miercuri, 5 martie 2014

Gackt blog - 5 octombrie 2012

Mă întreb dacă privești...

TUTUROR DEARS MEI

Neața.

Am terminat de postat a 4-a updatare pe revista-blog.
Mă întreb dacă ați citit-o deja?

Mă gândesc la multe lucruri noi pentru viitor.
Noile secțiuni vor fi postate imediat de la următoarea updatare.
Cred că va fi destul de interesant.

Cea nouă pe care am postat-o de această dată se numește
"DAKARAKARADA".
Ceva de genul acesta...

"DAKARAKARADA" discuția a  4-a a revistei-blog  4 octombrie

Este "Așadar, corp"
Huh? Reguli despre sex? Despre a obține corpul cuiva?
Nu e asta.
Am vorbit despre "mâncare" în discuția anterioră,dar aici e vorba despre sănătate.
Pentru că ceea ce vreau să înțelegeți e că nu sunt un fanatic al sănătăți.
Restricțiile asupra a ceea ce vreau să mânânc sunt majoritatea din motive fizice.
A mânca are un mare impact mintal.


Ceea ce corpul tău vrea este ceea ce este necesar din punct de vedere fizic.
Există o teorie numită nutrienți confotrm căreia corpul tău are nevoie de ceva
Și trimite semnale către creier.
Este o anumită logică în ea.
Dar, cel care cere este corpul tău? Sau creierul tău?
De obicei, nu îți dai seama. Creierul tău e lacom. Este o trezorerie de imagini.
Va cere din ce în ce mai mult.
Așa sunt create mâncărurile preferate.
AȘADAR. Ai nevoie de un CORP puternic care poate spune NU la cererile creierului.


În cazul meu, a fost orezul. Orezul era preferatul meu...

L-am cercetat în detaliu.

Amiloza și valoarea nutritivă, unde este cultivat, varietăți,
De la spălat, la scurs și gătit.
Pentru că mi-a plăcut.
Probabil că m-aș putea califica drept maestru între ale orezului.

Din acest motiv, m-am oprit din a mânca orez.
Nu am mai mâncat de 13 ani.

"Prea mult" e un lucru rău.
Fie că placi pe cineva prea mult sau faci ceva prea mult.
Și să treci prin fără a face ceva este mai rău. Ahahahaha.

Când simt că pierd controlul în fața creierului, încerc să renunț și să mă opresc.

Dacă poți crea un corp care nu se bazează pe nimic,
Și continui cu asta,
O inimă puternică decât creierul tău va fi creată.
Așa îți menții echilibrul....


În momentul de față adaug lucruri noi prin teste și erori.
Desigur, răspund și la multe întrebări de data asta.

Î&R discuția a 4-a a revistei-blog 4 octombrie

Î: Îmi place să citesc ceea ce scrii.
Lui GACKT-san îi place să poarte lentile de contact, dar este un motiv anume pentru care ai început să le porți?
Nu vezi de departe? Și cum îți îngrijești ochii obosiți?
Ai mei sunt neclari în ziua următoare.
Mult așteptata nouă melodie e pe cale să fie lansată, nu? (^^)
Ce fel de sentiment poartă?
(Seiya, Ibaraki DEARS)
R: DEARS vin să participe unul după altul. Mulțumesc.
Ochii mei au fost dintotdeauna sensibili la lumină. Așa că ochelarii de soare sunt indispensabili.
Atunci am dezvoltat obiceiul de a avea întotdeauna un filtru pe ochi.
Ca și cum ai purta un halat când ești dezbrăcat.
Nu fac nimic să am grijă de ochii mei. Dar încă nu văd de departe.
Dar fără ochelarii de soare, nu pot vedea nimic în lumină.
Sunt cei mai puternici în întunericul nopții.
Noua mea melodie? Ai ascultat-o?
Decât să-ți spun ce simt eu, te rog să-mi spui ce ai simțit tu.


Î: Bună seara. Întotdeauna abia aștept updatarea blog-ului.
Mulțumesc că ai mărit lumea GACKT din nou pentru noi astăzi.
Îți voi scrie întrebarea imediat.
Am avut părul scurt până de recent, dar am fost confundată cu un bărbat deseori
Și mă supăram mereu.
Desigur, din moment ce a crescut, nu mai sunt confundată deloc,
Dar mă întreb dacă era o problemă cu ținuta mea, ceea ce a dus la confuzie.
Am crezut că mă comportam normal...dar este o anumită ținută care poate induce în eroare, din punctul de vedere al unui bărbat?
De asemenea, am râs la modul tău de a seduce femeile.
Ca femeie, aș fi K.O. dacă mi-ai fi făcut mie aia!
Nu aș leșina, ci mi-aș pierde conștiința.
Mi-ar plăcea să-mi spui acele cuvinte mie.
Aș vrea să fiu acel fel de femeie. Urgent.....
(Yamaguchi membru DEARS Maokko)
R: DEAR Maokko. Bun venit. Mulțumesc că ai venit.
Mulțumesc pentru încurajare.
Hmm, ce să mă facă să nu te văd ca pe o femeie...?
Să folosești toaleta din picioare...Ahahaha. Dar mi-ar putea plăcea să văd asta.
Uneori punctele masculine a unei fete pot fi văzute drept sexy.
Tomoe Gozen din piesa pe care o fac acum "Secretul lui Yoshitsune" e astfel.
E o femeie care își riscă viața curajoasă împotriva dușmanilor
Pentru a proteja bărbatul pe care îl iubește.
Asta i-ar oferi unui bărbat sentimente calde, în inima lui și ochii lui.


Î: GACKT-san, mulțumesc că ne arăți întotdeauna astfel de lucrări minunate.
Sunt un student venit prin schimb din Vietnam.
Știai că ai fani și în Vietnam?
Apropo, am ceva să-ți spun.
Momentan sunt în Japonia, și pot merge să văd spectacolele tale live,
Dar prietenii mei din Vietnam nu pot.
Sunt persoane care te plac încă din Malice Mizer,
Dar nu pot veni în Japonia din cauza banilor și altor lucruri.
Prietenii mei muncesc și în această zi, trăind pentru șansa de a-l vedea pe GACKT măcar o dată live.
Fanii care încă studiază japoneza la universitate fac tot ce pot pentru a veni în Japonia prin schimb.
Poți să le oferi o întampinare fanilor din Vietnam?
Iertare că am scris atât de mult.
(Membru DEARS AHN, Tokyo)
R: Ai venit din Vietnam? Mulțumesc că ai venit.
Japonia a intrat într-o perioadă teribilă.
Te rog să devii un pod între Japonia și Vietnam. Fă-o pentru mine.

XIN CHAO EN KHOE KHONG
TOI TEN LA GACKT

TRONG MAT TOI CHI CO EM
TOI TN EM
HEN GAP LAI


Î: De când l-am văzut pe GACKT-san la TV, când aveam 12 ani,
A fost singurul obiect al primei mele iubiri.
A trecut o rotație întreagă a zodiacului chinezesc de atunci, și acum am 24 de ani.
Desigur, nu am avut niciodată un partener.
Mi se spune întotdeauna "Trezește-te, nu are rost" de către persoanele din jurul meu,
Dar fie că mă trezesc sau nu, GACKT-san e o persoană reală care există în timpul prezent, nu o iluzie,
Și pentru că nu voi renunța niciodată, voi continua să te iubesc.
Și gândindu-mă "Doar dacă mă pot apropia de el", voi face cea ce pot zi de zi.
Dar recent am început să mă gândesc la asta. Va fi viața mea bogată fără un partener?
Să ai o viață bogată e mai fascinant.
Dacă găsesc pe cineva care să-mi placă înainte de a-l întâlni pe GACKT,
Și voi transmite aceste sentimente, nu prea înțeleg ce se întâmplă după asta.
(Nu înțeleg deloc conceptul de întâlnire)
Până acum, chiar și când întâlnesc pe cineva pe care aș putea iubi,
Când îmi imaginez că mă apropii fizic de el, mi se face rău și extazul dispare,
Așa că presupun că nu e iubire?
~~~~~~~~~~~~~~
În cele din urmă, sunt fericită să pot trăi în aceeași eră.
Te prețuiesc.
Mulțumesc, GACKT-san.
(pinaco*DEARS)
R: pinaco, mulțumesc pentru întrebarea ta. Așa e, sunt o persoană reală care există aici.
Voi răspunde la ele imediat. pinaco, nu e nevoie să te grăbești.
Viața ta va deveni eventual bogată. Ești o femeie a integrității.
Dar te gândești la sex ca fiind ceva indecent,
Dacă nutrești sentimentul care a început ca "koi" (iubire romantică), iubirea se naște.
Când știi bucuria iubirii, viața ta va deveni bogată.
Vei ști și bucuria de a vă încredința corpurile unul altuia.
Dacă faci asta, sexul este cel mai bun joc de prindere a iubirii.
Cei care nu pot vorbi de sex nici după ce devin adulți
Probabil că nu au simțit niciodată iubire prin sex.
Este ceva ce simți în inima ta dacă pui o semnificație în ea.


î: Ce timpuri te vindecă cel mai mult, GACKT-san?
Că veni vorba, momentul meu de vindecare este în fiecare dimineață când
Mă dau cu parfumul preferat!!
(Ryouchan)
R: Când cineva chiar face un efort ca să mă vindece.

Î: Bună. Recent am fost la Starbucks de 5 ori pe săptămână pentru a studia,
Și cât sunt acolo, îmi aduc aminte de GACKT-san de multe ori.
Ai fost la Starbucks într-un videoclip recent, dar ce bei în ultimul timp?
Cu siguranță e cappuccino, nu?
Vreau să comand același lucru uneori și să studiez în timp ce simt că GACKT-san e aproape!!
Te rog spune-mi.
(kana @ DEARS)
R: Ceea ce beau este cappuccino foarte fierbinte. Extra fierbinte.

Î: (°Π°)/ Am o întrebare! Ce fel de viață crezi că e "a trăi fără compromisuri"?
R: (-_-)/ Am înțeles! Să treci prin ea fără ezitări, indiferent de ce obstacole îți ies în cale.


În ultimul timp, se pare că toți DEARS citesc asta, și întrebările de la voi se adună.
Încă sunt întrebări la care nu am răspuns, dar voi răspunde la ele una câte una.
Așteptați-mă.


Imediat ce realizez că piesa e gata,
Fără nici un moment de odihnă, înregistrările pentru serial încep din următoarea zi.


Dă tot ce ai mai bun, eu.
Ei, voi pleca atunci.


GACKT

P.S. Astăzi este aniversarea morții tatălui meu. Voi da tot ce am și astăzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!