duminică, 23 martie 2014

Gackt - LINE - 30 noiembrie 2012

Bună dimineața.

Încep să fiu atacat de moleșeală acum.
După ce întâlnirea s-a terminat, mi-am amintit ceva...

După Camui Gakuen din Osaka, am fost să mânânc
Torinabe pentru prima dată după mult timp....
Este un restaurant faimos în Hakata, dar au și un restaurant în Osaka,
Așa că am decis să mă bucur iar de acest gust pe deplin.

Da, asta a fost!!!
Delicios.
În timp ce mâncam, continuând să spun cât de delicios era,
O fată care lucra acolo, în timp ce ducea farfuriile,
Mi-a șoptit
”...LINE, te rog, postează...”

Hey~~~~~!!!
Serios???
Nu mi-am imaginat niciodată că cineva, care
Lucrează într-un restaurant, m-ar ruga asta,
Așa că e prima dată.
Of....

Deci, am uitat să postez pe LINE până acum.
Iertare, pekori......(cuvânt pentru a face o plecăciune atunci când îți ceri scuze)


Aceasta este fata care a cerut o postare pe LINE.
E târziu, dar mi-am ținut promisiunea, bine?

Ieri, am filmat pentru serialul de duminică ”Akumu-chan”.
Serialul a intrat în partea cea mai interesantă,
Și sunt câțiva actori pe care nu îi voi mai putea vedea la aceste filmări.

Înainte să realizezi, am ajuns la final.

Platourile de filmare pentru ”Akumu-chan” sunt incredibil de prietenoase și vesele.
Apreciez din toată inima grija pe care fiecare membru al staff-ului a arătat-o.
Și actorii sunt foarte prietenoși unul cu celălalt,
Și am menținut împreună un nivel înalt de lucru în echipă.
În ciuda programului dur de filmare,
Totul decurge foarte bine
Și trebuie să spun că este rezultatul nivelului
De profesionalism pe care toți cei implicați,
Și staff-ul de asemenea, îl au întipărit în inimile lor.

Deci, presupun că se va termina în curând...


Wada-kun, care joacă rolul asistentului meu.
Porecla sa este ”daawaa”.
Ieri a fost ultima zi în care l-am putut vedea la filmări.
Mă întristează.

M-am apropiat și de Manatsuki.
Tot ce pot spune despre ea este că este kawaii, dar și entuziasmată.


Încearcă din greu să-l impresioneze pe Shaku-kun, porecla unui membru din staff-ul meu.
Am făcut poze împreună ca să vedem cine seamănă mai mult cu el.

Ahahahahaha.
Mă bucur enorm de mult de asta.


Toate acestea s-au terminat ieri.

Ei, nu e timpul să fim triști.
Nici timpul să ne scufundăm în melancolie.
Săptămâna viitoare avem finala Camui Gakuen Gakuensai
Pe 8 și 9 decembrie în Chiba.

Vor fi și invitați interesanți.
Pariez că toți vor fi surprinși....

Camui Gakuen este foarte amuzant.
Ceea ce este amuzant este faptul că
Adulții sunt serioși atunci când fac lucruri ridicole.

Și îndeplinim aceste concerte împreună.

Nu e doar faptul că privești scena și spui ”E distractiv~~!!!”
Toți care vin sunt participanți.
De asta, acest eveniment este foarte interesant.


Acesta este un student senior de la campusul Osaka, Tamuken.

Dacă Camui Gakuen va fi un succes sau nu,
Depinde de fiecare persoană care vine la concert.
Tot staff-ul implicat este plin de KiAi chiar înainte de a începe concertul.

Și exersează serios saluturile.
Să-i privești este interesant.

”Gokigenyo~~~~~!!!” (Bună/La revedere)
”Kashikomari~~~~~!!!” (Da, domnule/doamnă)

Țipă așa de dimineață, și simt iubire pentru fiecare.
Este un lucru frumos să-ți transformi visul în realitate.

Trebuie să faci un efort pentru asta.
Dacă acest efort nu-l poți face doar tu, singur,
Puterea oferită de toți care sunt pe aceeași pagină este enormă.

Plănuiesc să fac mult mai multe lucruri interesante.

Vă amintiți când am vorbit despre o idee interesantă pe Twitter?

M-am gândit la asta puțin.
Ar putea fi interesant dacă așa ceva chiar s-ar întâmpla...

”Vreți să-mi luați locul pentru o zi?”

Vroiam doar să înaintezi și să încep ceva,
Și prietenii mi-au oferit ajutor.

Și aceasta este o distracție de oameni mari.
Haide să-l facem interesant împreună.

Detaliile sunt explicate în această aplicație.
O puteți descărca pe gratis,
Așa că aruncați o privire.


Voi aștepta înscrierile voastre.
Vor fi și multe surprize, așa că așteptați.

Voi reporta rezultatele în
”Canalul GACKT” bromaga.

Pe mai târziu~

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!