joi, 27 martie 2014

Gackt - LINE - 28 ianuarie 2013

Sunteți bine?
Aceasta este prima postare LINE a acestui an,
Așadar, salutări și pentru acest an.

De fapt, am fost în Osaka zilele astea.
În Shinkansen, controloarea a spus
”Biletele vă ro...”
Și s-a oprit brusc.
M-a împuns ”Um....um...sunt un fan de al tău
GACKT-san. Mulțumesc că folosești serviciile noastre.”
Când am spus ”Mulțumesc”
Și mi-a dat biletul înapoi,
Mi-a dat ”un croșeu de dreapta” cu
”Te rog, updatează-ți LINE-ul....oh, am spus-o!!!”

Nu am avut de ales.
Era strălucitoare cu ochii aceea fericiți....
”Serios!!!!”
Mi-a ieșit pe gură.
Nu am știut dacă puteam face o poză cu fata care își continua munca,
Așa că de data asta e doar un orar de la Shinkansen.

Ei, am fost destul de obosit de când m-am întors în Tokyo.
Așa că nu am postat imediat.
Atunci, acum, planurile mele de dimineață au eșuat
Așa că am început să scriu, gândindu-mă că
Asta ar putea fi șansa mea să postez.

Presupun că mulți din noii urmăritori ai acestui LINE OFICIAL GACKT
S-au întrebat, probabil, când va fi updatat.
Pentru a fi clar,
Nu updatez LINE
Decât dacă cineva pe care întâlnesc pe stradă
Îmi spune să fac asta.

Oamenii care cred că e lipsit de logică
Ar trebui să citească
Revista-blog ”Difuzarea live a lui GACKT Nakadashi”
Care este updatată în fiecare săptămână.
Titlul este indecent, nu-i așa?
Este plin de filozofia și estetica mea.

Ei....de fapt, sunt în China acum.
În Guangzhou.
Ieri am tot alergat de ici colo să întâlnesc
Persoanele pe care trebuia să le întâlnesc.
Atunci, planul meu pentru această dimineață a eșuat.
Așa că iau o pauză.
Ei, așa se simte.
Am venit aici cu un avion privat,
Așa că nu a fost mult timp pierdut la aeroport,
Dar zborul tot m-a obosit....

Când am sosit aici, soarele apunea,
Și priveliștea din camera mea de hotel nu a fost prea rea.
Gândindu-mă ”Huh, așa arăta înainte?”
Am comparat-o cu poza de noaptea trecută.

Nu am fost în Guongzhou de mult timp,
Și străzile s-au schimbat dramatic.
Sunt șocat.

Nu cred că străzile din Japonia s-ar schimba atât de mult în 10 ani.
Din moment ce numărul de clădiri noi construite a scăzut considerabil.
Va fi Japonia în regulă dacă se întâmplă asta...?

Astea fiind spuse, Japonia are un suflet de cultură tradițională.
Ceea ce Japonia trebuie să fie mândră de a arăta lumii
De acum încolo sunt asftel de lucruri.
”Aproape am pierdut piața electronică față de Korea,
Și dacă nu ne gândim la Japonia mai mult,
Această țară va fi ruinată...”
Mă întreb câte persoane au acest simț al presiunii.

Cu populația lumii crescând și căzând într-o criză a foamei,
Și Japonia cu o rată a natalității mică,
Dacă continuăm așa, populația va scade la 70 de milioane.
Să spun într-un mod mai ușor de înțeles,
În viitorul apropiat, o treime din clasa ta
Ar putea fi studenți străini.

Desigur, nu este atât de simplu,
Dar ceea ce spun este că toată lumea trebuie să aibă un concept a unei astfel de imagini în viitor.
Încă sunt foarte puțini japonezi
Care pot vorbi o limbă străină.
Faptul că majoritatea persoanelor nu pot vorbi nici măcar
Engleza pe care o studiem atât de mult la școală,
Atunci când devin adulți,
Este atât responsabilitatea țării care nu a reevaluat educația,
Cât și a persoanelor din ea care nu au destul simț al presiunii.

Ei, să o spun pe șleau,
Toată lumea trebuie să pună KiAi în acest lucru
Și să studieze cel puțin încă o limbă cu simț al presiunii.

Vârsta nu are nimic de a face cu asta
Problema este simțul de presiune.

De data aceasta, când m-am dus în Osaka, datorită
Unei introduceri neașteptate a unei cunoștințe,
L-am întâlnit pe președintele de la ”Super Hotels”
Și am avut o conversație valoroasă cu el.
Cu siguranță uimitor...m-a impresionat profund.

În ciuda vârstei lui, întotdeauna are o atitudine optimistă,
O minte deschisă întotdeauna la a încerca să crească,
Și își trăiește viața, zi după zi,
Înfrumusețând serios ideea cum să-și facă oamenii și clienții fericiți.

Desigur, rezultatul acestui lucru se arată în numere.
E un rezultat natural ce reflectă educația staff-ului.

Fiecare din staff-ul său are un chip luminos.

Nu vă ordon să vă încruntați sprâncenele și să vă gândiți la lucruri.
Nu cred că e greșit să vă jucați.
Mai degrabă, cred că ar trebui să vă jucați mult.
Ce e important, e felul în care te joci.
Dacă te joci, ar trebui să te joci serios,
Și să te implici pe tine însuți în el după placul inimii.
Dacă poți face asta, vei fi mult mai îndeplinit și la lucru.
Cei care se joacă cu ”jumătate de inimă”
Sunt la fel și la lucru.
Cei care se pot juca și lucra serios,
Se vor simți îndepliniți și în viața romantică.

Poate că nu te poți schimba brusc.
Dar dacă trebuie să trăiești oricum,
Nu ar trebui să trăiești într-un mod amuzant?
Modul care te face îndeplinit în fiecare zi ar trebui să fie mai bun.

Acum mult timp, oamenii au spus
”Ar trebui să vrei să treci prin eforturi”
Nimeni nu vrea să se chinuie.
Dacă citești doar semnificația de la suprafață a acestor cuvinte,
Nu vei înțelege deloc,
Dar în alte cuvinte,
Dacă în orice situație,
Te poți forța până la punctul în care suferi cu adevărat,
Premiul pentru asta va fi că vei fi cu siguranță satisfăcut psihic și material după.
Cei care își petrec zilele cu un sentiment de îndeplinire,
Au și zâmbete bune.
Dacă ai un zâmbet bun, oamenii se vor strânge.
Bărbații și femeile se vor apropia de tine.
Vei fi binecuvântat cu multe șanse în iubire și carieră.

Dacă nu ești îndeplinit zi de zi...
Nu ar trebui să fie nevoie să scriu asta.

2013 abia a început,
Și cei care cred că vor să se schimbe,
Nu luați asta ca un punct de plecare bun,
Nu se vor schimba indiferent de cât de mult timp trece.

Așadar, ridicați-vă capul
Și astfel vă puteți împlini zi de zi,
Nu stați acolo, privindu-vă picioarele și gândindu-vă.
Doar țineți capul sus,
Zâmbiți și încercați să mergeți înainte.
Acțiunea este prima.
Chiar dacă este nechibzuită.
E mult mai bine decât să stai într-un loc
Cu siguranță este ceva ce veți putea vedea.

Pentru a avea cea mai bună viață,
Să aveți cel mai bun an.
Pentru a avea cel mai bun an,
Să aveți cea mai bună zi.
Pentru a avea cea mai bună zi,
Trebuie să faceți acest moment să strălucească.
Cei care nu pot zâmbi în acest moment,
Vor ajunge să-și trăiască viața cu un chip trist.

Așadar, zâmbiți.
Și încercați să mergeți înainte.

YEAH

GACKT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumiri pentru comentariu!