 4 martie 2014

Gackt - LINE - 5 octombrie 2012

Bună dimineața. Stați, e deja atât de târziu?
Ieri, am fost prea ocupat ca să fac altceva
În afară de a filma pentru serial
Și să scriu în revista-blog
De dimineață până seara.

Astăzi este aniversarea morții lui Ogata Ken-san,
Care este și tatăl meu spiritual.
A trecut ceva timp de când ne-a părăsit.
Timpul zboară.

Încă din ziua în care ne-a părăsit....
Am sentimentul că va apărea brusc.

Am fost la studio dimineața asta
Pentru filmarea serial-ului "Akumu-chan" de Nippon Televison,
Și era o carte pe masă care aparținea domnului Toda, producătorul,
Era o carte despre Tosan (tata).

Am ridicat încet cartea și am răsfoit-o.
Văzând asta, Toda-san mi-a spus
"Astăzi e aniversarea lui...."

"Ken-san", cuvântul mi-a ieșit pe gură automat.

Asta este o legătură misterioasă.
Motivele pentru care am decis să iau parte la acest serial
A fost personalitatea plăcută și vigilența lui Toda-san,
Dar și atitudinea lui pasională.
Dar, mai mult decât orice, a fost
Pentru că eram apropiat de Tosan.
Și mi-am spus că dintotdeauna
A vrut să lucreeze cu mine
Din moment ce Ken-san avea o slăbiciune pentru mine.

Este într-adevăr o legătură misterioasă.
Chiar și după ce a dispărut,
Încă creează legături pentru mine.

Zâmbetul lui Tosan încă se arată pe ecranul telefonului meu.
Când trec printr-o perioadă grea,
Când sunt rănit,
Când simt că am să ajung la capăt,
Întotdeauna privesc poza lui Tosan.

Îi pot auzi vocea din poză.
"Hey, Gakkun, ce faci? Nu ești tu însuți. Hahahaha"

Și atunci încep să înaintez.
Multe lucruri s-au întâmplat recent.
De obicei le ignor, dar asta nu înseamnă
Că sângele meu nu fierbe de supărare uneori.

Dar dacă doar continui să fac ceea ce trebuie acum,
Vor fi multe persoane care mă vor înțelege.
Cred asta, în timp ce continui să înaintez zilnic.

Am un aliat puternic.
Îl am pe Tosan care îmi zâmbește mereu astfel.
Să întâlnesc pe cineva astfel
E cea mai grozavă fericire pe care
O poți experimenta ca ființă umană.

Și el încă continuă să facă legături pentru mine și astăzi.

Toda-san, producătorul, a spus
"Astăzi este aniversarea morți lui Ken-san,
Dar este și aniversarea morții tatălui meu
Care a murit anul trecut.
Așadar, este o zi pe care nu o pot uita niciodată.

A spus asta în timp ce râdea,
Și am eșuat în a-i oferi un răspuns corespunzător.
Pariez că simțea multe emoții.

Am și pe cineva care vrea să meargă la o plimbare cu mine.
Trebuie să fiu recunoscător pentru asta,
Recunoscător pentru Tosan care l-a legat de mine.

Ei, să ne întoarcem la lucru.
Încă am multe replici pentru filmarea de mâine.
Să facem asta!!

Rugându-ne.

GACKT


行雲流水
空ゆく雲と流れて
とどまらぬ水
執着もこだわりもなく
自然のなりゆきのまま
行動する

Nori trecând, apa curgând

Curgând cu norii ce trec pe cer
Apa continuă să se miște
Fără obsesie, fără atașare
Doar mișcându-se
În timp ce natura se consideră frumoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!