vineri, 28 martie 2014

Gackt blog - 27 februarie 2013

La al 89-lea Festival al Jocurilor Sportive de Iarnă din Nagano a fost frig și totuși fierbinte (discuția 18 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

De data aceasta voi posta puțin din ce am postat în revista-blog.
Încercați să citiți.
Versiunea întreagă este aici.

Sunt aici.
Al 89-lea Festival al Jocuririlor Sportive de Iarnă Camui Gakuen din Nagano
Tocmai s-a terminat fără vreun incident.

Ajunul festivalului pe 23 februarie

M-am relaxat în mașină pentru un moment, ușurat că s-a terminat în siguranță.
Înainte de a începe ziua, presupun că voi privi înapoi
La ce s-a întâmplat de la ultima discuție.

Aceasta este babețica atletului meu

Pentru pregătirea evenimentului de astăzi,
Staff-ul a trecut prin multe proceduri delicate
Și am avut repetiții nesfârșite și întâlniri
Ca să nu eșuăm în ziua respectivă.

Întâlnire chiar înainte de eveniment

Nu voi permite nici măcar un eșec minuscul în adevăratul spectacol.

Întotdeauna spun asta staff-ului gălăgios și asociaților din jurul meu.

”Slujba noastră nu este să ne distrăm,
Ci să-i facem pe ei să se distreze.”

Cu atenție, verificăm de două ori avertizările pentru a nu apărea accidente

Membrii trupei mele, dansatorii și staff-ul sunt conștienți de asta.

Dacă faci o greșeală și nu se concentrează,
Ar putea fi brusc un accident, și probleme neașteptate ar apărea.

Ajunul festivalului începe astfel

Deci, pentru noi care facem evenimentul,
Dacă ne putem bucura pe lângă asta, nu e nimic mai fericit.

Chiar și în frig, toți zâmbeau

Toată lumea se forțează întotdeauna, lucrând în diferite feluri.
Chiar și membrii care par că se distrează,
Înaintează în timp ce sunt conștienți de mediul din jurul lor și se străduiesc.

Toți fanii au devenit destul de buni la snowboarding

Încă o dată, am reușit să terminăm evenimentul în stare bună.
Nu s-a rănit nimeni.
Un accident ar fi letal la evenimentele fan-club-ului.
Un singur accident ar face ca toate evenimentele să fie anulate.

24 februarie, exact înainte de Festivalul Jocurilor Sportive de Iarnă

Se poate spune că motivul pentru care putem face aceste evenimente de atât de mult timp,
Este un rezultat de care tot staff-ul meu continuă să aibă mare grijă.

Și vreau să-mi exprim recunoștința față de toate sentimentele fanilor DEARS
Care s-au bucurat din adâncul inimii lor,
Și de asemenea, și celor care nu au putut participa,
Și au rămas acasă, rugându-se pentru siguranța și succesul evenimentului.
...

Citiți restul aici.

Să scriu această postare a fost foarte greu.
În ziua în care festivalul s-a terminat,
Aveam un sentiment că scriu ciorna la marginea dintre vis și realitate.

Și când am terminat în sfârșit, era dimineață.

Ei atunci.
Urmează o întâlnire despre spectacolele live.
Ei, voi pleca acum.

Restul...

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!