marți, 25 martie 2014

Gackt blog - 7 ianuarie 2013

Un An Nou Fericit (discuția 13 a revistei-blog extras)

TUTUROR DEARS AI MEI

Un alt an a început~
Felicitări. Yoroshiku tuturor.

(Yoroshiku: de la ”yoroshiku onegai shimasu”; literal ”vă rog să mă tratați bine” ”vă cer o favoare”, dar mai este și o formă de salut atunci când întâlnești pe cineva sau începi ceva nou cu alte persoane.)

Încă o dată, anul acesta, am fost în tabăra de snowboarding.
Deși m-am lovit la braț puțin...
Presupun că voi posta despre aceea situație puțin.
Puteți vedea restul aici, așadar dacă vă interesează aruncați o privire.

”Unde este GACKT acum?” difuzarea live a lui GACKT Nakadashi discuția 13 4 ianuarie (extras)

Salutări de Anul Nou: Aș dori să-mi exprim umil fericirea de la Anul Nou

Anul Nou a început!
Felicitări!!

Sunt aici
În albul strălucitor.
În timp ce eram îngropat în zăpadă, mi-am luat la revedere de la 2012
Și am întâmpinat noul 2013, țopăind prin zăpadă.

Această discuție este Festivalul Întrebărilor și Răspunsurilor Anului Nou,
Așadar, din moment ce e special, să vorbim în camera mea pentru un timp.

Zăpada este frumoasă în seara aceasta.
Și frigul e bun, dar nu sta acolo pur și simplu,
Intră.

Să vorbim despre primul snowboarding a acestui sezon?

În fiecare an,
Atât de des că ar trebui să-i spun ”negreșit”,
Îmi iau familia GACKT cu mine și trecem în noul an pe o pârtie.
Aud că majoritatea artiștilor merg în Hawai sau Guam sau altundeva,
Dar decât să-mi folosesc banii pe mine astfel,
Cred că e mai bine să-i folosesc pe prietenii
Care au muncit din greu alături de mine tot anul.

Anul acesta, iar, am invitat prieteni asociați cu GACKT JOB
Și mi-am petrecut Anul Nou cu ei.
Atunci, reflectăm asupra la ceea ce a mers rău anul trecut,
Și discutăm despre cum să petrecem noul an care începe
Și ne zbenguim.


De asemenea, ținem de obicei ceea ce ați numi o petrecere de Anul Nou
Cât timp suntem pe munte, dar
Atât de des, că ar trebui să spun ”negreșit”, devine ciudată.
Cantitatea de băutură pe care o bem chiar e ceva.


Aceasta este Ayaka din staff-ul meu, dar fața ei cu siguranță începe să mă îngrijoreze...

În ziua lungă a petrecerii de Anul Nou,
Printre mai puțin de 20 de persoane,
Doar jumătate din cei care chiar au băut,
Aproape 10 sticle de sake au fost golite.

Așadar toată lumea se amețește.

Dacă scriu asta, o să pară că întâmpinăm Anul Nou petrecând și bând...
Dar antrenamentul pentru fiecare membru începe la 9 dimineața negreșit
Și după ce ne mișcăm pentru cel puțin 2 ore jumătate, ne îndreptăm spre pârtie.


Și fără pauză, exact ca o activitate de club,
Dăm tot ce avem pentru a ne îmbunătății la snowboarding.



Ei, e de râs,
Dar nu ne odihnim deloc după Anul Nou,
Mă trezesc la 6 dimineața și lucrez,
Și lucrez seara până la 2 noaptea, de asemenea....
Așadar se simte mai mult ca o tabără de antrenament.

Acestea sunt pozele prietenilor mei,
Dar ne facem antrenamentul așa cum trebuie dimineața,
Și ne îndreptăm spre pârtie după întindere,
Astfel, terminăm fără răni.

Sunt printre noi persoane care se îndreaptă spre pârtie fără antrenament,
Dar ei sunt singurii care își rup oasele.
Ahahahaha.

Cu alte cuvinte,
Poți face un grafic cu toată lumea, arătând
”Nu participi la antrenament = Îți rupi un os”
Așadar o facem corect înainte de a merge.


Acesta este ”Curiosul Naoki” din staff-ul meu.

Petrecem noul an astfel în fiecare zi,
Și când ne întoarcem în Tokyo,
Corpurile noastre sunt complet terminate.
Am auzit că majoritatea oamenilor iau în greutate după Anul Nou,
Dar noi...

Citiți mai mult la

Această revistă-blog are un conținut interesant și de data aceasta.
Cei care încă nu au văzut-o ar trebui să arunce o privire.

Înainte de a realiza, excursia DEARS la ski ne ajunge din urmă.
Și primul meu turneu ”Best of” după mult timp.
Se pare că voi fi ocupat și în 2013.

Asigurați-vă că mă urmăriți!!!

Ne mai vedem.


GACKT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!